fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor nejede kdyz je studeny
PříspěvekNapsal: 26 srp 2008 21:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Ahoj mam taky problem posledni dobou, kdyz za studena chcu se rozjet tak musim jit az na 2tis otacek kdyz mam mene morot nema tah a je na chcipnuti, toto se spravi jak se motor zahreje to uz jede normalne. svicky sem jeste nemenil od koupe (20mesicu) predtim nevim jak dlouho tam byly. muze to bt tim? ci vzd. filtrem? nebo necim jinym?

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 07:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Vzducháč by ti to spíš dusil ve vyšších otáčkách, já bych se podíval na čidlo teploty pro řídící jednotku - to na domečku termostatu nahoře.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2008 20:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Wizzy: Ikdyz jsem to popisoval kdyz je to zastudena? kdyz se to zahreje uz je to normalni

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2008 07:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jo, klidně. Čidlo se může "zaseknout" a dávat řídící jednotce signál, že je motor zahřátý, i když není. Pak tam jde chudší směs, než by měla a motor zdechá.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2008 08:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
a ha. no ono to bude cele poku tam za termostatem, jelikoz mi ani teplotu neukazuje nekdy. ale termostat mam origo a meneny cca mesic.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 11:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Mám poslední dobou uplně stejný problém.. zatím nebtuším co to dělá. Do servisu se bojím... zase vymění kde co bez efektu. Budu rád když dáš vědět, jestli to rozlouskneš. Jinak mám skoro nový svíčky, lambdu i čidlo teploty... tak fakt nevim

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 12:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
no ja toto neresim uz. sic ma auti trosku vetsi spotrebu nez se zahreje, ale to jen nachvilu pak je to uplne vpoho. Jinak cidlo nemam menene, svicky taky ne. 2 roky jezdim porad na jednech a kdovi jak dlouho byly predtim. a tak. Zacnu se zim zabyvat prez zimu. az budu mit casik a garaz

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 12:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Wizzy píše:
Jo, klidně. Čidlo se může "zaseknout" a dávat řídící jednotce signál, že je motor zahřátý, i když není. Pak tam jde chudší směs, než by měla a motor zdechá.

Je to možný, ale neměl by tom i problémy s volnoběhem??

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 13:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
KrtekNo me se nekdy stava ze nejde startnout. ale to tak 2x do 500 startu, ze se motor toci a starter taky ale nechytne. Jinak to je uplne normalka.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2008 17:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
hmmm. No pokud by tam neklap sytič tak by to chytnout nemuselo. Ale u Esca vůbec netuším jak to tam funguje... :cry:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2008 14:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nazdar kluci, mohli byste mi někdo změřit odpor na čidle teploty pro ŘJ když je auto studené?? Při garážové teplotě čili okolo 16C. Dle informací tady na fóru má být odpor při 20C mezi 30-40KOhm. Mně to při těch 16C ukazuje 45KOhm, což by se zdálo OK, ale třeba když nastartuju, tak po cca 3min chodu motoru mi ukazuje odpor jen 15kOHm. Při plně zahřátém motoru ukazuju 3-4kOhm. No a proč se ptám - když ráno příjdu k autu a nastartuju, tak chcípá, pokud mu nepomůžu plynem. Trvá to cca ty 3min od startu - potom už je vše OK a volnoběh taky krásný. Vzhledem k tomu, že ŘJ při studeném motoru bere v potaz jen čidlo teploty, tak tohle přisuzuju tomu čidlu.

Takže kdyby někdo byl ochotný změřit odpor při studeném motoru a potom po těch 3min chodu, tak by to bylo super. Předem díky. (důležité je aby to měření bylo v prostředí garáže)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2008 19:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
Mně to zdechalo taky, než se motor ohřál musel jsem ho držet plynovým pedálem,a byl to voln. ventil.Došel jsem na to tak,že jsem změřil odpor na voln. ventilu při normalní teplotě a měl nějakých 5 ohmů,pak jsem ho dal do mražáku a změřil a nic nenaměřil.Když byl motor v zimě studenej,tak zdechal a když se ohřál motor a od něho i voln. ventil tak vše fungovalo.Koupil jsem novej ventil a bylo po problému ze zdecháním za studena.Za zkoušku nic zvládneš to sám a za chvilku a vyloučíš další věc.

Samozřejmě nevylučuji,že to může být čidlem.

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 00:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
hmm tak mi to asi nikdo nezměří???.....:-(


Jinak volnoběžný ventil už mám nový a chcípá to pořád ty první 2-3minutky.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 08:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
oops, nějak jsem to tu přehlídl... momentálně je auto trochu zahřáté, ale tak za hodinku, dvě bych ti to mohl zajít změřit, nějaký mulťák tu v práci najdu...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 11:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak podle budíku je motor studený, no na omak je domeček termostatu ještě trochu vlažný. Odpor čidla 26kohm a nějaké drobné.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 12:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Díky moc Wizzy, i tohle mi trochu pomůže. Přesto bych potřeboval tu hodnotu u úplně studeného motoru (ideálně změřit ráno před výjezdem) - okolní teplota kdyby byla okolo těch 16C. Vím, že si docela vymýšlím, ale nevím jak jinak objektivně to čidlo změřit.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 12:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
16°C tu nemám ani odpoledne, ráno bylo kolem nuly :-D
Ještě to můžu poměřit odpoledne, než pojedu domů, to by mohl mít tak 5°C, to už by pomohlo, ne... Odpor při 16°C bude někde mezi tím :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 13:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Jo můžeš, pokud Ti to nebude vadit.

Těch 16C je proto, že tolik mám v garáži...ale tak nechám auto dneska přes noc venku a změřím ráno. Při cca té nule. Zítra mi mají ještě přijít nové svíčky (origo Motorcraft platinky), tak uvidíme jestli i to pomůže, ale už mě to chcípání pěkně sere.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 pro 2008 14:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jak nad tím přemýšlím, údaje z toho tvého čidla se zdají v pořádku, ale na tvém místě bych si vyvedl fousy z konektoru řídící jednotky a měřil tam, má to výhodu, že ten odpor můžeš sledovat i za provozu a vyloučíš chybu na drátech.
Jo jinak, tlaky na válcích dobrý?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2008 22:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Ty jo, tak teď řešíme asi úplně stejnej problém. Před tim se to naše auto trošku přehřálo. Částečná ztráta chladící kapaliny kuli prasklej hadici. Pak proběhla výměna prasklé hadice od chladiče, nová pumpa, rozvody a eště sme pro jistotu zkoukli hlavu a dali nový těsnění pod hlavu. Taky výměna termostatu. Po seskládání stejnej problém jako Jimmy. Nešel normálně nastartovat. Muselo se mu pomoct plynem. No nechtěli sme to trápit a už si nevěděli rady, tak sme to odtáhli k mechanikovi. Ten to napíchnul na diagnostiku a nějak z ní nebyl moudrej. No pak přišel na to, že když se auto ohřeje, tak to běží jako švýcary. Mezi tim už i novej voln, věntil, ten starej už byl prej totálně vylágrovanej. Tlaky v pořádku a motor mechanicky též v pořádku včetně správně zapojené elektriky a nastavených rozvodů. No řikal prej, že to bude nějaký čidlo a nebo někde závada na drátech. Takže podle toho co mě navedl tyhle informace, tak to čidlo teploty, nebo dráty od něj.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz