fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 pro 2024 14:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 71  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 22:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
mariS: To chápu že je zima. Taky nemám v garáži zrovna nejtepleji. Naštěstí tam teď nemám nic na práci. Asi tak do víkendu než džordž dovalí konečně pojízdného kombíka a začnem zase něco dělat :-D Mám tam pár věciček od sedloně, co budou potřeba namontovat.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 23:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 19:11
Příspěvky: 713
Bydliště: Dobřany
Co kdyby si plánoval se mnou...jestli se mi do tý zimy bude vůbec chtít... :-D

_________________
"Humbert" Ford Focus II FL Titanium, 1,8 16V, 2/2008, panther black
bejvávalo:
Ford Escort Turnier 1,6 16V Mk.VII, 3/1997, autumn green, přední lampy Morette
Ford Escort 1.4i CLX Mk.VI 3dv., 12/1992, nouveau red

bikes: Merida Road 905 2007, Shimano 105 / Merida Matts TFS 500-D 2008, Shimano Deore/XT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 23:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No nebudem to tu rozebírat a zasírat tu takovej bezva projekt.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 23:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
no tak jako nevim co stebou kluku ... ty ses zralej fakt na blazinec :-D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 01:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
....ty vole.... :-D ....takhle se s tem naraznikama prdet..a vono to stejne nakonec bude jen kopyto a s nasledujicim vyrobkem se taky neco jeste natrapis....obdivuju te, na to bych nemel nervy... :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 01:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007 18:28
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha
pekna prace, narazniky vypadaj lip a lip.

jinak angli ty si setri nervy na jiny veci.. :-D :-D a paas stale nenaviijii :-D ale coz, to se doladi za provozu

_________________
Ford Escort RS2000 94'
Ford Escort 98 / 1.6 16V v hodne chude vybave, bohuzel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 07:19 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
senozaty: diky.. snazim se
a klidne se ptej na co budes chtit, co budu vedet tak poradim
stejne tady jsou lepsi projekty ktery ubihaji milovyma krokama (viz Milos a Futy a dalsi) a me to hrozne trva.. ale nikam se nezenu, zadna sezona me s tim neceka.. jen castkovice kde to se mnou doufam nebudes mit lehky:-D

karel: ja? neeee :-D na to uz je pozde

angli: cim lepsi bude kopito, tim snadneji se udela forma a tim lip budou vypadat hotovy narazniky.. uz mi to brouseni a kytovani leze krkem ale ono to svy ovoce prinese a stejne behem toho delam dalsi veci

alven: diky.. ale hotovy budou doufam jeste lepsi

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 08:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Joo, tak tomu rikam poctiva pracicka, to se da jen obdivovat. Fakt nechapu , jak si s tim laminatem muze nekdo tak rozumet, ja tak flastr na lod , to by mi jeste slo. Brzdicky moc fajne, hezky to robis, pripevneni trmene k adapteru bude pruchozi sroub s matkou, nebo nekam zavit vyriznout?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 08:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futy: diky.. laminat neni tezkej.. pokud je dobra forma tak laminat je jen napatlani nejakyho lepidla na hadr a ono to pak drzi :-D
a brzdy budou dobry.. frezar je na to trochu zbrklej a snazim se ho krotit aby to delal poctive a presne :-) a zavity se budou rezat do tehlice a do trmene a ten adapter bude mit vsechny diry pruchozi ale presne na sroub aby ten trmen nelital.. a dam na to pevnostni srouby 12.9 asi M12 inbusy

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 09:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No kdyz to mas takhle venku , to je asi to nejlepsi, jak se to da namerit, nedokazu si to predstavit na aute. Ten trmen mel puvodni prichyceni taky zavit v sobe?Jestli ne, mozna bych to jeste vykoumal, sice to vypada, ze matrose je tam dost ze vsech stran, ale zase kdyby slo zavit do adapteru z poctivyho zeleza, asi bych tomu dal prednost.V ty tehlici aspon na tech provedenich, ktery jsem videl taky nedelali zavit, maximalne zvetsili duru na 12 a zavit byl v adapteru, nebo pokud bylo misto, tak pruchozi diry a sroub s matkou.Ja pouzil jen pevnostni 10 imbusy, ve trmenu na ne byly diry, takze silnejsi asi opravdu netreba a zvetsovat duru v tehlici se mi taky moc nechtelo, tolik matrose tam zase neni.No uvidis, tohle je primo tvurci proces a co kus, to original, davej fotecky z postupu praci. A klidne i pohled shora na slozeni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 10:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futy: v original trmenu RST jsou zavity ale to je zeleznej odlitek, tyhle porschacky jsou hlinikovy.. dira v tehlici je prumer 10 takze na M12 zavit celkem ideal.. a vyfotim ti to z vrchu abys videl ze zavity do adapteru pujdou blbe.. ikdyz kdybych slozil nejdriv venku adapter s trmenem a pak to cely prichytil k tehlici tak muzu udelat zavity do adapteru aspon na uchyceni hlinikovyho trmenu.. netusim ted jak je misto mezi trmenem a kotoucem jestli se mezi to vejde hlavicka sroubu.. ale je fakt ze zavit do hliniku neni nejlepsi reseni ikdyz to ma silu asi 12-14mm.. do tehlice se zavity budou muset udelat.. jinak z auta to venku nemam.. ale mam vic tehlic tak sem jednu zneuzil.. udelam si zavity do druhych tehlic na sloupovce at je to rovne a pak to cely prehodim kus za kus.. stejne se to bude lakovat a dam i novy loziska

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 10:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ale co me jeste tak napada.. v porschackych trmenech jsou jen diry takze zavity musely byt v tehlicich a ty musely byt mezi trmenem a kotoucem takze tam misto na hlavicky sroubu bude.. zavity budou v adapteru na uchyceni kotouce a v tehlici na uchyceni adapteru.. tam to jinak nejde

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 10:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Pěkná práce... Jen co je pravda.. Jen tak dál...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 10:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Muluju tohle sestavovani, sice je to obcas desnej opruz, ale o to vic potesi, kdyz se to povede. v MK2 jsou na tehlici zavity na trmen,kdyz to tam vyrobce udelal, asi to staci i v ty 10. Teda on je to nejakej ten jejich blbej palcovej rozmer, ale prumer je cca 10.Kazdopadne to jedes hezky, dokumentuj a kdyztak posli, rad se podivam na hezkou pracicku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 10:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Martin: diky.. taky bys mel nafotit Sejru ;-)

futy: ja mam rad taky tyhle strojni veci.. kdyz se dobre udelaji a neni to bastl tak se mi to fakt libi
mk2 ma mensi prumer kotoucu takze mensi paka na namahani tech sroubu.. ja budu davat kotouce 300mm takze dam radeji M12 12.9 pevnost a taky bych to rad udelal v jemnym nebo palcovym zavitu.. aby ten klasickej nemel snahu se vysroubovavat.. ikdyz skrz trmen se to da zakontrovat matickou

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 11:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, vzdycky je lepsi dimenzovat vic, nez min a zavit jsem taky daval jemnej.300 kotouce, to je snad minimalne 16" kolo,ne? Ja do 13 nenacpu vic, jak 260 a to uz budou muset bejt zavazi mimo brzdic.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 11:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
futy: tak to myslim.. radej at to ubrzdi lokomotivu nez abych se nekde vysekal kvuli brzdam.. a chtel sem 324mm kotouce ale staly asi 7000,- kus a tyhle 300mm staly jen 1000,- kus.. a navic ty trmeny jsou originalne na 300mm kotouce.. a kola mam 17" takze neni problem i na vetsi brzdy.. mozna jen rezervu budu muset resit nejakej 15"-16" plechac nebo spis litak z neceho jinyho co ma 4x108
do 13" se divim ze takovej kotouc vubec dostanes.. ty RST origo brzdy maji necelych 260mm kotouce a 13" kolo bych na to nedal ani omylem

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 12:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Teda to jsou dardy ty ceny, ale na takovy lehky auto ty 300 budou az az.A hlavne je krasny, co vsechno se da s omezenym rozpoctem dokazat a mit funkcnost jako nekolikanasobne drazsi provedeni.
Ja mam ty 260 z e30 325, staci udelat jinou roztec deŕ a trosku zvetsit stred, cena taky neni hrozna. A na tohle auto se navic delaj kotouce i specialitky, kdybych chtel mit neco extra.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 13:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak ty velky kotouce jsou na Focus RS a fakt vychazeli nejak moc draho.. ty mensi jsou jen na Focus ST a navic kvuli nijake znacce vysly na tu tisicovku kazdej.. ale pri takove velikosti a male vaze auta je doufam nezvlnim.. a mohl bych koupit HiSpec nebo jiny brzdy, ktery by byly v podstate to stejny, a dal bych cca 40.000,- a tohle me vyjde tak na 10.000,-

a neni skoda resit kotouce s jinou rozteci? nedaly se najit uz hotovy kotouce? taky mas roztec 4x108 ne? tos mohl vybirat ze spousty Fordu a Audi, Peugeot a urcite jeste nejaka znacka ma na autech roztec 4x108.. me prijde celkem divoky nechavat navrtat novy diry na uz hotovy kotouce

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 13:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak na ST urcite taky budou delat ruzny specialitky, kdybys mel touhu a prachy, ale zatim u mne furt vedou normalni hladky, ty vsechny vrtany a drazkovany me nejak nepresvedcily, kdyz vezmu, kolik je to muziky a za kolik.
Bohuzel konstrukce predku u MK2 je uplne jina, kotouc je tam pod nabojem smerem dovnitr na rozteci jiny, nez jsou stefty venku. Takze kolo jo 4x108, ale pod nim je rovnou naboj, nikoliv jeste primacknutej kotouc. Kotouc je sroubovanej zvlastnima sroubama, takze zase musis mit dalůsi pevnostni, tak fungovat to bude, vyzkouseny to je, ale ty novejsi reseni jsou asi uzivatelsky prijemnejsi a jednodussi. A navic aby se tam vsechno veslo, musim mit kotouc co nejnizsi, blizici se vejsce origo. Nafotim to schvalne rozlozeny i slozeny, uz to v zasade mam skoro komplet sestaveny, nejlepsi je to videt.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 71  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz