fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 00:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2009 00:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Možná by bylo lepší to více rozvést, mohla to být klidně vybitá baterka, nevím. Mohl ti dojít benzín atd. Napiš toho více.
Udělalo to jednou, nebo každý ráno... :smt102

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2009 00:15 
Offline
Forďák

Registrován: 29 bře 2006 21:31
Příspěvky: 70
Bydliště: Lanškroun
Patys píše:
joefinde píše:
joefinde píše:
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.



Zapomněl jsem napsat, jak to dopadlo. Vyměnil jsem svíčky a je to vše v pohodě. Necuká to a má krásné zrychlení i s pedálem na podlaze, když potřebuju předjet do kopce.


Tak mě Escort dělá to samé a to mám nové svíčky. A občas taky nechce nastartovat, třeba jako dneska, kdy mě museli domů dotáhnout :( Tak nevím, jestli nějaký problém v pojistkovce ...



jo aha.... a kabely máš v pořádku? Nekorodované kontakty?

_________________
Ford Escort rv. 95, 1,6 16V, motor Zetec :-), nově vykytováno a je to krááááááááááááásnej kluk...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2009 00:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
tak mě včera Ford pěkně vypekl a nenastartoval ... a zrovna jsem nutně potřeboval někam jet (nesnáším MHD) a tak došlo na cívku...a zdá se že ustalo cukání motoru při konstatní rychlosti....hurá...a hlavně, jelikož tam teď mám cívku z 2.0 Mondea ( velké poděkování to Martin_in_Capri ) tak to jede doslova jak blesk :twisted:

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2009 17:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2008 17:05
Příspěvky: 38
Problém se startováním by měl být vyřešen, baterka už to prostě nedávala, s novou startuje parádně. Akorát mě pořád trápí to dušení motoru, po nějaké době jízdy prostě přestane táhnout a zachvíli je to zase OK. A taky při podřazování nebo zastavování auto neudrží volnoběh a chcípne, to by mohlo mít spojitost s tou ztrátou výkonu. Cívku jsem zkusil vyměnit a tou to nebude, volnoběžný ventil jsem měl rozebraný a vyčistil jsem ho. Co mám zkusit jako první dál? Čidlo škrtící klapky, MAP nebo by to mohly dělat kabely? :?:

_________________
Ford Escort EFI 1.6 MKV -> Honda CRX 1.6 124k 2G


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009 18:36 
Offline
Nováček

Registrován: 16 říj 2008 11:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Příbor
joefinde píše:
Lidi, všem to dělá za studena? Mě za tepla. Teda jedu po dálnici třeba 130 a zničeho nic to začne zpomalovat, tak musím pustit plyn a opět ho sešlápnout a jede to zas chvilku normálně. Prostě to udrží stálou rychlost asi tak 10 minut. Pak zpomalí samovolně, dokud se nepustí a opět nesešlápne plyn.






Ja mam ten samy problem, auto cuka, nechce tahnout pak z niceho nic jede jak drak...nekdy po treba 100 ´metrech se to deje znova... nevim cim by to mohlo byt. pomozte prosim.

_________________
Ford Escort MK VII, 1,8 ZETEC 85Kw 115PS 3 dveř, sníženy, disky Allesio, laděna koncovka vyfuku, nerezové svody, sportovni volant, přečalouněný interiér, sport sedáky...spousta problemu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009 22:12 
Offline
Forďák

Registrován: 29 bře 2006 21:31
Příspěvky: 70
Bydliště: Lanškroun
No mě to teď cuká za studena. V servisu mi měnily silentbloky, tak nevím, jestli tam něco blbě nezapojili. Když vytáhnu drát od váhy vzduchu, tak to nedělá. Musím to dát někde spravit po výplatě.

_________________
Ford Escort rv. 95, 1,6 16V, motor Zetec :-), nově vykytováno a je to krááááááááááááásnej kluk...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 01:25 
Offline
Nováček

Registrován: 21 led 2009 14:11
Příspěvky: 14
Bydliště: Liberec
Mohla by to být váha vzduchu, zkuste při volnoběhu,PRUDCE sešlápnout plyn. pedál až na podlahu. Motor by měl téměř ihned reagovat a nechat se rychle vytočit na max. pokud je to nějaký línější, zkuste vyčistit tu váhu, drátek může být zanešenýa tím ovlivňovat odpor, který pak odesílá chybně do Ř.j. nebo bych to pak viděl na lambda sondu, jestlli je tam už dlouho tak se zvyšuje prodleva, kdy začne fungovat a taky poté dává už dost pochybný signál, je to vidět při zobrazení signálu osciloskopem.

_________________
Ford Orion 1,6 66kw r.v.87


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 08:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Přesně tak. Případně to může být ještě čidlem polohy klapky, ale to když je špatné, tak většinou jen v části své dráhy a nejčastěji na začátku, kde se jezdec toho poťáku pohybuje nejčastěji. Nebo potom někde špatný drát - občas vede signál od čidla a auto jede o.k., občas ne a pak je to zdechlé. Já měl taky s tím problémy a bylo to lambdou, viz zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7233

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 09:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
Belkyys píše:
Mohla by to být váha vzduchu, zkuste při volnoběhu,PRUDCE sešlápnout plyn. pedál až na podlahu. Motor by měl téměř ihned reagovat a nechat se rychle vytočit na max. .....

myslím, že tady na foru byla diskuze i o tomto - tedy jak rychle reaguje motor na prudké sešlápnutí plynu...většina lidí se shodla, že protože tyto motory už nejsou nejmladší (a to i z hlediska technologií), tak to chvilku trvá - já stihnu sešlápnout plyn na podlahu a zase ho pustit, aniž by se otáčky přehouply přes 1500
s tou váhou vzduchu je to jinak pravda, ale místo sledování prodlevy spíše sledovat, jestli se motor na moment nezačne dusit, než ty otáčky veletí (pokud vůbec vyletí) nahoru :-) ..pokud se to přidusí, otáčky nepůjdou nahoru nebo to dokonce zdechne, tak je na 95% znečištěná MAF (váha vzduchu) ;)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2009 17:06 
Offline
Nováček

Registrován: 21 led 2009 14:11
Příspěvky: 14
Bydliště: Liberec
Ja vím že auta nejsou nejmladší , prostě na to šlápnout a držet, poslouchat motor jak se chová, popř jestli plynule jde do maximálních otáček. Nebo mě napadla ještě indukčka-zkrat mezi primárním a sekundárním vinutí. Každopádně bych i trochu prostříkal škrtící klapku pro očištění, může se použít i na tu váhu. např. http://www.olejshop.cz/xVP-valvoline-carburettor-cleaner-500-ml

_________________
Ford Orion 1,6 66kw r.v.87


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 12:50 
Offline
Nováček

Registrován: 16 říj 2008 11:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Příbor
to chcipani a duseni pri startu jsem vyresil tim, ze jsem sundal sani a pri chodu motoru jsem nastrikal do sani cistic na karburator...je to v poho...vahu vzduchu jsem taky cistil, tak ze jsem ji sundal a conoril jsem ji do tech benzinu a pak opatrne ocistil prelozenym hadrikem...chce to hodne opatrnosti, protoze vaha vzduchu neni levna zalezitost...tedka bych potreboval podrobny navod na rozebrani motoru v cestine, protoze jsem rozmr*** ventily je to moter 1,8 ZETEC 16V----> preskocil mi remen na jednom kole...kdybyste neco vedeli piste na xxMisa@seznam.cz

_________________
Ford Escort MK VII, 1,8 ZETEC 85Kw 115PS 3 dveř, sníženy, disky Allesio, laděna koncovka vyfuku, nerezové svody, sportovni volant, přečalouněný interiér, sport sedáky...spousta problemu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2009 19:32 
Offline
Nováček

Registrován: 21 led 2009 14:11
Příspěvky: 14
Bydliště: Liberec
OOu tak to je velice nemilé :( nechtěl bych

_________________
Ford Orion 1,6 66kw r.v.87


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2009 01:10 
Offline
Nováček

Registrován: 16 říj 2008 11:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Příbor
xxMisa píše:
to chcipani a duseni pri startu jsem vyresil tim, ze jsem sundal sani a pri chodu motoru jsem nastrikal do sani cistic na karburator...je to v poho...vahu vzduchu jsem taky cistil, tak ze jsem ji sundal a conoril jsem ji do tech benzinu a pak opatrne ocistil prelozenym hadrikem...chce to hodne opatrnosti, protoze vaha vzduchu neni levna zalezitost...tedka bych potreboval podrobny navod na rozebrani motoru v cestine, protoze jsem rozmr*** ventily je to moter 1,8 ZETEC 16V----> preskocil mi remen na jednom kole...kdybyste neco vedeli piste na xxMisa@seznam.cz



kola srovnane....zatim vez problemu, ale kdo vi co to udela az ten motor zacnu namahat jizdou

_________________
Ford Escort MK VII, 1,8 ZETEC 85Kw 115PS 3 dveř, sníženy, disky Allesio, laděna koncovka vyfuku, nerezové svody, sportovni volant, přečalouněný interiér, sport sedáky...spousta problemu


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz