fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 říj 2024 09:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jak funguje Lambda?
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 01:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Mám problém netýkající se Fordů, ale nevím, kde jinde ho řešit.
Ladím na motorce (BMW R65) už rok karburátory a pořád se nemohu dobrat kýženého výsledku. Buď je to bohatý v malej otáčkách, nebo ve velkejch a prostě to pořád není ono. Před časem jsem sestavil indikátor lambdy a tak mě napadlo s jeho pomocí měřit bohatost směsi a podle toho to ladit.

Samozřejmě bych musel asi nejlépe do potrubí navařit závit pro lambdu(přidělat za vejfuk je asi nesmysl, co?), ale spíš mě zajímalo, jak zapojit lambdu.
To napětí (max. 1V) se tam vytvoří jenom průchodem těch plynů? takže pak stačí připojit "anténu" na ten signální drát a to je vše? Je potřeba zapojovat vyhřívání pokud seženu nějakou s ním?
Co si o tom nápadu myslíte?
Sorry za sloh a dík za rady. :D :?:

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 08:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Hmmm, v té záplavě "jak oturbit 1.4, nejde mi ventilátor, jaký olej" a podobných "prasklá-deska" dotazů, konečně něco zajímavého...

Asi takhle. Jak na lambdu sis asi zjistil, početl, pro sichr se koukni sem:
http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.php
Ale z tvého dotazu čuju, že to znáš. K věci.
Tzv. lambda sonda, alias HEGO je principielně chemočlánek, čili zdroj elektrického napětí, jehož velikost je úměrná obsahu kyslíku - v našem případě ve výfukových plynech.
Takže řídící jednotka sleduje napětí generované lambdou a podle toho upravuje složení směsi (moc kyslíku = chudá směs - přidáme palivo - málo kyslíku = bohatá směs - uberem palivo... a furt tak dokola, to cyklování je tam správně kvůli vyhřívání katalyzátoru, ekologická vyfikundace)
Čiližto to cyklování tě nemusí zajímat, pro tvoje pokusy ti stačí k ladění i nějaký obyčejnější multimetr (on ten indikátor není vlastně nic jiného, než jednoduchý optický voltmetr, jen má velikou hodnotu kohm/V, aby neovlivňoval naměřenou hodnotu a nezkresloval údaje pro EEC, což tobě může být fuma šuk,protože nic takového tam nemáš :-) ).
Lambdu můžeš použít libovolnou, stejně ty údaje jsou pro tebe víceméně orientační, jsou jedno-, dvou-, tří- i čtyřvývodové.
Každá má svoje, jednovývodová je nejjednodušší, dává napětí na drátě proti kostře. Úskalí - kostra, to je zřejmé.
Dvouvývodová - pro tebe asi nejideálnější, měřit napětí mezi dvěma dráty, trivilaitka.
Vícevývodové jsou vylepšené o vlastní předehřev, buď mají společnou kostru, nebo ne - pak mají tři nebo čtyři dráty - zde je velmi nutné dávat pozor na zpojení předehřevu, jak si 12V přivedeš na signální fousy, tak to můžeš rovnou zahodit.
Předehřívaná lambda sonda má výhodu v tom, že ti začne ukazovat hodnoty podstatně dříve - to jsem zapoměl zmínit na začátku, studená nic neukazuje, ale musíš ji zapojit ten předehřev. Ona by chodila i bez něj, ale jen, kdybys dával mašině kotel, na volnoběh ti zase vychladne a máš po legraci.
Takže být tebou si seženu nějakou uni lambdu se dvěma drátama - nebo se čtyřma, pokud si chceš hrát i s předehřevem, vedle tachometru si přidrátuj nějaký voltmetr, lepší by byl ručkový (mrknu a vidím, nemusím "číst" čísla), ale sehnat takový, který by zvládl provoz na našich silnicích by asi byl problém. Natáhni si do něj ty dva dráty z lambdy a je to, můžeš ladit za provozu.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 09:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
no jelikož je lambda akční člen, tak to teoreticky půjde, ale asi to nebude tak jednoduchý. Jinak souhlas s wizzym, vše naplno popsal
A jen tak mimo, ta motorka není dvoutakt?? Já se v tom moc nevyznám, ale ta lambda by to nepobrala. :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 09:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Esli mě wikipedie neklame, tak to má dvouventilové OHV, takže čtyřtakt.
Ale i kdyby, tak i s dvoutaktem by to nějakou dobu (i když nejspíš o dost kratší než u čtyřtaktu) mělo fungovat.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 10:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jestli to chces zkouset jen "zasunutim" zezadu do vyfuku, tak bych urcite shanel nejakou s predehrevem. Jinak bys ji asi dostatecne neprohral a pak nebudes vedet, jestli ti to na volnobeh fakt jede napr. na chudou, nebo jestli uz stydne lambda a keca.
A nejsem si jisty, jestli lambda nepotrebuje i "cisty" venkovni vzduch a to napeti vznika na hranici rozdilu tech plynu, ne ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 11:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
to Krtek-NA: BMW motorka a dvoutak :?: Dostaneš mačetou :!: :-D
Jinak dík za vyčerpávající odpověď Wizzyho. Tak jdu sehnat lambdu, sundat potrubí a navařit na něj nějakej "štuc."

A ještě mám jeden dotaz. Určitě víte jak má baworák (boxer) 2 vejfukový kolena, 2 vejfuky. Mezi nima je propojka, až asi po metru svodů stačilo by dát lambdu do tý propojky nebo by bylo lepší rovnou do kolena? nebyly by pak lepší dvě LS?

To potrubí(kolena) vypadá takhle:
Obrázek
Tu lambdu bych moh šoupnout někam do tý druhý propojky, ale nevim jestli tam bude něco platná.

a pak už jenom tlumiče:
Obrázek

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 11:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
Wizzy: ten idikátor činnosti lambdy, jehož popis výroby a instalace tu je je ideálnější než jakýkoliv jiný způsob měření - oproti multimetru má mnohonásobně vyšší rychlost reakce (nejideálnější by bylo použití osciloskopu ;)) a ručičkový to s tou rychlostí taky nemá zrovna nejideálnější, kvůli mechanické setrvačnosti ručičky (mrknu a vidim platí i u indikátoru, ne? :-))

tomin: lambda měří množství kyslíku a myslím, že k tomu nepotřebuje žádný poměr s něčím jiným - to by to měření bylo relativní (vzduch se kterým by to porovnávalo by musel projít filtrem a musel mít stejnou teplotu)...si myslím :D

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 11:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
EwanS50: jediná obecná podmínka pro umístění lambdy: před katalyzátor (ten to asi nemá, že?)...jinak jsi si jistý, že ty propoje jsou opravdu průchozí, nebo je to jen mechanické propojení kvůli pevnosti...bo bych řekl, že by tam vznikaly víry atd. - takže raději před propojky :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 11:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ideální by bylo do kolena a dvě. Jenže komu by se ty krásné roury chtělo vrtat a ještě by to vypadalo extrémně hnusně.
Ještě by to mohlo mít nějaký význam v té první propojce (opravdu to ty roury spojuje, nebo je to jen příčná výztuha? stejně tak zadní?)
V té zadní je to už diskutabilní, odezva by už moc nemusela odpovídat realitě. Ono když si tak představuju, jak ty válce foukají proti sobě, tak těmi propojkami by i něco semotamo prodit mohlo, ale čert tomu věř.
Pokud by to tam mělo být trvale, asi bych to nacpal do kolena a směrem dovnitř, nebo někde zespodu, aby to nebylo moc vidět.
Jestli je to jen dočasné kvůli testování, udělal bych si z kusu trubky mezikusy mezi tlumiče a kolena (závěs posunout na kousku plocháčku), ty mezikusy navrtal a tam dal lambdy. Po seštelování se udělá bezezbytkové "undo" a je to. Ovšem tu by ty lambdy už chtělo nejspíš vyhřívané.

Bumerank: S těmi indikátory máš vlastně pravdu, pokud by šlo o trvalou instalaci, tak dva sloupečky vedle sebe by krásně ukazovaly, jak který válec papá... Na pokusy stačí mulťák, i když není nejrychlejší, bude stíhat ukazovat hodnoty, podle toho, jak bude Ewan tahat za plyn :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 14:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Ta propojka tam má svou opodstatněnou úlohu, bez ní motor prakticky nejde naladit a ani nejede. Slouží k vyrovnání tlaků v potrubí>lepší výplach>vyšší výkon :-) . Původně byl na místě té druhé neříz. KAT, ale to už jsem vyřešil :-) Ty trubky vedou jakože podél motoru a lambda by se tam možná i schovala. Jen je mi jich teda trochu líto, když už jsem je ohnul z nerezu, ale co se dá dělat...
Nejlíp by se asi vešla těsně před tlumiče. Zkusim to omrknout a půjde se bastlit :-)
Jinak abych se pochlubil:
Obrázek
a celá galerie, bohužel ne moc aktualizovaná:
http://www.bmw.wz.cz/r65/

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 14:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Místo té druhé příčky byl kaťák??

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 14:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Ano, přesně tak. Vyplňovalo to prostor od motoru až těsně ke kolu a mezi oběma kolenama:
Obrázek
proč se ptáš?

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 14:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ne, představoval jsem si to jinak, ale takhle je mi to už jasné.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Jinak koukám na mašinu a moc pěkná... To je první varianta s vylepšenou přední brzdou, nebo pozdější varianta očesaná o kapotáž?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 22:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
nenecháš si to radši seřídit odborníkem ono ladit karbec je kolikrát problé a ne tak 2 u nás to dělá jeden asi za 500 ale mužu se za něj zaváázat je opravdu borec co tomu rozumí a má na to aj ten stav na to štelování

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 22:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
a sorry za OT že sem k tematu neřekl nic ale okolo motorek se pohybuju trochu a něco malinko vím

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 22:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
to Martin: No tak já si to spíš chtěl zkusit a nevim co by s timhle proved, protože ty karbce jsou původně 26mm průměr a já je protočil na 32mm + novej motor kvůli řidičáku od 21 (je mi 20). a tak se tam spoustu věcí předělávalo podle těch 32mm a asi to neni ono...
to Wizzy: Původně tam byl jednokotouč dvoupístek, já to předělal na ty novější brzdy (musel sem frézovat brzdiče..) a ted je to tedy 2 kotouč 4pístek. Je tam dělaný všechno nově, takže to funguje fakt pěkně a bez toho katu to má nádhernej neotravující chraplavej zvuk :-D Už se těšim až to projedu...

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 20:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
počkej jak si přetočil difuzor? a máš tam k tomu větší trysky?

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 20:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
jo a otevřená má 32 dif? kolik maj origo trysky a kolik maj v plně otevřené mašině? si myslím že si to přetáhl o moc a dál nevím asis dodržel ten správnej tvar

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 20:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Oni na ten silnej motor dávali 32mm dif., ten odlitek karbce je stejnej, jen má menší díru a míň vybraný šoupě. Trysky jsem zkoušel různý i co doporučujou a pořád to nebylo ono, ono je tam totiž spoustu věcí na lazení, např. emulzní trubice a tyhle věci, který to údajně hodně ovlivnujou, možná víc než trysky (zdroj: člověk, kterej se asi 30let zabejvá BMW a vč. karburátorů-pro mě ale trochu drahej...) Jinak chcíplý trysky 102, velký 138-140, ted tam mám 125 a jede to, ale neni to ono.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz