fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009 11:31 
Offline
Nováček

Registrován: 29 bře 2009 10:59
Příspěvky: 5
Bydliště: Šumperk
Zdravím,

měl bych otázku a snad mi bude někdo schopen poradit. Mám escorta 1.8D 1993, kde motor včetně čerpadla bosh odešel však víte kam....
Sehnal jsem jiný auto, ten samý motor a r.v. 1996 a čerpadlo LUCAS/CAV.
Vše jsem přemontoval, přepojil. Problém je, že na tom čerpadle LUCAS je navíc 3 pinovej konektor, kterej nemám kam do mýho auta zapojit, na tom původním motoru/čerpadle nic takového nebylo.

Vše jinak zdá se být ok, nažhavím, začnu startovat, motor startuje ale ani zaboha nenaskočí.

Poradíte prosím někdo?

_________________
Ford Escort 1.8D 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009 11:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tuším že to bude ventil přívodu nafty, kterej je otevíranej imobilizérem, ale jak ho zapojit to netušim....

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2009 19:08 
Offline
Nováček

Registrován: 29 bře 2009 10:59
Příspěvky: 5
Bydliště: Šumperk
JJ, je to téměř jisté, že je to ten ventil, na starém čerpadle bosch to byl jen jeden drátek, který vedl na ten ventil, ale tady je na tom čerpadle svorka se 3 drátama.
Chvíli jsem s tím laboroval, a vím, že jeden z těch 3 kontaktů je ten původní drát na ventil co v autě mám, druhej je přímo navedenej na mínus pól baterie a ten třetí vedl kamsi pod přístrojovku na straně spolujezdce.
Takže shrnuto, 2 dráty jsme zapojil, ten třetí nemám kam píchnout a čerpadlo sice točí, ale nedává naftu.

Mě by jen stačilo to nějak obšlápnout na tom čerpadle, aby to fungovalo, jelikož v autě řádnou ŘJ nebo Imobilizér nemám, jen to čerpadlo na to má vývod.

_________________
Ford Escort 1.8D 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2009 23:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tvůj problém není ani tak složitej, jako pracnej....když se podíváš na čerpadlo, uzříš tam mocnej kryt toho stopventilu a navíc je tam elektronika imobilizace PATS s relé, která sepne stopventil jen když je načten správný kód z klíče...ten kryt je úmyslně snadno nedemontovatelnej, aby to nebylo snadný odpojit a tady nastává ta pracnost, protože ten kryt zřejmě nesundáš, aniž by pan Lucas nebyl na ponku....až ten kryt sundáš a vyhodíš tu elektroniku, tak už ti zbyde jen ten standartní stopventil, kam přivedeš původní drát....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vyřešeno
PříspěvekNapsal: 01 dub 2009 21:44 
Offline
Nováček

Registrován: 29 bře 2009 10:59
Příspěvky: 5
Bydliště: Šumperk
Díky za info,

už jsem tímto způsobem vyřešil. Byl jsem se optat člověka, co ty čerpadla repasuje a řekl mi to samé ..... Jen se mi to nechtělo vyndávat, tak jsem ten kryt odflexoval přímo na autě (samo že opatrně :lol: ).
Podpojoval jsem trubičky, přívod a odvod nafty, plyn a pár drobností a bylo tam dost místa na malou flexu s malým kotoučem (odvrtat to nejde, je to pevná ocel, navíc sna 3-4 mm silná). Odflexnul jsem vršek a tím jsem si zpřístupnil ten ventil. Do něj vedou dva černý káblíky z té el. jednotky vzadu na čerpadle. Ty jsem ucvaknul a napojil na plus a minus pól (ten plusovej vede z relé žhavení) a bylo to. Nastrojit zpátky a startovat - se motoru moc nechtělo, protože to bylo zavzdušněný, ale po 10 minutách boje to chytlo a jede to.

mj. to relé PATS jsem tam nechal, jen jsem ucvaknul ty 3 přívodní dráty.
Dodám i foto, kdyby to někdo potřeboval taky vyřešit.

_________________
Ford Escort 1.8D 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vyřešeno
PříspěvekNapsal: 25 črc 2009 18:53 
Offline
Nováček

Registrován: 25 črc 2009 18:22
Příspěvky: 7
Bydliště: Slovakia
andrewj píše:
Díky za info,

už jsem tímto způsobem vyřešil. Byl jsem se optat člověka, co ty čerpadla repasuje a řekl mi to samé ..... Jen se mi to nechtělo vyndávat, tak jsem ten kryt odflexoval přímo na autě (samo že opatrně :lol: ).
Podpojoval jsem trubičky, přívod a odvod nafty, plyn a pár drobností a bylo tam dost místa na malou flexu s malým kotoučem (odvrtat to nejde, je to pevná ocel, navíc sna 3-4 mm silná). Odflexnul jsem vršek a tím jsem si zpřístupnil ten ventil. Do něj vedou dva černý káblíky z té el. jednotky vzadu na čerpadle. Ty jsem ucvaknul a napojil na plus a minus pól (ten plusovej vede z relé žhavení) a bylo to. Nastrojit zpátky a startovat - se motoru moc nechtělo, protože to bylo zavzdušněný, ale po 10 minutách boje to chytlo a jede to.

mj. to relé PATS jsem tam nechal, jen jsem ucvaknul ty 3 přívodní dráty.
Dodám i foto, kdyby to někdo potřeboval taky vyřešit.


mam zaujem o tu fotku, lebo mam ten isty problem

_________________
ford escort 1.8 TD 51KW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz