fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 10:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Tak mam další problém. (to že mi to za studena chípá jsem už překous). Po nastartování musim vytočit motor na 2000 ot jinak chcípne- to je v pohodě, jakmile se zahřeje tak paráda a můžu jet. Ale teď po nastatování vytočim motor a asi po půl minutě začnou padat otáčky i při sešlápnutym plynu ( když ho nesešlápnu víc, tak chcípne). Většinou to dopadne tak, že mám plyn skoro na podlaze a auto se dusí na 2000 ot. Pak se jakoby chytí, otáčky vyletěj a pohoda..můžu jet. Když vyjedu hned po nastartování, tak začne děsně cukat a nechce jet.
Dělal jsem i pokus - nechal sem ot spadnout až tak na 500 a pak sešláp plyn k podlaze...auto začlo cukat - stál jsem - a nevědělo jesi se má chytit...pak se teda "rozbublalo" a šlo to..
Víte někdo co to je?? Klapka, sání, volno ventil a váha zkontrolovány a vyčištěny...plus nový svíčky motorcraft. Navíc teď začal nějak žrát...nevim ale 9 litrů ( +/- ) mi přijde dost..Poraďte plís :wink:

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Naposledy upravil Dieg0 dne 28 dub 2009 12:10, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 10:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Čidlo teploty pro řídící jednotku?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 10:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Nový...asi před měsícem měněný...přímo u forda kupovaný.. Ještě mě napadá že blbne teplota - nedostane se dál než na N....při jízdě...tak jesi to souvisí... :cry: jo ještě při tom tůrování slyšim jakoby od klapky cvakání...ale to odhaduju na volnoběžnej ventil...
Jinak 1.6 16V Zetec..

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 10:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
Dieg0 píše:
Ještě mě napadá že blbne teplota - nedostane se dál než na N....při jízdě...tak jesi to souvisí...

tak to že ti neleze teplota nahoru k R-M tak dle mě to bude termostat a pak ještě zkuušel jsi měnit i kabeli ke svíčkám? ty dokážou taky dost věcí

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 11:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
to si taky myslim..nebo čidlo...
Kabely sem zatim neměnil..ale kdyby to bylo kabelama tak by to dělalo furt ne??ne jen za studena??
Ono to jako naskočí v pohodě a jede to a přibližně po minutě to začne takhle blbnout...jako kdyby moc rychle vypnul sytič nebo něco takovýho...ale i když dupu na plyn tak ot dou prudce dolu..

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 11:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To že teplota neleze nahoru může být několika věcma - nejčastěji termostatem, nebo čidlem pro budík, případně jeho konektor. Ale ani jedno by nemělo vlviv na motor, že se dusí a nechce jít za plynem.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 18:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008 18:59
Příspěvky: 775
Bydliště: Liberec 7
Tohle podobny sme meli na felicie a nakonec sme zjistily ze to bylo induckou po zahrati jela ale jak mile byla studena tak seto nechytalo :)

_________________
Nyní:
Opel Omega MV6 3litr V6 sedan plná palba
Opel Omega MV6 3litr sedan na ND

Bylo: :(
Ford escort VII COMBI GHIA 1.8/16 85KW Benzin v plny palbe rok 1998/5dv klimat,abs,tonovany skla atd


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Mišan26: induckou?? co to je?? :oops:
Jinak tenhle týden se to nějak sere :cry: teď to na volnoběh nějak cuká..v určitejch intervalech..ale podle ručky otáčky nekolísaj..držej 900-1000 ale motor blafe..jakoby nějaká svíčka dávala menší jiskru nebo co..fakt už nevim...co to může bejt..odhaduju kabely co??

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2009 21:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Tak jsem dneska dotáhl plynový lanko a po nastartování úplně v pohodě...Myslíte že to má spojitost nebo to byla jen náhoda???

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 11:33 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2008 16:18
Příspěvky: 12
Bydliště: SVK
Dieg0 píše:
Tak jsem dneska dotáhl plynový lanko a po nastartování úplně v pohodě...Myslíte že to má spojitost nebo to byla jen náhoda???
ahoj, ja mam stejny problem ked je vonku zima (pod cca. 5 stupnov). ked si dotiahol lanko, tak uz sa ti to neobjavilo? mas teraz vyssie volnobezne otacky? alebo co znamena dotiahnut lanko??

_________________
Mondeo kombi, 1.8 ZETEC, B+LPG, 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 12:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Tak vyřešeno. Upraveny kompresní tlaky, vyměněn ventil odvětrání klikovky, vyměněna hadice od klikovky, pročištěno sání, klapka, volnoběžák, váha vzduchu... Otáčky drží, nechcípá, po vyřazení padají plynule, neblafe, má lepší zátah. Tak jsem zvědav na jak dlouho :D

juraj_x: dotáhl jsem plynový lanko, ale jak jsem zjistil vliv to na to nemělo. Teď po nastartování mam otáčky tak 1200 a pomalu jak se motor ohřívá padají na 900 a drží.
a co ti to přesně dělá??

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 12:20 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2008 16:18
Příspěvky: 12
Bydliště: SVK
presne to, co popisujes v prvom prispevku. mam zatial vymenene svicky, kabely, vycistenu vahu vzduchu, volnobezak, klapku. hadica na klukovke zda sa je v pohode. jedine co ma este napada, tak kontrola tlakov a ten ventil odvetrania klukovky (ale neviem na co sluzi).

_________________
Mondeo kombi, 1.8 ZETEC, B+LPG, 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 12:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Jeho přesnou funkci taky moc nevim.. :D to ti spíš popíšou pořádně chlapi tady..Jinak koukám že máš 1.8..co EGR ventil??taky s tim tady někdo měl problém :wink:

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 12:29 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2008 16:18
Příspěvky: 12
Bydliště: SVK
EGR pri studenem motoru je myslim vypnute.
a myslim, ze ja tam EGR nemam vubec. prestudoval som vsetky hadice a trubky v motoru a nenasiel som ho, asi bolo vymontovane pri montazi LPG.

_________________
Mondeo kombi, 1.8 ZETEC, B+LPG, 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 13:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Tak skus ještě čidlo teploty motoru. Je nahoře vpravo od olejovýho víčka. To bylo první co jsem vyměnil a pomohlo to. Když nefunguje, tak motor nepozná že je studenej..a za studena chcípá..

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 dub 2009 21:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
EGR ventil se ma spravne otevirat jen ve strednim tahu motoru. Pri brzdeni motorem se musi zavrit a pri velkem vykonu taky.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 08:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
jak si upravil kompresní tlaky?

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 14:14 
Offline
Nováček

Registrován: 28 říj 2008 16:18
Příspěvky: 12
Bydliště: SVK
Dieg0 píše:
Tak skus ještě čidlo teploty motoru. Je nahoře vpravo od olejovýho víčka. To bylo první co jsem vyměnil a pomohlo to. Když nefunguje, tak motor nepozná že je studenej..a za studena chcípá..
to je cidlo teploty chladiacej kapaliny, co je na termostatu? nebo je to nejake jine? pretoze teplotu kapaliny mi na budiku ukazuje spravne.

_________________
Mondeo kombi, 1.8 ZETEC, B+LPG, 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 dub 2009 15:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
čidlo teploty motoru..ne to na termostatu ne...tohle je nahoře. Já ho vyměnil a bylo po problému..pak se to teda vrátilo, ale to už jsem popsal vejš.
Obrázek

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2009 19:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Floky: jáj sry že odepisuju až teď, ale až teď jsem si toho všim...já je neupravoval-hodil jsem to chlapíkovi s diagnostikou a ten se o tohle postaral... :wink:

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz