hiphoper123 píše:
Zdravim,potřeboval bych poradit.Mám Escorta 1.8td (to slabší). Když je motor v chodu a mám zavřené víčko nádobky na vodu,tak se tam dělá tlak a začne se z výfuku docela dost kouřit ( bílý až šedý kouř ) .Když víčko z nádobky vyndám,tak se přestane kouřit z výfuku.Tak jsem sundal hlavu. těsnění i hlava vypadají v pořádku. Tak mě napadá,že by musela být hlava prasklá někde vevnitř. Pokud to je tedy hlavou,nevíte někdo o nějaké?Půjde i hlava z 1.8D ,nebo musí být TD ?
Děkuji za rady.
Kolik ma nalitano? je to vic jak 180 tis? jestli ma kolem 200-250tis, bude to z 50% tesneni. to je unikum FORD
.
Nechal bych si natlakovat hlavu nez bych ji tam daval zpet nebo udelal neco jako rengen na plyn(je to nedestrukcni zkouska, dela se treba na turbinach).
Ale jeste nez ji das na prezkouseni bych vzal nejaky ocelovy pravitko a zkontroloval vsemi smery rovninnost. pokud neni skrivena(prohnuta - konkavní
z matiky), tak to bude nejspis jen tesnenim , staci jen malinka skulinka a cestu si to najde. Jinak je to praskly u voditka na vyfuk, potrubi, oba pripady jsem zazil.
A ted mam 3, ze mi voda doslova fouka do oleje. dnes sundam konecne hlavu , tak jsem zvedavej co to bude, zda hlava nebo jen tesneni. Ale pocitej s tim ze eskortacky TD hlavy rado praskaly. Takze tohle jsou jen samy dohady, hlavni je to natlakovani.
Pic a pak napis , jsem zvedavej
_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky