fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2006 23:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
-petr-: To, že "chlazení topením" je u škodovky účinnější, zní logicky, protože v porovnání se škodovkou má ford motor o poznání výkonnější a celkové množství chladící kapaliny nižší, takže odběr tepla topnou soustavou bude v poměru k výkonu motoru jen příslovečným "plivnutím do Stromovky".
Při "ručičce v červeném" budu samozřejmě automaticky zastavovat. Když jsem viděl, kolik litrů chladicí kapaliny dokázala během pár okamžiků vyvařit malá škodovka, dovedu si představit, jak rychle by zasyčela kapalina ve fordu.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 00:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Xenotoca: Však mně je to jasné, jen jsem chtěl předat konkrétní zkušenost, vzhledem k předešlým dotazům. Chlazení topením ale přece jen znát docela bylo.. Do červeného pole jsem se nikdy nedostal, pouze dvakrát jsem se k té hranici přiblížil, autu bych samozřejmě neublížil.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 08:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
no, já jezdím běžně sručičkou pod červeným polem a vlétě v červěném a nevařím

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 11:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2006 12:04
Příspěvky: 3
Bydliště: Jižní Morava
mám dost podobný problém a byl bych moc rád, kdyby to ta pumpa konečně vyřešila

_________________
Ford Escort combi-1,6,16V- 12/1994
1597 ccm, 66kw-90PS
Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 02:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
My, co nam jede vrtule porad, tyhle problemy nemame ,-))
A v predchozi xr3i jsem v zime vozil pred celym chladicem papundekl, protoze to neslo ani zahrat, natoz uvarit.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2009 19:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Mám taky problém s přehřívám, i po krátké jízdě mám pod kapotou jak v sauně, od svodů jde šíleně horký vzduch, až se divim že se všechny plastové součástky nezačnou tavit, voda lehce vře, ale ručička je vždycky v normě. Mohl by to být nefunkční ventilátor? Ty svody to je fakt otřesný, to je u N7A normální že z toho jde takový horko?

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 06:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
....spíš vodní pumpa, nebo neotevírající termostat. Ale ten vyloučíš tím, že si šáhneš na hadici k chladiči; když bude horká, termostat je OK...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 09:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Ještě bych dodal, s čím sem se ještě nesetkal, že to nebublá jen v expanzce, ale i v hadicích po celém oběhu

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 09:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A víčko na expanzce ti těsní?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 09:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tak spíš pumpa, nebo taky těsnění pod hlavou...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 09:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
jj těsní. J

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 09:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
jj těsní. Já nevim, ale já si pořád myslím že by to měl být nespínací vantilátor, pač pod tou kapotou je i po krátké jízdě takový horko, že se mi taví bandáže na kabelem za chladičem

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 10:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
No ono chvilku trvá než se motor dostatečně ohřeje, aby se otevřel termostat, a voda zatím běhá "vnitřním" okruhem. V zimě mi to trvá třeba i 10km. Mně se kdysi termostat neotevíral, tím pádem mi také nespínal ventilátor (!) a motor se pak přehříval. Ale aby mi bublala voda, to nikdy ne. A to jsem s tím jel přes 20km a pak druhý den ještě 15km do servisu. Tohle může být fakt pumpa, že Ti nehoní vodu vnitřním okruhem a pak se to vaří, a nebo to těsnění...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2009 18:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 15:45
Příspěvky: 510
Bydliště: Liberec
Ahoj, dovolím si dva dotázky :o) 1) jak se proboha provádějí opravy na straně řemene - např. výměna pumpy? já tam místa, že ani ten dakl od rozvodů nemůžu pořásně sundat...natoš tam strčit nářadí..to musí motor ven či co? :) 2) termostat mi jede ALE - ručička se standartně drží na "N" (čili v horní části měřáku) a někdy je hezky uprostřed - nezávisle na stylu jízdy. A tuhle jsem jel krokem po polní cestě a koukám, že mi jede ventilátor chladiče, ale ručička byla normálně na tom "N" ku...jak velká je možnost vedy měřáku nebo čidla? V dobách kdy mi blbnul termostat tak do červenýho vylezla...spolu se zmizením vody ;)

_________________
Ford "Forrest" Escort MK4, 1986, 1.6 D 40kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz