fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ridici jednotka
PříspěvekNapsal: 08 čer 2009 17:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Preji hezky den
Mam mensi problemy s motorem. Je to 1.6HC 75/102 (LJB) CVH EFI.
Motor nejede jak ma, kdyz pridam plyn, tak nekdy motor nereaguje a musim trochu ubrat aby se chytnul, v okamziku kdy se motor zahreje tak otacky na volbohe chvilku drzi, pak zacnou kolisat a motor chcipne. Jak je motor teply tak nejde zaboha nastartovat, nekdy startuji i na po10té. A z vyfuku nejdou jen spaliny ale i benzin. Tak jsem teda hledal ridici jednotku, podle tabulku ma byt ECC IV, jenze nic takoveho ja v aute nemam. Jedine co v aute je, je cerna krabicka 80x50(mm) s asi 10pinovym konektoremktery je kolmo na celni stenu krabicky. Je na nem napsane Motorcraft EDIS 4, coz jsem taky uz parkrat zahledl, ale nevim jestli to optavdu ridici jednotka je. Nebot nikdy od vstrikovani draty nevedou jak do te krabicky. Lambda sondu chci zkontrolovat pomoci el. zapojeni ktere je zde na netu, ale i kdyz se lambda odpoji tak se to pouze o malinko zlepsi ten rozjezd motoru po pridani. Jestli to bez ni startuje i teple to nevim, ale zkusim.

Takze by me zajimalo jestli to cojsem nasel je opravdu ridici jednotka, a jestli podle nekterych zapojeni co jsou zde na webu jde udelat nejaka diagnostika.

Diky za pomoc

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2009 18:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
takhle to vypada http://www.autodiagnoza.ro/edis4.jpg

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2009 20:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Tak uz vim kde asi ridici jednotka je :) takze uz jen na radu prijdou testy a testy

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 10:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
resetovat řj odpojit lambdasondu na furt zkontrolovat čidlo poloha vačkového hřídele,jestli je opticky ok, pak skontrolovat kabely ke svíčkám svíčky no to by pro začátek myslím stačilo :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz