fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 16:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
Zdravím.. tak ač nerad musím opět psát jsem. Usilovně jsem se snažil najít nějakej Felicia klub kde by mi poradili, ale vypadá to že žádná jiná značka nemá tak silný, inteligentní a šikovný jádro jako Ford :) A proto se ptám zde:
Mam Felicii, která nestartovala... elektrika šla do indukční cívky a z ní už ne, po výměně jsem zjistil že jde o snímač otáček.. ten jsem taky vyměnil a filcka už šla nastartovat.. jenže po cca 2 minutách jízdy začala chcípat a to z toho důvodu že jakoby vypadl plynový pedál. Když nastartuju tak občas vydrží třeba minutu občas třeba 2 vteřiny běžet, ale pak jakoby nic prostě přestane držet otáčky (úplně samovolně klesnou až na nulu) přidávání plynu nereaguje vůbec...a já potřebuju zjistit v čem je problém. Podle mého laického názoru je to s největší pravděpodobností palivové čerpadlo... je to možný? Taky jsem dneska od prodejce autodílů slyšel že se dá bud koupit komplet asi za 5 500,- nebo jen nějakej "motůrek" za cca 800,- ... vypadá tohle spíš na chybu motůrku, kompletu nebo něčeho úplně jinýho?

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 17:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
zkus kontaktovat tu to pani, když jsem měl formana a měl nějakej problém tak jsem jí zavolal a nebo přijel a poradila a prodává nové i použité věci a ceny má slušné
http://www.firmy.cz/detail/612690-dana- ... hodov.html

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 17:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Podívej.....za prvé je to stříkačka nebo karbec????

Pokud stříkačka...píchni se na diagnostiku.....ta to zjistí....po zapnutí klíčku musí hučet čerpadlo v nádrži jako u jiných aut.....pokud hučí tak postupuj dále....snímač nebo-li hallův snímač zkontrolovat,ale psal jsi, že jis ho měnil....tam bych neviděl problém, pokud máš na mysl ten snímač co je v převodovce a snímá strvačník.
Potom bych koukl na snímač volnoběžných otáček nebo-li motor volnoběžných otáček.
Funkce Krokový motor volnoběhu umožňuje řídící jednotce ovládat rychlost volnoběhu. Motor otevírá nebo uzavírá škrticí klapku vysouváním nebo zasouváním čepu. Regulační motor volnoběhu obsahuje normální stejnosměrný motor. Regulační motor volnoběhu se často dodává s vnitřním spínačem volnoběhu. Tento spínač má dvě svorky a spíná během doby kdy je škrticí klapka uzavřena. Některé regulační motory volnoběhu se dodávají s vnitřním Hallovým senzorem. Tento senzor potřebuje napájecí napětí 5 nebo 12 voltů. Výstupní napětí Hallova senzoru je pravoúhlý impuls během doby kdy je regulační motor aktivován. Tento signál umožňuje řídící jednotce určit polohu čepu.

odpor motoru ± 3 - 200 ohmů napájecí napětí motoru 12 V napájecí napětí Hallova snímače: 5 nebo 12 V

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 11:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
2 Perňa:
Díky moc za odpověď. Je to samozřejmě stříkačka.. při otočení klíčkem slyšim pravděpodobně ono čerpadlo... snímač otáček jsem měnil a mám na mysli ten který je na převdovce a snímá magnetem setrvačník. Co se snímače/motoru volnoběžných otáček týče.. neviděl bych v něm s největší pravděpodobností chybu, jelikož s volnoběhem není jediný problém..nekolísá. Prostě naskočí a drží. Pak už tu jen padla myšlenka na poškozenou ŘJ, ale to asi vážně jen krajní řešení.. :(

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 11:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
volnoběznák ale nic nemění na tom že mu to scípne aj když šlape na plyn. já bych to tipoval na nějaké relé k čerpadlu, ale nevim, v těchhle krámech se moc nevyznám... tady je zrovna prostor kde by se mohl projevit náš nadšenec do felicií -Petr- kdyžtak mu zkus napsat SZ.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 12:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Ještě jsem si vzpoměl.....měl jsem formana stříkačku....vše jsem čistil,ale auto jelo jen 5km...a jakmile jsem vyjel všechen benzín co byl v palivovým potrubí tak to jasně že zdechlo.....tak 5x otočit klíčkem a natlakovat....a pak jsem zase mohl jet 5km....
Každý mi říká ŘJ je v háji..to se mi nechtělo věřit...zajel na net...a tam psali o Halovém snímači...vytáhl zasranej od špon...očistil a auto jezdilo jak jsem chtěl já....
Ale časem znovu......pak jsem musel sundat zadní sedačku otevřít dekl nad čerpadlem v nádrži strčit tam toporo a když auto zastavilo...tak jsem se musel natáhnout a tím toporem klepat do čerpadla...pak jsem zjistil, že je někde v čerpadle studeňák a šlo ven....po výměně forman lítal zase jak měl.....Prostě když se čerpadlo zastavilo v určité pozici tak bylo mrtvé,jemným poklepem se zřejmě nějak vychylilo a jelo
Možná se Ti projevuje to samé.....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 12:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
Takže se mam pohrabat v tom čerpadle? Je nějak extra složitý ho vyndat? Možná by mu stačilo jen ho pročistit...

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 12:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Sklopit sedačku.....někde uvidíš kulatý dekl jak od konzervy....vyloupneš...a uvidíš svorky ,odpojíš bude tam nějaká aretační podložka...a čerpadlo naše vaše směrem nahoru....,ale na tom dle mě nic nevyčistíš....je to zalitý váleček, vypadá to jako indučka ze 120ky akorát je menší.....no možná ty kontakty pročistit...určitě tam bude plno prachu....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 14:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 12:00
Příspěvky: 806
Bydliště: Praha-východ
Já jsem to jentak zběžně prolétl, ale zkus taky vyčistit škrtící klapku - docela častá závada na feldách ;-)

_________________
BMW E39 528i ´96, 18",Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes + xenony
FORD Scorpio´90 2.0 DOHC Ghia, 16"
FORD Scorpio´95 2.0 16v Ghia, 17",Pioneer DEH-P6400R, xenony, K&N, volant dřevo-kůže
FORD Escort ´91 1.6 CVH Ghia, 15"
FORD Escort ´96 RS2000 editionF1
http://www.dilyford.wz.cz - Scorpio & Cortina díly
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 15:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
po vyčištění škrtící klapky to musíš dát na diagnostiku a nastavit tu klapku,taky jsem to doma čistil a potom to drželo volnoběh někdy 3000 někdy to hned chcíplo,zůstavali vyset otáčky atd... každopádně jestli máš MPI tak to nech dát na diagnostiku a uvidíš,tohle vypadá na něco s elektrikou,na čerpadlo bych to netipoval,něco podobnyho sem taky řešil a byla to škrtící klapka a ta je fakt drahá :D

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2009 23:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
Takže pokračování... dneska jsem prostříknul kontakty u snímače škrtící klapky (mimochodem jsem zjistil že úplně stejně to běží i když snímač vůbec neni zapojenej - což je asi normální)... žádná změna... zase jsem zkoušel tu starou indukční cívku, abych zjistil jestli vůbec byla vadná... což teda byla, ale po navrácení funkční cívky jsem zjistil že probíjí.. respektive lítá tam jiskra úplně mimo (jen při tahání za plyn)... tak bych si asi někde měl vypůjčit funkční cívku a zjistit jak to poběží s plně funkční cívkou. Ale i tak už mi nejde do hlavy čím by to mohlo bejt..
BTW: škrtící klapka vypadala úplně čistě, kontakty u čerpadla jsem taky čistil
BTW: Jo a dneska to vypadalo že motor chcípne jen při houpání s plynem za relativně nízkejch otáček... jinak to na volnoběh celkem slušně běží (jestli je u filcky normální volnoběh na cca 500-700 ot/min)

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2009 08:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
a máš MPI nebo ne?

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2009 12:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
Floki píše:
a máš MPI nebo ne?


Ne-e... jednobodka

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2009 16:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
aha,tak v ty se nevyznám,vyznám se jen v mpičku

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 čer 2009 23:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Místo laborování bys měl asi fakt nejjednodušší dát to na diagnostiku a bylo by snad jasno.
Perňa: Karburátor byl naposled ve Favoritech, ne? Felicie měla motor 1.3 nejprve BMM a pak vícebod MPi.
Velehnůj: Felicie je pro mne pouze pragmatická volba v dané situaci, jak jsem nesčetněkrát uváděl = nejsem nadšenec do Felicií. Jsi ubožák, když to neustále všude omýláš jak zaseknutá deska. Proč to děláš?

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2009 07:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Zkontroluj přívod paliva od čerpadla do motoru. Nejprve oddělej hadičku na motoru a čerpadle , kompresorem profoukni. Vyměň palivový filtr . Napoj hadičku na čerpadle, u motoru ji nandej do petlahve a otoč klíčkem pro zapnutí čerpadla, musí to do lahve téci proudem. Když teče, zapoj jí v motoru a nastartuj, musí motor běžet . Jestli motor jede a pak zhasne , vždy na 100% je to přívodem paliva. V případě závady na elektrice se motoru projevuje, že nenastartuji , kolísají otáčky, motor nejde do otáček, nebo motor tarokuje/ pro neznalé -vynechává/. Elektrika - probíjí kabely ke svíčkám , studeňák, špatné nebo úplně se odporoučelo nějaké čidlo. T o asi vše a práce na max. 1 hod. :) :) :) :) :) :)

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2009 18:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
Balu: Jojo... je pravda že indukční cívka trochu probíjí při přidávání plynu za nízkejch otáček. Lítá tam jiskra vedle.. budu muset teda sehnat cívku (plně funkční a zjistit jestli je celej problém způsobenej jen tímhle)

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2009 19:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Zkontroluj svíčky, když nemůže jiskru hodit na svíčce tak to hodí kde to cívce pasuje. :shock:

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2009 19:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2006 10:08
Příspěvky: 98
Bydliště: UK - Swindon (teď tak nějak Praha)
balu: provedu :)

_________________
Je:
- Ford Escort combi 1,8 Zetec 16V GHIA 1998 94tkm, stříbrná metalíza
&
- Ford Transit 350M 2,2l 2007, 78tkm, bílej s polepama
_________________
Bylo:
- Ford Escort combi
1,6 Zetec 16v CLX 1997, světle modrá metalíza - AMPARO BLUE
..............................
- Rover 416 1,6 16v 1996
- Škoda 120l 1987 červená
- Škoda 125l 1986 bílá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2009 10:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Jestli se nepletu tak to má stejnou vstřikovací jednotku jak poslední fazoli....a jestli jo tak se zkus hodně nahnout za ni směrem ke kabině a pokud jsou na tom tělese hadice podtlaku tak je zkontroluj....jestli nejsou popraskané či potrhané.....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz