Tak karburátory si kup přes např. aukro nebo ebya z motorky, to je asi nejlepší varianta. Pokud máš origo řídící jednotku, tak si vyber nějaký starý, který se ovládaj jenom lankem. Jakej chceš výkon? "Z takový motorky musíš koupit karburátory" Máš 103PS? Tak to by mělo bejt např. z Yamahy R6 v pohodě.
Mezikus je nejhezčí z nerezi, pokud umíš svařit, neni problém. Dá se i elektrikou, když si koupíš na to elektrody a ten svár je pak pěknej(tuším ESAB OK 61.30). Tu přírubu na hlavu obkreslit podle originálu, ideální dát do hlavy 2 kolíky, abys jí mohl pěkně slícovat a nechat vyříznout třeba vodním paprskem (nejlevnější). No a pak už jen koupit pytel trysek a ladit a ladit
Na lazení karburátoru se mi osvědčila lambda, viz. příspěvek "Jak funguje lambda?"
Chtěl jsem to dělat, ale nakonec mě to přešlo (na XR2i). Myslim, že na Youtube bys mohl nějaký přestavený XR2, XR3 najít jen tak pro inspiraci. Pak se pochlub, jak to funguje
_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. SoldFiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold BMW R65 BMW R1150R