Stala se mne takova vesela prihoda - dojel jsem na parkoviste, vystoupil, sel vyridit nejake veci, potom se vratim chci nastartovat a ono nic! Tak si rikam to je divne, ze by malo benzinu?? Tak jsem vzal kanystr a jel mhd na benzinku, mezitim jako na svinu mne vybral revizor. Asi jsem byl moc napadnej s kanystrem v buse. No co, vracim se z benzinky, doliju benzin do Esca, jdu nastartovat a prdlacka, ani neskytne! Tak otevru kapotu a koukam jestli neco nevykoumam - a hle, jeden drat u baterie je prelomeny, tak jsem ho tam nabastlil a auto nastartovalo..
Proc ale vlastne pisu - zajimalo by mne k cemu ten kabel vlastne je, a proc to nestartovalo? Ze by imobilizer? Predpokladam, ze kdyz mam ten uzky fordacky klic, tak od vyropby imo nemam? Predchozi majitel si tam ale dal dalkac a rekl bych ze i s imobilizerem, jde o Garmin (7563, 7562, 7561).
Co mne stve ale uplne nejvic, tak ze od te doby co jsme tam nabastlil ten kabel, tak mam pocit, ze motor ma o hodne pomalejsi reakce na plyn, napr. kdyz je motor malo vytoceny, tak na 1500ot a je tam trojka, zmacknu plnej, tak se tak 1,5sec nic poradne nedeje a az pak zacne motor tahnout. Pozoroval jsem to i driv, ale ted se to jeste zhorsilo. Za nestandradni chovani take povazuju, ze pri otoceni klicku do polohy "protaceni starteru" musim cekat tak 2sec nez auto zacne startovat.
Co navrhujete? Idelani by bylo nejak odpojit imo a zachovat dalkac..
Foto klíče a garmina
_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan