fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 12:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jo když si to znovu vybavuji tak ten gumový kužel byl na hadičce asi 20 cm od měřidla, tohle opravdu do hlavy ke svíčce nevejde.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 12:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, díky, neuvědomil jsem si, že je to kraťoulinké. Docela rád bych si něco takového pořídil, abych mohl měření kdykoli zopakovat vlastními silami (s pomocníkem). Kdybyste na to někdo někde narazili jakožto na hotový výrobek a bylo to za rozumné peníze, dejte vědět.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Naposledy upravil Nagant dne 25 črc 2005 14:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 13:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Nagant píše:
Jo, díky, neuvědomil jsem si, že je to kraťoulinké. Docela rád bych si něco takového pořídil, abych mohl měření kdykoli zopakovat vlastními silami (s pomocníkem).


takovej tlak jde udrzet, ale je tu nebezpeci ze ti to trochu ufoukne a pak mas zkresleny hodnoty no...fakt to poradne chce drzet...taky musis drzet starter cca 5 vterin kdyz bys "natlakoval" kratsi dobu, taky pak mas blby hodnoty...kompresni prostor se musi natlakovat, coz chvilku trva...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 14:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Kolik stoji ten bazmek na tom obrazku? Asi ne mo. Mam stejnej uz moc let, ten konec, kde je kuzel jde vysroubovat a nastavit kouskem trubky, idealni je sehnat v bazaru horak ke svarecce, ten narovnat, bud doladit zavit, nebo zalepit k meraku nejakym dvouslozkovym tmelem ,kuzel se nasadi bez uprav. Drzet to jde uplne krasne, staci i jednou rukou, guma se fakt kousne do zavitu. A prvni kompresni zdvih ma byt nejsilnejsi, vetsinou to vyskoci nekam k 10, potom uz se to jen doladi, staci na normalni mereni fakt protacet par vterin.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 18:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Nagant píše:
A pokud by byly špatné ty pístní kroužky, jak by se to za provozu projevilo?
Symptomy vadných ventilů nepozoruji (motor chytá napoprvé, je tichý, volnoběžné otáčky drží, jde dobře do otáček i studený, spotřeba kolem 8l/100 km, olej neubývá, auto nekouří). Možná jen zastudena řekněme 200 - 300 metrů míň táhne, musím mu dát malinko víc plynu.
A ještě pár dotazů:
Hrozí něco, pokud s tím pár měsíců nebudu dělat nic?
A pomohlo by nějak (byť provizorně), kdybych při nadcházející výměně oleje dal nějaký jiný olej než 5W30?
A mohlo by se na naměřených tlacích podílet to, že se současnému oleji blíží termín výměny?


Jak jsem psal, měl jsem špatný pístní kroužky na dvou prostředních válcích(tlaky 13,4/9,2/9,2/13,4). Dodám, že tlaky byly měřený při teplým motoru. Projevovalo se to velkou spotřebou(stabilně cca 10l po městě v létě), motor neměl výkon("zadejchával" se do kopců) a měl takovej nevyrovnanej chod(to bylo velkým rozdílem kompresí), ale olej to nežralo. Naštěstí povrch válců byl v pohodě, byly jen opotřebovaný kroužky, takže ty se vyměnily a GO motoru nebyla nutná. Teď spotřeba kolem 8,5l po městě včetně popojížděk v kolonách, což se mi nejeví jako zlý.
Ještě si fakt nech znovu změřit ty tlaky někde jinde, ať neděláme ukvapený závěry.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 08:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, asi to chce změřit znovu, pořád se mi tomu nějak nechce věřit. Vždyť to dokáže jet do trošku prudšího kopce na čtyřku 110km/h. :) A ještě to má rezervu výkonu...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 08:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To mě to jezdí taky... Ale vážně, špatný tlaky se poznají hlavně při startování v zimě, pak možná možná i na spotřebě, ale to spíš až při znatelném úbytku výkonu, ale hlavně podle zátahu v nízkých otáčkách (pod 2000RPM). Měl jsem zapečený kroužky, tak něco o tom vím.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 09:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Nagant píše:
Jo, asi to chce změřit znovu, pořád se mi tomu nějak nechce věřit. Vždyť to dokáže jet do trošku prudšího kopce na čtyřku 110km/h. :) A ještě to má rezervu výkonu...


No jo, ale ty mas 1,8ku a i kdyz Ti spadne vykon o 10kW, furt Ti to pojede lip nez nam s 1,6kama, to uz bys musel mit motor totalne vylagrovanej, aby Ti to jo nejelo :)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 09:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Dobrá, už mlčím a sháním ten měřák. Pokud ho neseženu, nechám si to změřit.:smt006

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 17:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. píše:
Nagant píše:
Jo, asi to chce změřit znovu, pořád se mi tomu nějak nechce věřit. Vždyť to dokáže jet do trošku prudšího kopce na čtyřku 110km/h. :) A ještě to má rezervu výkonu...


No jo, ale ty mas 1,8ku a i kdyz Ti spadne vykon o 10kW, furt Ti to pojede lip nez nam s 1,6kama, to uz bys musel mit motor totalne vylagrovanej, aby Ti to jo nejelo :)


covece kamarad ma 1.8 16V 115k a nerekl bych ze je nejaky rozdil ve vykonu...jede nam to dost podobne, asi kdybysme to tahali totalne na hranici, tak by to bylo poznat, ale jinak ne...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 08:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
M. píše:
Nagant píše:
Jo, asi to chce změřit znovu, pořád se mi tomu nějak nechce věřit. Vždyť to dokáže jet do trošku prudšího kopce na čtyřku 110km/h. :) A ještě to má rezervu výkonu...


No jo, ale ty mas 1,8ku a i kdyz Ti spadne vykon o 10kW, furt Ti to pojede lip nez nam s 1,6kama, to uz bys musel mit motor totalne vylagrovanej, aby Ti to jo nejelo :)


covece kamarad ma 1.8 16V 115k a nerekl bych ze je nejaky rozdil ve vykonu...jede nam to dost podobne, asi kdybysme to tahali totalne na hranici, tak by to bylo poznat, ale jinak ne...


Ja jsem v 1,8ce nikdy nejel, tak nevim, ale fakt je, ze 1,8 ma kroutak polozeny do vyssich otacek, takze pri normalnim jezdeni to tak velky rozdil nebude... kazdopadne temer 20kW by melo byt nekde aspon trochu znat.
Ja mam zkusenost s oktavkama - 1,6/75kW a 1,8/92 kW - a to ti nahraju ted trochu do karet :lol: taky moc rozdil mezi temito dvema motory necitim... nejvic je to znatelne pri zrychlovani do kopce (treba na D1)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 09:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To M:

Maximum krouťáku je sice položeno do vyšších otáček, ale tady je podstatný jeho průběh pod maximem. 1,8 má už od 2500 ot. k dispozici minimálně 150Nm, takže to MUSÍ být znát....

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 10:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
To M:

Maximum krouťáku je sice položeno do vyšších otáček, ale tady je podstatný jeho průběh pod maximem. 1,8 má už od 2500 ot. k dispozici minimálně 150Nm, takže to MUSÍ být znát....


Ja se nehadam, mas pravdu, otazkou je, zda ty rozdily kroutakach treba nejsou tak velike, ze se ti to v normalnich situacich zda, ze oboji jede dobre a rozdil poznas, az kdyz potrebujes opravdu na to slapnout.
Rikam, v 1,8ce jsem nejel, ale zajimalo by me to moc, protoze jsem ji chtel, tak bych aspon poznal, o co jsem prisel :lol:

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 11:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Jo, to já bych 1.8 bral taky...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 22:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
ja bych 1.8 nechtel...fakt to jede skoro stejne...desne dlouho mel kamos problemy se spotrebou...tedka rikal, ze zere 8l ale pri jeho eko jizde (to by me zral tak 6,5).....kdyz karu tak v 2.0 :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 07:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
ja bych 1.8 nechtel...fakt to jede skoro stejne...desne dlouho mel kamos problemy se spotrebou...tedka rikal, ze zere 8l ale pri jeho eko jizde (to by me zral tak 6,5).....kdyz karu tak v 2.0 :-)


No ja nemyslim, ze by mel byt zasadni rozdil mezi spotrebou 1,6 a 1,8. Papirove je to par desetinek a vykon mas o 20kW vetsi. To se mi zda dobry. verim, ze po meste ta spotreba bude znat vic, ale ja stejne po meste moc nejezdim a mimo mesto ta spotreba nejspis vyjde nastejno. A navic - oproti 2.0 jsi porad ve stejne skupine kubatur pro povinne ruceni.
Ale nerikam, ze mi 1,6 nestaci... nestezuju si

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 15:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem koupil ten měřič MK16 za 185,- Kč. Teď ještě sehnat někoho, kdo mi k tomu udělá mezikus jako prodloužení, aby to dosáhlo do díry po svíčce v ZETECu.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2005 18:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ještě bych se rád zeptal, jaký olej při testu kompresních tlaků vstříknout do válce a asi kolik.
(V motoru mám Mobil 5W30.)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2005 07:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nejlíp je vstříknout stejný olej jaký je v motoru tedy 5W-30. Olej sice bude vypláchnut do výfuku, ale minimální množství zůstane na stěně válce. Jestli nemáš žádný zbytek toho oleje co je v motoru tak použij klidně jiný motorový, třeba 10W-40. Původní náplň by to nijak znehodnotit nemělo. Co se týče množství, tak používám injekční stříkačku 5ml.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2005 16:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2005 21:13
Příspěvky: 6
Bydliště: Zlin
Ahoj všem, jelikož taky řeším studené starty na podruhé a dušení motoru při sešlápnutí plynu. Všiml jsem si že někdo tady ve fóru psal, že se dá něco vyčíst z protokolu emisí, byl bych rád kdyby někdo skoukl ten protokol http://www.uklidove.cz/fordescort1.8i16vemise.jpg a poradil jestli může být problém se zdihatky výfukových ventilů či něco jiného.A kdyby někdo vědel, kde ve zlíně se dají změřit tlaky kromně STK ať dá vědět kde, předem díky za reakce.

_________________
Ford Escort Hatchback 1.8i 16V 77/5750, RDA
09/1995, ABS, klimatizace,modrá-tmavá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz