fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 lis 2024 04:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přehřívaní motoru - nekoluje voda
PříspěvekNapsal: 26 črc 2009 18:52 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 09:45
Příspěvky: 18
Bydliště: Ostrava
Zdravím,mám Ford Escord 1.4 z 95,při zahřátí motoru nezačne kolovat voda v chladiči,chladič je horký,ventylátor jede na plne obrátky,ale voda v nadržce je studená a když jí za běhu otevřu,zasyčí vzduchem,tak počítam ze tam je tlak.Neví nekdo v čem by mohl být přesěji problem,popřípadě neznáte kvalitní autoservis v Ostravě,nebo okolí?Předem dík za každou radu :roll:

_________________
coto???:-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2009 19:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
co vodní pumpa a termostat ? to jsou první věci co zkontrolovat

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Chladič
PříspěvekNapsal: 26 črc 2009 21:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 25 črc 2009 15:30
Příspěvky: 17
Bydliště: Ostrava
Určitě termostat:)
http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx? ... 3021.88D50

_________________
Ford Escort "Anry" 1.6 16v Zetec Mk VII, r.v. 1995.
F metle, f benzínu, f látce, na hlínách, s šíbrem a flašinetama, bez klimošky:-)
Po zimě i f korozi:-((


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 07:13 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 09:45
Příspěvky: 18
Bydliště: Ostrava
Tak dik moc,jen doufam ze to bude termostat a ne ta pumpa :roll: Nevite nekdo jak by se to dalo zjistit,ktera z tech dvou veci to je a nebo se to pozna jedine az po vymene?

_________________
coto???:-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 07:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Vyndej termostat a chvíli jezdi bez něj.(Já jsem během dvou měsíců reklamoval dva termostaty naštěstí přes léto).

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 08:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Já teda nevím, ale jestli píše, že má chladič horký, tak by to mělo znamenat, že se termostat otevírá nebo je seklý otevřený, ni?

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 10:16 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 09:45
Příspěvky: 18
Bydliště: Ostrava
Ja tomu moc nerozumim,ale tak chladic a voda v nem se snad zahreje vzdy ne?Ten termostat jen pak otevre prutok vode,aby mohla proudit dokola a ochlazovat to,aspon teda tak si myslim ze by to melo fungovat,automechanik nejsem no :-D

_________________
coto???:-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 10:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Pokud termostat funguje správně, tak než se zahřeje voda na cca 90°, zůstává v podstatě zavřený a voda cirkuluje v malém okruhu. Pak, jak se otevře, pouští ji termostat do velkého okruhu, tzn. přes chladič.
Nemám s rozebíráním chl. soustavy zkušenosti, nikdy jsem nepotřeboval, ale zkus prohmatat, jestli je voda teplá na vstupu do chladiče i na výstupu. Pokud ano, aji bych to tipoval na tu pumpu.

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 10:49 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 09:45
Příspěvky: 18
Bydliště: Ostrava
Tak jestli to teda fonguje takhle,tim padem to asi bude ten financne narocnejsi problem,moc jsi me nepotesitl....a v takove krasne nadeji jsem byl :roll: Tak dik za vysvetleni,zkusim poresit.

_________________
coto???:-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 11:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Pokud je voda ve vyrovnávačce studená,mohl by být systém zavzdušněný,
popřípadě není průchodná větev k vyrovnávačce.Můžeš zkusit otevřít víčko na expanzce,zda se tam bez tlaku v systému dostane ohřátá voda.Pokud ano,mohlo by být vadné víčku,které neupustí přetlak.Když se tam voda nedostane,prozkoumej přívodní hadičku,kam až hřeje (mohla by být zanesená).
Při běhu motoru můžeš zkusit položit ruku na čerpadlo jak se točí.S vyšší teplotou může jít pomalu,stejně tak nemusí reagovat na přidání plynu,také můžeš cítit,že něco v čerpadle drhne.
Anebo vypustit systém,propláchnout a znova zkusit,zda se problém znovu objeví.Pak holt sehnat čerpadlo........

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2009 11:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
pokud by se mu zadrhávalo čerpadlo tak mu to roztrhne rozvodák jelikož 1.4 mají vodní pumpu poháněnou rozvodákem

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 črc 2009 21:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
je to zavzdušněný,mně to taky dělalo něco podobnýho,ta voda špatně koluje tak skokovitě takže je všechno vřelé ale prostě se to nechladí jinak voda v nádržce by nemusela být nějak moc horká, tedy podle mně

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 08:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
A teď dotaz. Pokud se nepletu, Escort měl mít samoodvzdušňovací systém nebo se mu muselo ještě někde pomoc s tím odvzdušněním...?

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 08:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
odvzušnovaly se akorát ropy benzínák se musí odvzdušnit sám

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2009 11:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Přesně jak píše JaneCK - pokud je chladič horký, tak to nemůže být termostatem, protože kdyby neotevřel, tak se horká voda do chladiče nedostane, takže to s nejvyšší pravděpodobností vydím taky na pumpu. Ale chce to fakt aby na to mrknul někdo kdo tomu rozumí a má základní znalosti o tom, jak cirkuluje voda v chladící soustavě. Pokud se auto "vaří" a chladič není horký, tak je to neotevírající termostat a pokud se vaří při zátěži a hází vodu ven, tak špatné těsnění pod hlavou, v horším případě prasklá hlava.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2009 11:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2009 11:52
Příspěvky: 37
Bydliště: Karviná
Presne,zkus vyndat termostat a dat ho do vaříci vody jestli se bude otvirat a zavirat ... tim pak vyloucis termostat ...

_________________
Ford Escort MK7 1.6 16v ZETEC 3.dvř



Před.:
Ford escort mk III 1.3 3.dvř
Ford escort mk IV 1.4
Ford Escort MK5 3.dvř


Naposledy upravil Wiita dne 08 srp 2009 00:40, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2009 15:48 
Offline
Nováček

Registrován: 24 črc 2008 09:45
Příspěvky: 18
Bydliště: Ostrava
Takze poopravuji jednu moji chybu,horky byl akorat kryt s vetrakem na chladici,samotny chladic byl studeny,uz je to opravene,vymenil se tam termostat a mechanik rikal ze byl i pricpany chladic ( i kdyz vazne nevim cim,kdyz tam leji jen destilku a pak zimni smesy,treba kecal no hlavne ze uz to jede ),tak se to procistilo a zase slape.Uvidim jak dlouho tam vydrzi ten termostat co tam je ted....byl tam original motorcraft a slapal cele dva roky co auto mam.

_________________
coto???:-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 srp 2009 07:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2007 22:29
Příspěvky: 180
Bydliště: Hodonín
jacob: Nemusel kecat,minulý týden mi taky měnil chladič z podobného důvodu :evil: .

_________________
Ford Escort 1.8i 16V,85kW/115HP, 11/1996,el.okna,el.zrcátka,vyhřívané přední sklo,origo rádio,manuální šíbr,litá kola,alarm,imobilizér,tažné zařízení,barva cuirass (polaris grau)-už není mezi živými, nyní FoFo2, 1,6 Ti-VCT 85kW, Titanium, komplet v elektrice-všechna okna, zrcátka, vyhřívané čelní sklo, zrcátka, přední sedáky, automatická dvouzónová klima, ESP, ABS, stmívatelné zpětné zrcátko, dešťový a světelný senzor, couvací asistent, čalounění polokůže atd.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 lis 2009 17:52 
Offline
Nováček

Registrován: 02 zář 2009 08:25
Příspěvky: 7
prehrievanie chladiaceho systému môže spôsobovať aj prasknuté tesnenie pod hlavou :-) aspom mne escort varil po 100metroch, tlaky z valca šli do nádržky ........


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 lis 2009 19:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
a nebo ti přez víčko expanzní nádobky uniká tlak tímpádem voda začíná vřít a nekoluje a auto se přehřívá jak to dělalo mně, :mrgreen: jo jo v jednoduchosti je krása :-)

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz