fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 zář 2024 09:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 zář 2009 10:40 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Zdravím všechny.Mám podobný problém,o kterém jsem se již dočetl v jiných příspěvcích.Jde o to škubání při akceleraci a při větším sešlápnutí plynu jen řve,ale nepřidává,jako by byl ucpanej filtr.Co mě však zaráží nejvíc,že když za jízdy klíčem vypnu motor a následně ho znova nahodím,tak se chytne a táhne jak dřív.Ovšem jen tak možná deset vteřin.Pak je problém zpět.Nevím,co s tím.Kdyby to byl ucpanej filtr,tak by to podle mě netáhlo ani po tom vypnutí motoru.Jaká je pomoc prosím?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 zář 2009 11:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
pricpanej kat?

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 zář 2009 11:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
Váha vzduchu? Potenciometr škrtící klapky? Palivový filtr nebo filtr na palivovém čepradle v nádrži?

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 21:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
a máš to jakože nejvíc slabší i ve vyskokých otáčkách nebo i v nízkých? protože kdyby jenom ve vysokých tak bych to viděl na ten palivový filtr

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 zář 2009 11:07 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Když startuju studenej motor,tak krásně na brnk chytne.Jak vyjíždím,tak cuká,jakoby měl tendenci zdechnout,když po něm chci záběr a to už od těch necelých tisíce otáček,který si sám drží.Šlapu teda hodně jemně a rozjíždí se.Extrémně pomalu,ale rozjíždí.A jak se dostanu na 3.500,tak se začne dusit.Pustím plyn a ustálí se.Sešlápnu a zas cuká a nezrychluje.Šlapu zas skoro neznatelně a rozjíždí se.Zas jen do těch 3.500 na každej kvalt.,pak zas ta samá písnička.Tak vypnu za jízdy motor,znova nahodím,dám kvalt,(podle toho jak jedu),třeba kolem padesátky dám dvojku a valím v pohodě za 6.000 otáček.Hodím za tři a zas na 6.000 pohoda.To už frčím 140.Zařadím čtverku a ta se už u 3.500 přidusí a ztratí tah.To pak i s pětkou vytáhnu rychlost tak na 160 v mírným stoupání,nebo na rovině.Do většího kopca musím podřadit čtverku a i ta spíš drží těch 120,než aby zrychlovala.Byly doby,kdy mě i pětka do kopce zrychlovala klidně na 180.Takže asi tak.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 zář 2009 19:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
podle mně ti probíjí kabel u svíčky,jak máš staré kabely, jestli máš ještě původní tak je všechny vydělej je tam někde na nich taková černá tečka ale nevím jestli by sis jí všiml,jestli máš nějaké starší vem elektrikářskou izolačku a všechny je omotej a mnělo by to být ok kabely spravené, ještě začalo to dělat zničeho nic nebo něco jako postupně?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 zář 2009 01:22 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Původní určitě nejsou.Jsou krásný,čerstvá nezvětralá guma a nikde ani puklinka.Zkusím na to zítra mrknout pro jistotu s tou izolačkou,ať mám jistotu a dám vědět.Jinak začalo to zničeho nic.Jeden den pohoda,druhej den problém.Jak se ale začaly ochlazovat noci a rána,tak se k tomu přidalo to skoro nemožný rozjíždění při studeným motoru.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 zář 2009 01:29 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Ještě jsem zapoměl,že jsem nemrkl na svíčky.V červnu mě dávali v City servisu v Brně nový,tak jsem je rovnou vyloučil,ale napadlo mě,že když tady hodně lidí doporučuje do Zeteca jedině Motorkrafty,že jiný jsou na chvílu,tak kouknu,co mě tam dali.Že mě to nenapadlo hned. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 07:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2007 09:21
Příspěvky: 179
Bydliště: Šaľa
aj toto môže byť zapchatý katalizátor, alebo niektorý diel výfuku

_________________
Escort Turnier 1,6 16v benzín, 10/97, zelená, alarm Radix
Focus Hatchback 1,8 TDDi, 2/2000, strieborná,

Služobné
bolo: Škoda Octavia II, Kombi, 1,9TDi, 4x4, zelená metalíza
Kia Ceed, 1,4 Benzín, biela, design pekný, len z tých 100 koní tam 90 chýba
Škoda Octavia III, Kombi, 1,9TDi, 4x4, čierna metalíza
je: Škoda Octavia III, 1,8 TSi, 160 koníkov, biela strela


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 09:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Zkusit diagnostiku....pak postupovat dál....snad mmožná taky pročistit všechny členy

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 říj 2009 13:13 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Tak vše je vysvětleno.Auto jsem koupil v EuroCaru v Brně a když jsem jel teď do jinýho servisu,tak se zjistilo,že motor byl bouchlej.Dostal takovou šupu,že byla prasklá i váha vzduchu.Tak to šikulové z City servisu na Pražákové vyřešili tak,že motor poskládali z čeho šlo.Výfukový sání z Mondea,vzduchový potrubí včetně krabice na filtr není ani z Forda,je do něho vyvrtaná díra,do které vrazili čidlo a zafixovali izolepou,lambda v hajzlu,čidlo škrtící klapky jakbysmet,odpojený tři kabely ani nevím od čeho,prasklej katalyzátor,laděná koncovka výfuku,která to ale dusí taky...,prostě haluz.Auto má mimo střechy a pravé strany dveří novej lak,tak by mě zajímalo,jak vypadal před opravou.Za 57.000 bych teda něco takovýho nečekal.Nikde v té hromadě papírů,certifikátů a jiných ptákovin ani zmínka o bourání.Normální podrazáci.Už teď jsem dal za váhu,katalyzátor,kotouče i s destičkama+práce 18.000 a to se musí měnit ještě ta lambda,čidlo škrtící klapky,přední výfukový sání,vzduchový potrubí a pak snad budu zas lítat jak drak.Nasranej jsem teda hrubě,ale teď už si na nich nic nevezmu.A jejich odpověď? Že se můžou podílet patnácti procenty na opravách.Na EuroCar bacha.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 říj 2009 13:17 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Ještě jsem zapoměl zmínit,že se mi po měsíci vysypala převodovka.V jejich servisu mě použitá přišla se spojkovým ložiskem a prácou na 17.000.Taky dobrý.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 říj 2009 14:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Ty krávo to bych teda nečekal a zažil jsem všelicos.....,ale ta cena spojky s použitým ložiskem ( prasárna ) mě teda dorazila

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 říj 2009 15:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
prosímtě už k nim nechoď a nejlíp se nedívej ani tím směrem,normálně chytám infarkt s tvého vyprávění

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 říj 2009 19:43 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Jít k nim znova by mě mě už fakt ani nenapadlo.Každej nadává na AAA,ale EuroCar jsou buď větší parchanti,nebo ještě větší amatéři.Každopádně už vím,že spoléhat na velikost a vyhlášenost bazaru je největší pitomost.Auto půjde dát dokupy,jen mě to ještě bude něco stát(mimo toho motoru je na tom fakt hodně dobře),ale jim už nálepka podvodníků zůstane.A doufám,že se jim to co nejvíc vrátí.Nejsem nepřející,ale co je moc,to je moc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2009 03:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
:shock: tak to je mazec..
Napadla mě snad jen jedna varianta, jak tomuhle všemu předejít: Vždycky před koupí zjišťovat, zjišťovat a ještě jednou zjišťovat informace o autu, které si chchi koupit.. Pak člověk přijde a mnohem snadněji pozná že z něj dělají vola a prodávají mu chcíplou kočku v krabici.. Já vím, po bitvě je každý generál.. :roll:
Já jsem taky naletěl, ale naštěstí to nemělo tak fatální dohru.. :roll:

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 říj 2009 13:18 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Teď už jsem vyléčenej a jiný auto nemám v plánu pořizovat.Bylo by super,kdyby se našel někdo,kdo mi dá mýho mazla dokupy,aniž by mě natáhl.Houby se v motorech vyznám,tak je jednoduchý naletět komukoliv.A třeba lambda,čidlo škrtící klapky,to si myslím,že na diagnostice vyletí skoro pokaždé.A to paroží do předu je z Mondea,ale ze stejnýho Zeteca,tak by to až tak nemělo vadit ne?Třeba je to už jen fakt v tom vzduchovým potrubí a možná i nějaká prkotina navíc,tak by to třeba nemuselo být moc drahý.Ale neznám nikoho,kdo by se na to mrkl a nenapočítal ješte hromadu věcí kolem.Takový známý bohužel nemám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 pro 2009 19:28 
Offline
Nováček

Registrován: 13 pro 2009 19:15
Příspěvky: 1
Ahoj,dělá mi to samé.. mam stejný typ motoru jen 1995...tento problem jsem po měsíčním boji relativně vyřešil,stím,že jsem kontroloval část po části...Vše bylo způsobeno MALÍM ! tlakem paliva,vymenil jsem palivoví filtr a je relativně po problemu..není to sice ještě ono,ale problem z 90% vyřešen...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 pro 2009 16:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2008 02:26
Příspěvky: 1132
Bydliště: Tachov, Praha
Jeden známej mi říkal, že měl escorta a když měl malo benzinu tak to prave nejelo-- rikal ze musel vzdycky mit nad pulkou nadrze a vsechno bylo v pohode ...

_________________
Focus RS MK1, 2.0T 16V - 280bhp ...
Fiesta ST, 2.0 16V - 160bhp ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 čer 2010 09:13 
Offline
Nováček

Registrován: 08 zář 2009 10:06
Příspěvky: 19
Bydliště: Brno
Tak nakonec to dobře dopadlo.Po jednání s majitelem Eurocaru mi auto daji dopořádku a udělají novou technickou.Jsem tedy nakonec spokojen.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz