Co se týká koroze, tak měl výrazně chycenej jeden lem, druhej začínal. Jsou již vyměněný za úplně nový(je to v ceně vozu), práhy bez sebemenčí známky koroze. Nosníky...tím myslíte ty nosníky ze spoda vozu jak se za ně zvedá auto?
Takže to znamená, kdyby byly špatný, tak se nedá zvednout na zvedák?
Testovací jízda ukázala, že za studena kolísá volnoběh (cca 2-3minuty pak ok). Pročetl jsem si témata kolem toho zde na fóru a vyvodil jsem závěr, že to bude mít na svědomí pravděpodobně odvětrávací ventil, což by neměla být nijak nákladná investice...doufám. Když se auto zahřeje, tak žádný problém.Při puštěném volantu ke straně netáhne ani při brždění, akorát se mi zdálo, že se nějak neochotně vrací volant, né že by se sekal, nebo šel nepravidelně, ale jako bych mu musel z lehka pomáhat. Osobně si nejsem jistej, jak to má správně fungovat. Jinak nic nevrže, nebouchá, na pohled vypadá extrémě zachovale!
Dále k té diagnostice od forda. Momentálně tam diagnostiku nabízejí za 499kč, kontrolu tlumičů a brzd za 100kč. Nevím, za kolik to dělají jinde, tak se ptám, je to hodně 500 za diagnostiku? Rozhoduji se právě, jeslti to mám vzít ke známému, nebo do toho forda.
Poslední otázka k tomu vystříkání dutin a spodku: Rád bych věděl s kolika cca penězi bych měl počítat, pokud bych se rozhodl auto koupit a nechat to udělat.
Jo a těch 25000kč zahrnuje i výměnu lemů, výměnu levé ovládací páčky (zlobil přepínač dálkových světel), eko poplatek, klima, originál alu kola, originál rádio a možnost zdarma si vybrat cokoli z vraku stejného typu esca.