fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 19 zář 2024 23:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 11:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
na 1,8 16V. No jelikož je to první Zetec co se mi dostal do rukou a už teď se přesvědčuji - chyba,ale vysvětlete to mé BERUŠCE...
No nastává otázka. Jde vyměnit vodní pumpa,bez sundání rozvodů?

Místo je tam nulové a ještě se tam plete servo. :twisted:
Zlatá MkIV místo tam taky moc není,ale tam jsem to měl za 3 hod. hotový.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 11:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Nevím jak 1.8,ale 1.6 nešla.Jelikož ty motory jsou téměř stejné,tak to znamená rozvody dolu. :?

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 12:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Hmm.. :twisted: :twisted: :twisted: ,tak to znamená koupit ještě rozvodovou sadu. :evil:

:| Oprava bude dražší jak auto. :cry:

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 13:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
Pady-chyba,ale vysvětlete to mé BERUŠCE...

nemožné!!!!! jak si něco vemu do hlavinky :-D :-D :-D :-D :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 14:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jak rika MIKI, od 1,6 -2l rozdelat cely. Zase kdyz chces v ramci moznosti usetrit, da se vzit jen remen a vsechny kladky s citem odvickovat kryci gumky, vymejt a dat novou napln, pokud nejsou uz ted v tragickym stavu, tak mas prakticky zaruceno, ze se nezadrou, coz je vlastne duvod, proc se to meni.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 14:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Dík za tip.
Jinak ,jak je to přístupný oproti 8V motoru. Udělám to i bez těch přípravků? A je třeba povolit motor ze silenbloku,nebo se tam nějak prosoukám jako u MkIV?
Prostě nějak se mi nechce dávat 2 tis. za práci. To radši vynosim obklady z garáže,abych se tam vešel.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 14:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Noo, pristupny je to asi o neco hur nez u CVH, ale u esca furt lip, jak u fiany, hlavni problem je potom pri nastaveni rozvodu utahnout kola a pritom s tim nehnout a nezmrsit ten sroub.O nastavovani rozvodu u zmetca je tusim na foru nekde hodne podrobnej navod, zkus najit, kdybys chtel potom jeste pripadny doplneni, tak povim, co vim.
Kazdopadne pokud ma clovek cas a technicky vybaveni, tak je mozna jednodussi vyndat celej motor s prevodovkou a pri ty prilezitosti doladit i neco jinyho treba na spojce, nemas otriskany ruce, nejsi tolik nasratej a mas zaruku, ze je vsechno naprosto presny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 14:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Jj motor ven,by byl ideal. To se my vždycky líbí,přesně tak to maj v knížkách.
Jde mi o to se stím moc nes.... Ta spojka taky může bejt časem zralá. Ale teď fakt potřebuju,aby to brzo jezdilo,za co nejmíň investic a přinejhorším alespoň do jara.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 15:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud jaro staci, tak to muzes s klidnym svedomim udelat tim uspornejsim zpusobem, ale po vymyti kladek si je poradne prohlidni pro sichr, pokud trosku vakla, tak se tolik nedeje, jen by to nemelo bejt vydreny.
A tutove si udelej pripravek na pridrzeni rozvodovyho kola,staci velkej klic a do nej dva srouby, na zajisteni vacek staci plochej pilnik, nebo nejakej jinej plochac.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 15:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Tak jsem teď koukal na ten návod na rozvody.
Oni vačkové hřídel nemaj klínek na rozvodové kolo :shock: :shock: :shock: K tomu ještě automatický napínák :roll:

Zlatý CVH :smt007

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 15:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, nemaji, vzadu tim plochacem zajistis a potom musis doladit minimalne jedno kolo na zoubky remene, pac do jednoho sedne, ale druhy mi nesedlo nikdy.Takze kdyz vezmes, ze by se to melo potom utaqhnout tusim 70 Nm, tak i kdyz ho sprajcujes tim pripravkem, vetsinou se o fous hne a kdyz to protocis, tak to neni uplne koser. Znacka na klice sedi, ale do vacek nedas pravitko. Takze znova. Idealni by bylo mit pripravek, kterej by kolo zajistil a prisrouboval se ke kastli, byly by dve ruce, slo by to presnejc.Taky ty srouby s tou vnitrni hvezdou jsou haklivy na sikmou plohu nastrcky, coz je pri praci jednou rukou skoro normal, uvazuju o pouziti bud imbusu, nebo vetsi sestihrany hlavy, kdy by to tak snadno nesklouzlo. Proste je to o trpelivosti a zase trpelivosti. Jo, to volny kolo jsem zacal utahovat nadvakrat, tech 30-40 Nm se da lip udelat, nez rovnou 70, takze se to nemusi hnout, sjedes si, jestli to sedi a potom teprve dotahnout predepsane.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 18:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
focus 1.6 nemá klínek ani na klice :-D

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 22 říj 2009 21:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Podle toho návodu, co tu je to dáš v klidu. Stačí postupovat přesně podle něj. I já sem top zvládnul a to sem dělal rozvody poprvý v životě. Dokonce i s těma vačkama, jak tu popisuje futura, problém nebyl a nic sem pootáčet nemusel. Co je při tej výměně asi nejhorší, povolit a sundat řemenici na klikovce. Jinak to neni nic složitýho.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009 22:54 
Offline
Nováček

Registrován: 24 kvě 2007 14:30
Příspěvky: 25
Bydliště: Třebíč
Nazdar,mám takový problém a potřeboval bych poradit,ukazatel teploty u Ford Escort 1.4 96 ukazuje normálně,ale po ujetí 20 km fouká stále ledový vzduch co stím?pokud to vypadá na pumpu,jak náročná je výměna?co jsem si tady všiml tak udajně je na rozvodech,jak to ovlivní cenu opravy,když rozvody jsem nechal dělat minulí rok?díky za odpověď

_________________
Jsem blázen do Forda
Ford Escort 1.4i+LPG
http://lunys.webgarden.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 05 lis 2009 23:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
1,4 nevím.Mně se stal kdysi podobný případ.Rozvody staré 1/2roku a prdla pumpa-dal jsem nový řemen(pro jistotu)

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 06 lis 2009 15:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
problém bych viděl v klapě co ovládá teplý a studený vzduch do topení

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vodní pumpa
PříspěvekNapsal: 08 lis 2009 22:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Tohle v pumpě určitě nebude. No mě tohle třeba dělal termostat.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz