tak kluci, dík za reakci
myslel jsem si, že to bude v poho - člověk jen někdy váhá a chce mít jistotu.
některý z předchozích majitelů prasátko rozhodně byl (auto je z itálie a jak říká kamarád automechanik: taloši jsou větší prasata než češi. co čech přimotá vázacím drátem, na to taloš vezme maximálně izolačku. a měl pravdu: cívka pastorku startéru nedržela na žádném šroubku, přední nárazník jen na těch vrutech u podběhů a kdo ví, na co všechno jsem ještě nedošel).
olej to začalo žrát až posledních pár tisíc - možná se teprve něco projeví (což bych se nedivil, má to namotáno 180 tisíc - a nebo 280? a nebo 380? kdo ví ...)
a co ten čoud z motoru? mám to odvézt někam, kde mi změří spaliny při volnoběhu? na jaře jdu na technickou, tak aby mě s přehledem nevysypali ...
to tomin:
na tu hadičku k regulátoru tlaku paliva jsem koukal, ale nepodařilo se mi ji vytáhnout (vzhledem k času, co jsem měl k dispozici - vidím to tak na poloviční demontáž sání). prostým omačkáním se zdá, že je v poho. takže možná dalším krokem otestování jeho funkce by bylo zjistit, jestli má správný průběh tlak na liště vzhledem k otáčkám (ale nevím, jestli někdo něco takového vůbec má). jinak těch hadiček je tam fůra - z vrchu jsou viditelné:
- k ventilu odvětrání klikovky (měněno před cca 18 měsíci)
- k posilovači brzd
- regulátoru tlaku paliva
- k čemusi za PP světlem (že by EGR ventil?) - tam vědou dvě hadičky tam a zpět)
co vede zespodu do sání jsem nezjišťoval, ale taky tam bude aspoň jedna hadice - takže to může sát falešnej vzduch kudykoliv ...