P1131 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 1
Lambda na 1 banku hlasi chuda smes.
P1151 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 2
Nedostatecny "pohyb" druhe lambdy - ma taky problem. Indikuje chuda smes.
Takze to co ti ukazuji rucicky je na 99.9% pravda. Ty lambdy posilaji do ECU spatne napeti.
Videl bych to na nejaky problem s kostrenim/napajenim ECU, pripadne kostrenim tech lambd, ale pokud
je elektrickych chyb vice (jako ze je), tak spis u te ECU
P1135 Ignition Switch Signal Missing or Improper
Vypadek signalu od snimani zapalovani
Tenhle snimac ani nepotrebuje kostru, takze moje podezreni s kostrou tady nebude fungovat.
Zkontrolovat konektory a kabel. svazky na pritomnost vody, ...
Idealne, pokud je osciloskop, podivat se na signal toho cidla.
P1141 Fuel restriction indicator circuit malfunction
??? Restrictor paliva ? Nikdy jsem neslysel. Kazdopadne zase problem v elektrice.
P1155 Alternative fuel controller has activated MIL (Malfunction Indicator Light)
P1161 Heater Control Bank 2 Sensor 2
Vytapeni zadni lambdy (asi prerusen obvod vytapeni nebo nedostatecny proud=prechodovy odpor nekde na ceste)
blaza61 píše:
Na co mi diagnostika je když ji nemám sčím porovnat. Furt otravovat Tomina se mi nechce.
Sice to neni okamzita odezva, ale na foru se budem snazit pomoct.
Pak jeste ucit se, ucit se ....
Hodne doporucuji to co jsem kopiroval Katalizator - serial o diag. z Autoexpert. Maji to tusim cele na webu.
viz.
http://www.autopress.cz/?page=12.liga-m ... iagnostikyblaza61 píše:
Na budíku v levo ...
To nema cenu popisovat aktualni hodnoty. Ty mas urcite nejaky problem s lambdama a to je dynamicka zalezitost. Jednu sekundu to ukazuje neco a druhou uplne neco jineho.
blaza61 píše:
Kde seženu klíč k těm kódům a správné hodnoty.
- kde vzít návod k použití diagnostiky, kde vzít správné hodnoty motoru, kde vzít klíč k chybovým kódům
Musel by ses ptat "Kde vzit spravne hodnoty pri urcitem stavu motoru".
Na zaklade vcerejsiho tel. je jasne, ze signaly z lambda sond jsou spatne. Takze proverit, zda to, co vysila lambda za signal/napeti se take spravne prezentuje na ECU/tedy na diagnostice. Takze ted res pouze ty spodni dva budiky EGO/lambda.
Nic jineho neres.
1, proverit ze proteka proud vyhrivanim obouch prednich lambd
2, zkusit (za tepl) vydrazdit pridavanim plynu zda se lambda normalne pohne - skoci pres 500mV
Pokud napr. na lambde 1 nekdy nameris merakem 800mV a diagnostika ti bude ukazovat napr. jen max. 30mV, je nekde problem v dratech mezi lambdou a ECU nebo je problem v kostreni lambdy nebo ECU.
Chybove kody Fordu zde
I s popisem mozne priciny:
http://automecanico.com/auto2001/fordobdll1000.htmlhttp://forums.focaljet.com/team-tech/42 ... -ford.htmlJenom list chyb:
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/nebo
http://www.aboutautomobile.com/DTCDoplnim do programu popisy kde chybi. Program by mel vypisovat textovy popis ke kazde chybe, ale nekde udelali Nemecti soudruzi chybu.
Nebo ze bych pockal na Katalizatora s prekladem ?