fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 11:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nahral jsem definitiv. verzi 1.16. Vcetne instalacniho baliku.
Opraveno zobr. OPEN/CLOSED loop lambdy na EEC V
Viz. 1.strana viewtopic.php?f=8&t=25694

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 26 lis 2009 19:35 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
tomin píše:
Nahral jsem definitiv. verzi 1.16. Vcetne instalacniho baliku.
Opraveno zobr. OPEN/CLOSED loop lambdy na EEC V
Viz. 1.strana viewtopic.php?f=8&t=25694


dekuji,dekuju,dekujem :)

snad do verze 2 dodelame tu cz ... no teda doufam ze driv no :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 28 lis 2009 21:12 
Offline
Nováček

Registrován: 27 lis 2009 11:01
Příspěvky: 1
@tomin - how is cost of interface? how can I buy a Your interface? I live in Poland.
maybe aukro.cz?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 07:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2009 04:50
Příspěvky: 6
Bydliště: Na Hradbách 982/2 Liberec 46001
Čaute all. Tohle je fakt dost dobrej link a díky bohu za vás všechny, kteří tu jste ať už jako mamky.....tedy ti co máte zkušenosti a dělíte se o ně, bo ti druzí....viz já.....co tyhle info. zkoušej vstřebat a doladit svý Fmazliky. Strávil jsem tu celou noc a jsem naprosto happy, že si svýho "kombajnka" vyléčím z zřejmě ne neobvyklých nemocí bez vyhazování horentních balíků šmejdskejm servisům i sám :P .

tomino co mám udělat abych získal též tvůj "supr kábl" a připojil se snad i do vašich řad se svýmy "doufám brzkými" poznatky ?????

_________________
Esco 1.6 16V zmetec kombajn r.v. 97 barvy modro - modré


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 09:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 16:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Brno -město
Tak jsem včera prováděl diagnostiku na Cosworthu 2,9 24V6 Scorpio r.v. 96.
Stále mi to vyhazovalo chyby:
P1131- Lack OF H0 2S11 Switch - senzor indicates lean
P1135
P1141
P1155
P1161
Kde seženu klíč k těm kódům a správné hodnoty.
Na co mi diagnostika je když ji nemám sčím porovnat. Furt otravovat Tomina se mi nechce.
Na budíku v levo na displeji EGO/Lambda ukazovala ručička od 10-35
Na budíku v pravo na displeji EGO/Lambda ukazovala ručička od 450-500
při volnoběhu. Když jsme připojily jinou lambdu na straně spolujezdce a položily ji volně v motorovém prostoru ukazovala od 100-135. Tak jsme ji vyměnily a na volnoběh vykazovala stále stejné hodnoty. Motor když byl v otáčkách tak jel bez nejmenších problémů s podobnými parametry jako na volnoběh.
Po cestě domů po dálnici se mi podařilo než mi klekla baterka v notesu načíst hodnoty následující:
Rychlost: 94 km
Otáčky: 2419 ot
Maf: 2,4
Load: 22
Fuel pulsewidth: 1358
Lamda Ratio(v levo): 0,94 přitom na volnoběh chodily od 0,98 do 1,00 obě stejně
Lamda Ratio(v pravo): 1,10 přitom na volnoběh chodily od 0,98 do 1,00 obě stejně
EGO Lambda (v levo) : 578 (na volnoběh chodily od 100 do 138)
EGO Lambda (v pravo): 587 (na volnoběh chodily od 450 do 500)
Air Temp: 20°C
Coolant Temp: 90°C
Spam angle: 27
Total Adaptah: 1,00
Batery: 14,2 V
TPS: 420
Rád byt vložil obrázek, ale.....................Imeging není můj šálek kávy možná později.
To však nic nemění na tom, že platí mé otázky:
- kde vzít návod k použití diagnostiky
- kde vzít správné hodnoty motoru
- kde vzít klíč k chybovým kódům
Děkuji za vaše reakce.

_________________
8. Kája...FS sedan 2,5 TDí 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
Obrázek
[b]7. Turek... FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
Obrázek
6. EX Stařík....FS sedan 2,0 85 kw, r.v. 91 Auto za všechny prachy :o
5.EX Čárlí.....FS sedan 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, plná nálož, sv. interiér
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, PC, digi klima, xenony 6000K
3.EX FS kombi 2,5 TD 92 kw, 98
2.EX FS RS kombi 2,0 DOHC, 94
1.EX FS kombi 2,0 DOHC, 93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 10:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2009 04:50
Příspěvky: 6
Bydliště: Na Hradbách 982/2 Liberec 46001
to blaza61:
nevim jestli ti to pomuže ale tady nějaký kódy jsou

http://www.obd-codes.com/
http://www.carclinicmagazine.com/fault_ ... brary.html
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/

_________________
Esco 1.6 16V zmetec kombajn r.v. 97 barvy modro - modré


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 11:20 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
- kde vzít správné hodnoty motoru
- kde vzít klíč k chybovým kódům

tady mas popis chyb co ktera znamena :

P1131 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 1
P1135 Ignition Switch Signal Missing or Improper
P1141 Fuel restriction indicator circuit malfunction
P1151 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 2
P1155 Alternative fuel controller has activated MIL (Malfunction Indicator Light)
P1161 Heater Control Bank 2 Sensor 2

pracuje se na prekladu takze potom bude vse integrovano primo v programu.

a spravne hodnoty motoru ... nejjednodusi je asi procist si tohle cely vlakno a pak uz je jenom o skusenostech a nebo googlu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 11:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 16:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Brno -město
Děkuji, něco jsem našel něco ne, musím se v tom pošťárat.
Hlavně, ještě mít s čím to srovnat - správné hodnoty :twisted:

_________________
8. Kája...FS sedan 2,5 TDí 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
Obrázek
[b]7. Turek... FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
Obrázek
6. EX Stařík....FS sedan 2,0 85 kw, r.v. 91 Auto za všechny prachy :o
5.EX Čárlí.....FS sedan 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, plná nálož, sv. interiér
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, PC, digi klima, xenony 6000K
3.EX FS kombi 2,5 TD 92 kw, 98
2.EX FS RS kombi 2,0 DOHC, 94
1.EX FS kombi 2,0 DOHC, 93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 11:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nostradamos píše:
tomino co mám udělat abych získal též tvůj "supr kábl" a připojil se snad i do vašich řad se svýmy "doufám brzkými" poznatky ?????

Ahoj, ted momentalne te musim poprosit abys vydrzel. Jsem vyprodany a kabely jsou ve vyrobe. Mely byt cca za 10 dnu.
Dej si prosim tohle vlakno do sledovani a ja sem pak pisnu zpravu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 11:28 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
blaza61 píše:
Děkuji, něco jsem našel něco ne, musím se v tom pošťárat.
Hlavně, ještě mít s čím to srovnat - správné hodnoty :twisted:

Jeste by se ti asi hodilo tohle :

LOAD %
Zatizeni motoru v procentech

FUEL PULSEWIDTH
Sirka impulsu na vstrikovacich paliva - cim sirsi impuls, tim vice paliva jednotka vstrikuje

AIR TEMP. CELSIUS
Teplota nasavaneho vzduchu (na 1.6ce Zetecu s hlinik.sanim to ukazuje klidne i 50 stupnu - asi kvuli umistneni cidla nekde kde je dost teplo)
Na plastovem sani je to "rozumejsi"/nizsi hodnota blizici se skutecne teplote vzduchu. Pri studenem motoru ale cidlo musi ukazovat opravdu realnou teplotu vzduchu.

COOLANT TEMP.CELSIUS
Teplota chladici kapaliny. Teply motor - skoro 100 stupnu.

SPARK ANGLE
Uhel predstihu zazehu. Na volnobehu se dost "pohybuje", to je v poradku. Jednotka take predstihem reguluje volnobeh.

LAMBDA ratio/LAMBSE a TOTAL ADAPTION-FUEL CORRECT
Slozita zalezitost - najdi si na netu STFT a LTFT a studuj a studuj.
Cesky hledej "Dlouhodoba adaptace lambda"
napr. http://www.autopress.cz/?page=12.liga-m ... iagnostiky (je tam vice dilu, velmi doporucuji)
http://209.85.129.132/search?q=cache:Xh ... ient=opera

TPS
Uhel natoceni skrtici klapky.
U 1.6 je klidova poloha nekde u 200 a plne otevreny plyn by mel dosahovat az skoro na 1000.
Presne dodrzeni hodnot neni treba. Jednotka toto cidlo pouziva (v normalnim rezimu) aby rozpoznala POUZE ZMENU a RYCHLOST pridani/zavreni plynu.
Udaj muze byt prepocitan na Volty (1024 = 5V), ale neni to podstatne. Dulezite je, ze v zalozce TEST TPS se pri uvolnenem plynu vypise "CLOSED", pri stredni poloze plynu "PARTIAL" a pri plnem knedliku "



zbytek se dozvis urcite po precteni vlakna


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 11:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
P1131 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 1
Lambda na 1 banku hlasi chuda smes.

P1151 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Sensor Indicates Lean - Bank No. 2
Nedostatecny "pohyb" druhe lambdy - ma taky problem. Indikuje chuda smes.

Takze to co ti ukazuji rucicky je na 99.9% pravda. Ty lambdy posilaji do ECU spatne napeti.
Videl bych to na nejaky problem s kostrenim/napajenim ECU, pripadne kostrenim tech lambd, ale pokud
je elektrickych chyb vice (jako ze je), tak spis u te ECU

P1135 Ignition Switch Signal Missing or Improper
Vypadek signalu od snimani zapalovani :smt009 Tenhle snimac ani nepotrebuje kostru, takze moje podezreni s kostrou tady nebude fungovat. :-) Zkontrolovat konektory a kabel. svazky na pritomnost vody, ...
Idealne, pokud je osciloskop, podivat se na signal toho cidla.

P1141 Fuel restriction indicator circuit malfunction
??? Restrictor paliva ? Nikdy jsem neslysel. Kazdopadne zase problem v elektrice. :-)

P1155 Alternative fuel controller has activated MIL (Malfunction Indicator Light)

P1161 Heater Control Bank 2 Sensor 2
Vytapeni zadni lambdy (asi prerusen obvod vytapeni nebo nedostatecny proud=prechodovy odpor nekde na ceste)

blaza61 píše:
Na co mi diagnostika je když ji nemám sčím porovnat. Furt otravovat Tomina se mi nechce.

Sice to neni okamzita odezva, ale na foru se budem snazit pomoct.
Pak jeste ucit se, ucit se .... :-)
Hodne doporucuji to co jsem kopiroval Katalizator - serial o diag. z Autoexpert. Maji to tusim cele na webu.
viz. http://www.autopress.cz/?page=12.liga-m ... iagnostiky

blaza61 píše:
Na budíku v levo ...

To nema cenu popisovat aktualni hodnoty. Ty mas urcite nejaky problem s lambdama a to je dynamicka zalezitost. Jednu sekundu to ukazuje neco a druhou uplne neco jineho.

blaza61 píše:
Kde seženu klíč k těm kódům a správné hodnoty.
- kde vzít návod k použití diagnostiky, kde vzít správné hodnoty motoru, kde vzít klíč k chybovým kódům

Musel by ses ptat "Kde vzit spravne hodnoty pri urcitem stavu motoru".
Na zaklade vcerejsiho tel. je jasne, ze signaly z lambda sond jsou spatne. Takze proverit, zda to, co vysila lambda za signal/napeti se take spravne prezentuje na ECU/tedy na diagnostice. Takze ted res pouze ty spodni dva budiky EGO/lambda.
Nic jineho neres.
1, proverit ze proteka proud vyhrivanim obouch prednich lambd
2, zkusit (za tepl) vydrazdit pridavanim plynu zda se lambda normalne pohne - skoci pres 500mV
Pokud napr. na lambde 1 nekdy nameris merakem 800mV a diagnostika ti bude ukazovat napr. jen max. 30mV, je nekde problem v dratech mezi lambdou a ECU nebo je problem v kostreni lambdy nebo ECU.

Chybove kody Fordu zde
I s popisem mozne priciny:
http://automecanico.com/auto2001/fordobdll1000.html
http://forums.focaljet.com/team-tech/42 ... -ford.html
Jenom list chyb:
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/
nebo http://www.aboutautomobile.com/DTC

Doplnim do programu popisy kde chybi. Program by mel vypisovat textovy popis ke kazde chybe, ale nekde udelali Nemecti soudruzi chybu. :-) :smt017 Nebo ze bych pockal na Katalizatora s prekladem ? :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 12:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Pro zacatek "spravne hodnoty" v idealnim stavu, zahraty motor, volnobeh:
- lambdy (EGO/lambda) musi pendlovat od cca 100mV do 850mV
- na kontrolce "open / close loop" musi byt ZELENA = CLOSED LOOP = uzavrena smycka = ECU ridi smes podle signalu z lambda sond
Asi tam budes mit 3 dratove lambdy.
2 draty (bile) jsou vytapeni - samostatny obvod +12V a kostra.
1 drat je signal z lambdy (cerny?)
Kostra tehle lambdy je vedena od vyfuku - zkontrolovat ukostreni vyfuku - VELMI dulezite.

Jo, a jakmile se signal z lambd umoudri, hned bych vymazal v zalozce Adaptation adaptace. Jinak se muzete pak motat v kruhu kdyz se to po oprave bude chovat furt dost osklive.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 12:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jinak tyhle dve veci mohou byt dost zavazne a v konecnem dusledku taky mohou zpusobovat to, ze motor skutecne jede
na chudou smes !

P1135 Ignition Switch Signal Missing or Improper
P1141 Fuel restriction indicator circuit malfunction

Takze aby byla jistota, tak bych stejne zkontroloval ty napeti na lambdach primo voltmetrem dole na dratech vedoucich primo z lambd (abych se vyhnul vsem konektorum, dratum ...)
A pokud opravdu lambdy posilaji "chuda smes", tak bych jim zacal verit.
Tedy motor jede z nejake priciny na chudou.
Co je to "Fuel restriction indicator circuit malfunction" ale netusim. :smt009 Jestli to nebude omezovac paliva pri zapnutem protiprokluzu ? Mas to v aute ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 12:40 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
tomin píše:
P1141 Fuel restriction indicator circuit malfunction
??? Restrictor paliva ? Nikdy jsem neslysel. Kazdopadne zase problem v elektrice.

melo by bejt chyba ukazatele paliva. nacoz by mohla navazovat i chyba P1155, alternativni kontola paliva.
(i kdyz ukazatel se mi zda trosku blbost podle toho slova ale bylo mi to tak receno :X)


tomin píše:
Doplnim do programu popisy kde chybi. Program by mel vypisovat textovy popis ke kazde chybe, ale nekde udelali Nemecti soudruzi chybu. Nebo ze bych pockal na Katalizatora s prekladem ?


asi to radsi dopln, momentalne se ten preklad fakt hejbe minimalne samy zkousky ve skole a malo casu :( dneska sem sice vyjmecne doma ale mam poustu prace. Hejbe se to pomalu ale uz se to snad brzo doplazi ke konci ale nevim jak s tim hnul kamos tak snad to brzo dame :)


Naposledy upravil katalizator dne 01 pro 2009 12:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 12:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
katalizator píše:
P1141 Fuel restriction indicator circuit malfunction
melo by bejt chyba ukazatele paliva. nacoz by mohla navazovat i chyba P1155, alternativni kontola paliva.

Pochybuji. RESTRICTION ?
"Alternativni kontrola paliva" je myslim mysleno "alternativni strategie rizeni vstrikovani paliva". Tedy FMEM rezim kdy jednotka vi o tom, ze ma s necim problem a prechazi na alternativni rizeni vstrikovani.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 12:51 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
jo prave sem to tam dopsal ze me to tak bylo receno podle vsech slovniku to slovo nema s ukazatelem nic spolecnyho no

podle slovniku
restriction :
- omezení
- zákaz
- zmenšení
- snížení
- překážka (omezení)
- omezenost
- zúžení
- škrcení

tak jak na to koukam dotycnej koho sem se narychlo zeptal zrejme radsi pouzil g.translate nez namahat hlavu pac tam to sice ukazuje ukazatel ale slovo restriction az kdesi v dali jako omezeni.

takze zrejme nejakej obvod kontroly vstrikovani paliva ne ?
takze bysme se zase dostali k lambde


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 13:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 16:52
Příspěvky: 81
Bydliště: Brno -město
Ho-ši děkuji, ho-ši děkuji :lol: :lol: :lol:
Už z toho mám hlavu jak kolo štěstí. V sobotu jedu na Slovensko tak se mi na to podívá náš Guru Maxo, vše mu pošlu v odkazu. Vezmu si napájení notesu do auta a při té cestě se pokusím kontrolovat co to vlastně dělá a jak se to chová.
Já jsem se jako největší amatér na světě do toho zamotal už po pěti řádcích.

Protiprokluz to má, je to nejvyšší výbava u Scorpia.
Lambdy jsem kupoval nový univerzálky a jsou 4drátový. Je zajímavý, že na volnoběh blbnou a při těch vyšších otáčkách jedou v poho. Sranda je, že sonda která byla jen připojená do systému a nebyla namontovaná do výfuku má stejný parametry jako po namontování.
Jde o to kde jsme dělaly chybu, jestli jsme správně po každé vymazaly chyby a pod?!?

Mám ještě jeden kompletní motorovej svazek tak ho zkusím prohodit co to bude dělat.
Ta kostra na výfuku mě zaujala, kdepak je???

Pokud se vám to někdy bude zdát jako blábol, prosím ustrňte se nad amatérem :roll: :roll: :roll:

_________________
8. Kája...FS sedan 2,5 TDí 125HP, r.v.1997, automat, tempomat, digi klima, sedačky v plné palbě
Obrázek
[b]7. Turek... FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 95, plná nálož, čumák 98
Obrázek
6. EX Stařík....FS sedan 2,0 85 kw, r.v. 91 Auto za všechny prachy :o
5.EX Čárlí.....FS sedan 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, plná nálož, sv. interiér
4.EX Venca FS kombi 2,9 Cosworth 24V6, 152 kw, r.v. 96, PC, digi klima, xenony 6000K
3.EX FS kombi 2,5 TD 92 kw, 98
2.EX FS RS kombi 2,0 DOHC, 94
1.EX FS kombi 2,0 DOHC, 93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 pro 2009 15:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
blaza61 píše:
Lambdy jsem kupoval nový univerzálky a jsou 4drátový.

Tak pokud jsou 4dratovy, tak je kostra pro lambdu vedena zvlast. Takze zapomen na problem neukostreneho vyfuku.

blaza61 píše:
Je zajímavý, že na volnoběh blbnou a při těch vyšších otáčkách jedou v poho.

Tak to je nova info. "Jedou v poho" znamena co ? Kmitaji az pres tech 500mV ? V tel. jste rikali ze jsou furt u nuly.

blaza61 píše:
Sranda je, že sonda která byla jen připojená do systému a nebyla namontovaná do výfuku má stejný parametry jako po namontování.

To je normal. Sonda ukazuje bud ze na ni JE a nebo NENI kyslik. Takhle ti ukazovala ze tam JE. :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 02 pro 2009 13:52 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
dnesni mereny adaptace aby tu rec nestala :)
focus 1.6 - EEC V

Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 02 pro 2009 13:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
katalizator píše:
dnesni mereny adaptace aby tu rec nestala :)
focus 1.6 - EEC V

Tak to je urcite spatne vyctene.
Ta banka 1 vypada celkem realne, ale je trochu "posunuta".
Bank 2 ma cenu vycitat JEN na autech ktera maji motor do V. Tedy V6, V8
Taky to jsou nesmysly na tom obrazku.

Muzes zjistit (z prvni zalozky) co je to za typ motoru, jaky ma jednotka CATCH word ?
Mas jeste k tomu autu pristup ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz