Honzík píše:
jo to jo mě vyšel průměr na prvních 10 km 6.85l a to i odpovídá dle patubáku +-0,5l
prostě půměr na prvních 10km max 7l ale nechme toho řešit by jsme to měli v tématu spotřeba. Kazdopádně nafta na prvních 10km nemá o moc nižší spotřebu než benzín rozdíl je max 1l.
Asi se moje auta těžce vymikaj pravidlům. Ještě donedávna jsem měl Ecorta 66kW MK VII 1,6, 16V a současně mojí ropu 51kW. S ropou jezdim jen po praze (80%), např za poslední měsíc nevyjel z Prahy, nejčastěji 11km do práce a zpět. Jezdí takřka deně, za poslední tři týdny stál jen jeden jedinej den a to v sobotu kdy jsem nebyl v Praze. A se spotřebou jsem na 6,5l.
Co jsem tim chtěl říct? Že když jsem musel překlenout dobu kdy jsem prodal fiestu 1,8D a než jsem koupil Escorta ropu, musel jsem denně využívat benála a po Praze a krátky cesty, prostě max. na jeden zátah 15km. A když jsem si změřil spotřebu tak jsem málem omdlel. 10l/100km....
škoda že tady neni smajlík na blití. Při běžnym provozu co jsem tehdy Escorta měl v benzínu jako hlavní auto jsem se dostal i na 7l/ 100km, ale většinou okolo 8l. Když jsem nedávno dostal ropu Escorta mimo Prahu a konečně ho protáhnul po okreskách vrátil jsem se po několika dnech zpět a spotřeba byla na 5,5l
Neodsuzuju ani ropu, ani benzín. u nás v rodině převladaj ropy 7vs.3 a ještě nikdo z nás neměl problém s čerpadlem, vstřiky, nebo turbem. Jde o to jak se o to člověk stará
Na druhou stranu když se chci odreagovat, tak si sednu do Cordie 1,8Turbo (benzín) 100kW a ten zvuk vytočenýho benzínu a akcelerace mi stojí za to. Prostě neřešim že dostat se se spotřebou pod 8l dokáže jen můj táta, já na tom mám kolem 10l. Každýmu co je mu libo.