fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2005 15:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
No 11 ve meste, to jsem mel v zime se spatnym termostatem. ale je fakt, ze na to mereni do tabulek je urcita metodika a jestli tam je 20% stani v kolone, tak pak je to asi v poradku.
Do 8 litru v prumeru se vejdu i se stredne tezkou nohou a ted jezdim za 7, mozna lehce pres 7 - pri beznem stylu jizdu. Hodne nalozeny moc casto ted nebyvam.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2005 16:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
džejár píše:
M. píše:
Ta spotreba je hodne o nohach :lol: Jinak existuje nejaka knizka o tom, jak jezdit s malou spotrebou od cloveka, ktery jezdi Economy Rallye. Kdyby clovek jezdil presne podle toho, tak je to prasarna, ale da se z toho vychytat dost rozumu. Jinak jak uz jsem psal, neni problem s 1,6kou jezdit za 7-7,5l a to i s vyraznym podilem mesta (nemam na mysli stojici kolony, s tim se moc delat neda). Dokonce jsem se docetl, ze paradoxne ta spotreba se lip snizuje v autech s karburatorem. Ani nevim, dokdy tam ford karburatory daval


Presne tak, kdyz se jezdi hlavou a s lehkyma nohama, neni problem se s 1.6 ve meste vejit do 8 litru - moje osobni zkusenost. Nechapu jak muze ford uvadet v technicaku spotrebu ve meste pro 1.6 kombi 11l/100km... to pri tom mereni museli vozit kufr plnej tvarnic nebo co. Jinak mimo mesto jezdim tak za 7l, po dalnici tak 6,5l. To vse plati pri jizde tak z 1/3 nalozenym autem (tzn. max 2 lidi + nejaky to maly zavazadlo).

Spotreba 11l po meste je naprosto reálná - krátká trať, i s lehkou nohou, pár křižovatek. Já takovou sptřebu mám, jezdím ráno do práce 7 km a zpět, část z toho je někdy krokem.
Mimo město se mi s lehkou nohou zadařilo 6.9 l.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2005 16:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Údaj spotřeby v techničáku po městě je trochu extrém. Většina z nás sice říká, jakou má spotřebu po městě, ale každej jezdí jiný trasy a není to většinou srovnatelný s podmínkami měření spotřeby v techničáku. Krátký trasy a pár stání v kolonách udělá svý.
Nemám předpis pro měření spotřeby podle nový normy, ale podle starý to bylo: rozjezd na 1 pak za 2 a za 3 na rychlost 50km/h, zabrzdit a znovu. S tímhle režimem se údajům přes 10litrů snadno dostanete.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2005 16:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
To MV: Ano, rikam, ze zalezi na metodice a tam to bude neco podobneho, co popisujes. Ja jezdim po Praze po periferii, takze to mastim furt 60 a sem tam zastavim na cervenou a brzdim do zatacek a pred prechody. I tak si myslim, ze ve meste to bude pres 8.
Dodo: Tva spotreba je vysoka hlavne proto, ze jezdis jen 7km. I kdybys jezdil 7km mezi obcemi, tak mas spotrebu prakticky stejnou. Za 7km se totiz motor ani poradne neohreje. Normalni spotreba je nekdy mezi 10. a 20. km jizdy, zalezi taky, zda je zima nebo leto.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2005 08:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
M. píše:
To MV: Ano, rikam, ze zalezi na metodice a tam to bude neco podobneho, co popisujes. Ja jezdim po Praze po periferii, takze to mastim furt 60 a sem tam zastavim na cervenou a brzdim do zatacek a pred prechody. I tak si myslim, ze ve meste to bude pres 8.
Dodo: Tva spotreba je vysoka hlavne proto, ze jezdis jen 7km. I kdybys jezdil 7km mezi obcemi, tak mas spotrebu prakticky stejnou. Za 7km se totiz motor ani poradne neohreje. Normalni spotreba je nekdy mezi 10. a 20. km jizdy, zalezi taky, zda je zima nebo leto.

Já vím že to je v důsledku krátké tratě, motor se mi ráno v létě zahřeje (ručička ve středu stupnice) cca 5 km, někdy dříve, v zimě později, ani se nestihne. Škoda :-)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2009 23:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2009 21:06
Příspěvky: 4
Bydliště: Velké Hamry
gryzvold píše:
Chtěl bych jenom dodat,že směrodatné jsou spotřeby ve velkém TP,pokud je velká odchylka vzhledem ke skutečné spotřebě je problém v motoru.Mám 1.6 a jezdím po městě za 9 jako prase.V první řadě bych zkontroloval výfuk,spíš katalyzátor,může být zapečený a tudiž bránit volnému průchodu spalin.Další věc je lambda,nechat přeměřit.No a pak další věci stím související.Čidlo teploty motoru(upozorňuji nezaměnit s čidlem pro spuštění ventilátoru,jsou tvarově stejné)Jestli je do této chvíle vše OK,tak bych ještě prokontroloval všechny hadice a odpojil všechny konektory a prostříkal je nějákým voduodpuzovacím přípravkem.Samozřejmě je dalších x věcí,kterýma to může být(např.v nejhorším případě podpálené ventily atd.)až tyhle věcí všechny ověříš a bude vše ok,tak sem napiš a já ti napíšu další věci.Chtěl bych ještě upozornit,když už někdo zakládá tuhle diskuzi,tak ať píše konkrétně,jestli má vpořádku volnoběžné otáčky,teplotu atd...



Ahoj, už pěkně dlouho tady hledám a patrám na téma SPOTŘEBA. V posledním týdnu jsem prošel snad všechny konektory co v motorovém prostoru jsou a prolil kontaktolem (na vaše rady). Ale k věci: hlava po repasu, nová vodní pumpa, termostat, volnobězný ventil, čidlo teploty nasávanýho vzduchu (nemyslim váhu vzduchu), čidlo u termostatu. Teplota motoru na středu ,,NORMAL". Tlaky motoru jsou na všech válcích stejný, rozvody jsou OK. Už mě nic jinýho nenapadá. Sice jsem automechanik ale s tímhle oříškem si prostě sám neporadím. Diagnostika mi řekla že je vše OK, ale mě to tak nepřijde když to ŽERE POŘÁD 10l/100km ale je zajímavý že si vezme pořád stejně za jakýhokoliv režimu jízdy (+/- 0.5l). Ať s tim letim 190km/h nebo zkoušim jezdit na spotřebu. Jen poznámka nemám KAT (je vykuchanej protože se ucpal a podpálil mi ventily). Nikde jsem tady nenašel co přesně řídí spotřebu (bud jsem slepej nebo už jsem z toho auta debil). To auto jede jako střelený prase, neni ani rezavý a nechci se ho zbavovat jen kvůli spotřebě a hlavně je v něm takovejch peněz že se to ani nevyplatí. Tak díky moc za všechny rady co dostanu. SCORPION :(

_________________
escort MkVII 1.6 16V 66kW ZETEC r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2009 12:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Lambda? - jeden z hlavních členů pro řízení motoru
Váha vzduchu? - taky dost podstatný čidlo a spotřebu umí pěkně ovlivnit
Nemá někdo v tvym dosahu tominovu diagnostiku? Tam ty chyby poznáš poměrně snadno. Mrkni do ForDiag Na Fordy jednoznačně nejlepší nástroj :-)

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2009 12:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Lambda - ale musela b ybýt úplně mrtvá, jinak by se mu moc nechtělo za plynem.
Čidlo teploty chladící kapaliny. Jestli si jednotka myslí, že je motor studený, bude furt obohacovat směs.
Tlak paliva na liště, když bude moc velký, jednotka to už délkou vstřiku moc neukočíruje a bude to žrát jak protržený.
Jak to motoru "prospívá", když jede furt na bohatou směs se asi moc rozebírat nemusí, že ne (degradace oleje a tím horší mazání všeho, dohořívání ve výfuku, katalyzátor pápá a podobně...)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2009 12:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Wizzy píše:
Lambda - ale musela b ybýt úplně mrtvá, jinak by se mu moc nechtělo za plynem.
Čidlo teploty chladící kapaliny. Jestli si jednotka myslí, že je motor studený, bude furt obohacovat směs.
Tlak paliva na liště, když bude moc velký, jednotka to už délkou vstřiku moc neukočíruje a bude to žrát jak protržený.
Jak to motoru "prospívá", když jede furt na bohatou směs se asi moc rozebírat nemusí, že ne (degradace oleje a tím horší mazání všeho, dohořívání ve výfuku, katalyzátor pápá a podobně...)



Když vezmu v uvahu co jsi napsal a co píše on ...."Jen poznámka nemám KAT (je vykuchanej protože se ucpal a podpálil mi ventily). ...."

Psal jsem mu SZ a taky jsem mu psal o lambdě, jenže to co jsme probrali a co probral on, už aby koupil nový auto (motor) :roll:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2009 13:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Čidlo teploty to asi nebude, to by řekla diagnostika, resp. by řekla dlouhý zahřívání motoru nebo jak se ta chyba jmenuje.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 pro 2009 13:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
EwanS50 píše:
Čidlo teploty to asi nebude, to by řekla diagnostika, resp. by řekla dlouhý zahřívání motoru nebo jak se ta chyba jmenuje.

Presne. Zapsala by si chybu o dlouhem ohrivani a pak uz se prepne na mod "teply motor" stejne.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2009 21:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 lis 2009 11:55
Příspěvky: 35
Ahoj, koupil sem escorta 1,4 r.v. 98 mám ho 3 týdny a spotřeba je 10 litrů. Blbne mi volnoběh když nastartuju tak mi otáčky vyskočí na 1500-2000. A když je motor zahřátý a při jízdě dám neutrál tak jsou otáčky 200-300 za minutu. A když brzdím tak mi vpravo vzadu něco dře. Mohly by ste mi poradit čím to může být?? Díky za odpovědi

_________________
Ford Escort 1.4 55kw r.v.98 tmavě fialová barva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 pro 2009 21:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2009 21:06
Příspěvky: 4
Bydliště: Velké Hamry
Ahoj díky všem za rady. Hned jak jsem zahlédnul frázy ,,ForDiag" tak jsem hned luštil co se tam píše a bylo by fajn kdyby to někdo okolo mě měl. Jenže o nikom nevím. Jsem z Velkých Hamrů tak kdybyste byl někdo poblíž rád bych za vámi i dojel. Váha vzduchu mě hodně zaujala a ohřev LAMBDY? Proč? No jestli jí to ohřívá pořád tak to si změřím. Čím změřím tlak na liště s palivem? Vím že tam je ventilek ale co na něj připojit? A kolik má ten tlak být? Já to klidně někomu svěřím ale když to bylo naposled ve Fordu tak to stálo 2000Kč a je to furt stejný už 1 rok. Já furt věřím že to je nějaká prkotina kterou stále přehlížím ale kdo ví! :( Čidlo teploty to neni (nový), akcelerátor taky ne (pin přímo na řídici jednotce mění ůdaj v celém rozsahu pedálu), volnoběžný ventil taky ne (nový), lambda (regulace funguje a ohřev zjistim), váha vzduchu (to asi nepořešim pač nevim jak), hlava po repasu a tlaky na všech 4 válcích stejný. Mě to přijde jako kdyby ten motor jel v nějakym nouzovym režimu na furt stejný parametry když jede pořád stejně za furt stejnou spotřebu.

_________________
escort MkVII 1.6 16V 66kW ZETEC r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 pro 2009 07:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...termostat už jsi měnil? Reset ŘJ jsi udělal?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 18:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2009 21:06
Příspěvky: 4
Bydliště: Velké Hamry
George V. píše:
...termostat už jsi měnil? Reset ŘJ jsi udělal?

Ahoj ten RESET nevim jak se dela. Termostat je od leta novy.

_________________
escort MkVII 1.6 16V 66kW ZETEC r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 18:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
reset uděláš tak že odpojíš baterku, třeba na 10 min. a pak zase zapojit, ale nenech si klíče v autě při zapojování baterky

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 18:59 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2009 21:06
Příspěvky: 4
Bydliště: Velké Hamry
Mouse píše:
reset uděláš tak že odpojíš baterku, třeba na 10 min. a pak zase zapojit, ale nenech si klíče v autě při zapojování baterky

Aha tak to je nejaky jednoduchy. Mě to tenkrát někdo vysvětloval že se musej spojit ty 2 kabely co vedou od baterky min. na 1hod a otočit klíčema v zapalování na kontrolky a tím že se vybije okruh co vede do ŘJ a pak nastartovat a ujet 20km aby se načetli nový údaje v ŘJ. Nebo tak nějak.

_________________
escort MkVII 1.6 16V 66kW ZETEC r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 19:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To jsou vsechno takovy famy. Staci na 10 min. odpojit bat. a je to.
20km je taky zbytecnych. Az pojedes poprve po tom odpojeni, tak "se bude jednotka sama ucit", ale to neres.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 20:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
tomin píše:
To jsou vsechno takovy famy. Staci na 10 min. odpojit bat. a je to.
20km je taky zbytecnych. Az pojedes poprve po tom odpojeni, tak "se bude jednotka sama ucit", ale to neres.



Každopádně je to tu popsané v několika tématech a tak stačí navigovat že....... a je to tu celkem dost i o učení a rozhodně je lepší to řešit, protože to auto se může chovat různě než se RJ naučí a je lepší s tím počítat než machrovat.... že :roll:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 pro 2009 21:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To ze je tu toho dost o "uceni" jeste neznamena, ze je to pravdive. :-)
Nemachruju. Vim jak to jednotka s adaptacema dela, nekolikrat jsem live sledoval co dela a vim, ze je jedno jestli provedes "ucici" proceduru, nebo proste nastartujes a vyjedes. Jedine co si musis uplne na zacatku pohlidat, je aby ti to nahodou nechciplo. To je vse. Ale to je jen prvnich par desitek vterin na volnobehu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz