fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 08:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009 22:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Clovece vis ze jsem si nikdy nevsim, ze na me takle pekne vola. :-D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2009 23:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak já měl dneska premiéru a s novou baterkou sem an tom skoro jako zde. musim akorád při točení decentně přišlápnout plyn,jinak taky huhuhuhuprdprd kadle kadle ..... :-D
eště to zkusim trochu poladit s aditivem

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 07:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
Aditivum nepoužívám žádný a beru Tesco naftu:) Zatím všechno v nejlepším pořádku. (ťuky ťuk).

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 15:49 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Ještě jeden příspěvek k ovlivnění startů.....
V nejbližší době mě čeká výměna oleje. Dosud 10W40. Tak jsme si tak vzpomněl na některá témata tu a přemýšlím o zimní aplikaci oleje 5W40 (v létě zase 10W40). Už loni jsem nad tím přemýšlel,ale při nákupu mě od toho prodavač odradil, že by to nedělal kvůli případnému uvolnění usazenin a následnému přicpání.
Co vy na to? Máte někdo vlastní zkušenosti jak s přechodem (a případnými riziky), tak s vlivem na starty v zimě?
Používám 10W40 polosynt., jak je to s 5W40?
Díky.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 16:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Co jsem četl, tak půl Prahy v sobotu stálo pro špatnou zimní naftu, která parafinem zacpala naftový filt. :shock:

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 19:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Niraj píše:
Ještě jeden příspěvek k ovlivnění startů.....
že by to nedělal kvůli případnému uvolnění usazenin a následnému přicpání.
Co vy na to?
Díky.


Klasický mýtus z dob kdy se používaly běžně vůbec nebo minimálně aditivované oleje a pak použití kvalitního oleje něco uvolnit mohlo. Dnešní běžné 10W40 jsou naprosto v pohodě takže přechodu na 5W40 se není potřeba bát. Pro naprostý klid duše se může první interval zkrátit o třetinu až polovinu, ale i když se nezkrátí tak by se nic stát nemělo. Sám jsem na svém Escu měl s olejem 5W40 spotřebu oleje za interval menší než s olejem 10W40 (0,5-0,8l vs 1,5l)

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 19:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
oli_2 píše:
tak já měl dneska premiéru a s novou baterkou sem an tom skoro jako zde. musim akorád při točení decentně přišlápnout plyn,jinak taky huhuhuhuprdprd kadle kadle ..... :-D
eště to zkusim trochu poladit s aditivem



Nepadá ti i třeba jen trochu nafta? Já s Escem startoval zásadně i v mrazech bez plynu a jen když mi to přisávalo vzduch a padala nafta jsem musel startovat s plynem.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2009 20:13 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Marpie píše:
Klasický mýtus z dob kdy se používaly běžně vůbec ...... měl s olejem 5W40 spotřebu oleje za interval menší než s olejem 10W40 (0,5-0,8l vs 1,5l)

Nojo, vyzkouším to, stejně by mně to nedalo spát, kdybych to nezkusil :D
S 10W40 jsem se spotřebou oleje spokojenej, vůbec mezi jednotlivými výměnami nedolejvám. Tady problém nemám.

oli_2 píše:
... musim akorád při točení decentně přišlápnout plyn,jinak taky huhuhuhuprdprd kadle kadle ..... :-D

Já musel startovat s přišlápnutým plynem, když mi na čerpadle nefungovalo nastavení předvstřiku podle teploty (přestal fungovat bimetalový váleček, který s tím hejbe). Předělal jsem to na ruční, před startem zatáhnu a dobrý. Plyn už nepřišlapávám. Mrkni na to, jestli ti to funguje.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 01:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no jestli padá nafta nevim,páč zatim se s vozem seznamuju (první nafťák) ale logický by to bylo.nicméně se na to budu muset stejně podívat.koukal sem že teče nafta,tak sem trochu bádal kde a došel sem ke vstřiku 1 válce vypadá to že teče z hadičky o který mi bylo řečeno že je jakejsi přepad nespotřebovaný nafty či co.jinak nevim skoro nic :D poznam to co je stejný jako u benzínu,vstřiky,žhavičky a tjurboooo,jinak vim prd co je co :lol:
zkusim pohledat to padání nafty jinde ať tady nejedeme zbytečně OT a ten váleček budu mít v paměti.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 10:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
vyměn si ty hadičky na vstřikách,pokud by to teklo zjisti odkud ,je možné že ta přepadová trub.je uvolněná ,dá se vyměnit ,pokud by byla prasklá neb s ní něco bylo.Bez problémů ji seženeš,prodává se jako výměnný díl.Čerpadlo tlačí naftu do vstřikovače,v okamžiku kdy je tlak nafty na kužel jehly trysky vyšší než tlak pružiny,nadzvedne se jehla trysky a nafta otvorem trysky vstříkne do spal.prostoru.Po výstřiku nafty klesne tlak a pružina vrátí jehlu trysky do sedla.Nafta která prosákne kolem jehly trysky při vysokém vstřikovacím tlaku se vrací zpět odpadním potrubím do nádrže

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 14:44 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Přepadové hadičky mi teď taky tekly. Kontrlovali mi v servisu tlak v tryskách a jak tam ti hadičky naravaly zpátky, už kloudně netěsnily, měly vytahány (rozšířený) konce. Tak jsem každou po obou stranách cca o 1/2 cenťáku zkrátil a narval je zpátky. Jde to blbě, musí se s nima na tom "trnu" šmrdlat sem a tam až dosednou opravdu až na doraz. Od tý doby ani kapka.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 15:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Řekl bych že přepadové hadičky jsou u Esca TD druhý nejčastější důvod padání nafty.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 16:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
aha,tak na to se zaměřim jako první když vim že tam to 100pro teče a pak se kouknu na ten předehřev (čet sem tu že to dělá taky dost často problémy) a eventuelně na ten předvstřik (váleček).zatim díky za dostatek informací

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 17:58 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
:?: Varta Silver nebo Banner Power Bull? (74-77Ah)

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 20:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
z vlastní zkušenosti nevim, ale kámoš má vartu a je s ní spokojenej...

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 21:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Mám Vartu Blue dynamic 74Ah a zatim naprostá spokojenost. Silver by měl bejt ještě kvalitnjší. Banner jsou všeobecně špička mezi baterkama. Kup tu co seženeš za good cenu a ani s jednou neprohloupíš.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 21:20 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Varta Silver by měla mít zlepšené studené starty, což potřebuju jako sůl. Navíc má větší start. proud než Bannerka, u 77Ah dokonce 780A !!! Mazec. Na netu se dá sehnat od cca 2300,- Bannerka na netu taky za podobnou cenu. Už rok jsem byl rozhodnutej pro Bannerku, ale poslední dobou se ke mně donášejí samé chvály na tu Silverku, i v popisu od výrobce to vypadá dobře, takže proto jsem na vážkách.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 pro 2009 21:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
V nedávném testu v Autozeitung vyhrála z 10 ti baterek nějaká StartLine a za ní Varta Silver a Exide Premium. Tyhle tři byly s výsledkem vřele doporučujeme. Čtvrtá byla originál Mercedes a Bannerka pátá. Takže v testu dopadla Varta Silver lépe. Sám jsem ještě než jsem našel ten test koupil Exide premium. Za 2037,- 72 aH startovacií proud 720A mi přišlo jako velmi slušná nabídka. A několik prodejců v kamenných obchodech mi říkalo že Varta Silver a Exide Premium jsou naprosto srovnatelné baterky, což asi i ten test potvrdil. Jinak jsem se koukl a Exide 77Ah má 760A Ale myslím, že ani s Bannerkou se chyba neudělá.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 pro 2009 00:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
ja mam patou sezonu Exide X-tra (predchudce Premium)65Ah, 680A, jezdim 90% po meste kratke trasy, nikdy jsem ji nenabijel a po te co jsem na zdejsi doporuceni zkusil protocit nejprve kratce motor starterem a pak jednou zhavit do cvaknuti rele, tak to chyta nevidanym zpusobem (vcera v -7, coz je max. co jsem za 5let v UK zazil). pro doplneni, drive jsem zhavil dvakrat a pak to chytlo na cca 10tou otocku at zima nebo leto (motor ma min. 210tkm)

ten vyse zmineny test je zde: http://www.autozeitung.de/rat-tat/batterietest
1. Sonnenschein Start Line 68euro
2. Varta Silver 120euro
3. Exide Premium 82euro
4. Mercedes original 160euro
5. Banner Power Bull 130euro atd.

10. Bosch Silver 147euro

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 pro 2009 14:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Kadle kadle kadle je nejepsi hlavne za studena to lidi cumej kde je starej tranzit... :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz