fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 265 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 22:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no rozdíl mezi zpožděnim a dušenim ti tedy zkonkretizuju.u zpoždění se jedná o to že šlápnu na plyn a trvá cca 1s než se dá motor do otáček.dušení spočívá v tom že šlápnu na plyn,motor se začne dusit jako by chtěl zdechnout a potom teprv začne psotupně nabírat otáčky.
vyjádřim slovně (lomítko je šlápnutí na plyn):
/ heeeeeeeeeeeeen
/huuuuuuheeeeeeeeeeeeen :lol:

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 22:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no je taky možný že se jedná o tentýž problém ovšem každý v jiném stádiu poškození.já s tim ale už jezdim cca rok :smt102

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 22:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Tohle přesně nám dělá mondeo taky, když je fakt zima a motor je studenej. Po zahřátí už má jenom tu dlouhou odezvu na přidání....
Mondeo MK2 1,8l 85kW

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 23:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak zkuste oba odpojit tu vahu + reset a pak se podelte. Ja to na jednom Mondeu vyresil vycistenim vahy.
Dost se to odstranilo, ale stejne ma dost silne adaptace - asi je ta vaha pred smrti.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 08:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
tomin: Jeste me napadla jedna hypoteza a to me to taky pri pridani plynu zasyci a to cim vice pridam tim vice zasyci. No vaha muze davat data o vzduchu ktery ji projde, ale za vahou se nasava falesny vzduch, ktery uz tam nema co delat a pak tam je vice vzduchu mene paliva a ono to chcipa. Jenze kdyz sem to mel cele rozebrane nezistil sem nikde vadu v tesneni u zadneho cidla, hadice je dobre nasazana a utesnena, jedine co sem nemel dole bylo ptimo to plast potrubi cerne. Ale zase na druhou stranu muzu rict ze muj problem uz temer vymizel. uz to nekdy ani nespozoruju, jedine co jeste spozoruju je prechod z ot do volnobehu, kdyz pustim plyn, tak mi to jakoby skubne, trhne do pomala, neni planuly prechod ze zvysenych do volnovebu. Volnobeh drzi krasne a vse jede temer jak ma.

PS: Zlepseni nastalo po dalsim naliti odvodnovaciho pripravku do benzinu.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 10:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
no mě to škubání za studena taky přestalo když sem tam nalil čistič vstřiků http://www.axa-oleje.cz/stp-fuel-inject ... emu-benzin .ovšem po vyjetí nádrže a natankování další se po chvíly problém vrátil.pak by to třeba logicky mohlo znamenat že to dělá benzín,ale proč to teda dělá jen za studena a loni sem s tim problém neměl a tankuju pořád stejně.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 11:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak jasne ze pokud by ti to prisavalo kdekoliv za vahou, tak to tohle delat muze. U volnobehu, a prechodu z nej, bude mit asi vliv i to male mnozstvi, co jde pres ventil odvetrani karteru.
Neznam jiny figl na nalezeni prisavani nez ze se strika nejaka horlava latka (isopropyl?) kolem sani a sleduje se, zda se nehejbne volnobeh. Ale asi bych mel v druhe ruce hasicak. :-)

Ohledne toho syceni - tezko rict takhle pres net, ale me to syci pri prechodu taky a vubec se tomu nedivim. Zavrena klapka, velky podtlak za ni, atmosfericky tlak pred ni. Ve chvili kdy ji pootevres se rychle vyrovnavaji tlaky a kolem klapky to urcite proleti dost rychle => syceni.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 11:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
No ja prave nerikam ze mi to prisava nekde falesny, jen to sykne ale to muze presne v potrubi jak ty rikas u klapy a nikde bokem... Ale jak rikam nejak to uz neresim, az v lete. ted mam zmrzle palce a treba rezat drevo na podpalku

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 15:13 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2007 15:49
Příspěvky: 46
Bydliště: Jihlava
to oli_2:
mám (nebo asi jsem měl) ten sám problém:
/ heeeeeeeeeeeeen - tedy zpoždění - a to u zahřátého motoru
/ huuuuuuheeeeeeeeeeeeen - tedy dušení - a to u studeného motoru (s tím, že otáčky padly pod 500 a motor div nezdechl)
mám s tím spojené i to syknutí, co popisují kluci.

to všeci:
zatím problém neřeším - jednak mám práce nad hlavu, druhak je zima jak v psírně a zá se, že to dělá méně (a nebo jsem se s tím naučil jezdit - ale zkusím odpo, až pojedu domů, co to provede u zmrzlého a pak u zahřátého motoru).
váhu vzduchu mám měněnou (bo jsem tu původní zmrvil při čištění - tento problém už byl i s tou původní váhou, tak jsem ho chtěl odstranit vyčištěním váhy). takže můj názor - váhou to nejspíš nebude. ale zkuste ji dle doporučení tomina odpojit, resetovat a zkusit - ovšem, pak to vlastně nic neznamená, protože to může ukázat jak na špatnou váhu (která měří nesmysly), tak i na přisávání falešného vzduchu za váhou (která proto zase měří nesmysly) ...
u mě to cukání, dušení a váhání trochu zlepšila výměna za origo svíčky.

_________________
Escort 1997 - 1.6 16V 66kW - AC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 15:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Jak sem psal vyse, vaha nepomohla vubec. Add svicky muze to byt, protoze origo lepe zapaluji a to pri chude smesi a studenem motoru muze byt kamen urazu. Ale ja nemam 1200 na origo. a brisky uz se chytly

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 16:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
proboha, žádné Brisky, ale případně osvědčenou náhradu a to NGK PTR5A-13

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 16:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
ty v kely stoji 320,- ja kdyz mel auto v servise tak mi je tam dal technik aniz by se me ptal jake chcu a ci nechcu lepsi. Jak sem si auto prebiral tak me ujistoval ze lepsi nejsou treba a kdyz sem mu rilak ze tam mel dat neco lepsiho rikal ze netreba no a 600,- v pr.... ted uz se mi nechce tdavat nove az se to zacne zhorsovat dam nove, jinak tam necham brisky, ale ted se to zlepsuje spise... asi si sedly :lol:

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 16:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
mno já když auto kupoval tam byly Brisky a dal jsem je pryč, začalo to blbnout a atd a dal jsem tam dal origo, ale to už skoro tři roky a mám je tam stále a mám ještě jednu sadu náhradní, samo že taky origo motorcraft a nedám je :-D

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 18:12 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2007 15:49
Příspěvky: 46
Bydliště: Jihlava
pokud jde o svíčky:
jak jsem už psal kdesi výše - origo z forda, ale neplatinové, mě stály cca 515,- za komplet. mají vydržet cca 40 tisíc (dle vedoucího servisu ve forďáckém servisu). předtím jsem tam měl platinové densa PT16VR13 a ty tam byly cca 40 tisíc. zatím je mám v záloze, kdyby se origo svíčky neosvědčily - měnil jsem je spíš preventivně (ty origo motorcraft platinové snad ani už neseženete) ....
brisky osobně ověřené nemám, ale většina forďáků je tu dost haněla - a já jim věřím, takže jsem je tam ani nezkoušel ...

_________________
Escort 1997 - 1.6 16V 66kW - AC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 20:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
co se týče svíček,tak jde právě o to aby byly platinové protože sou tam dost velký teplotní výkyvy a obyčejná svíčky to nevydrží.
Mike.M to že ti mechanik řekl že lepší netřeba je jedna věc.pojud sis byl vědom toho že to tak neni,tak si měl chtít jiný,sou to přece tvoje peníze.mě říct mechanik že tam mam svíčky zbídou na škodovku a že už s tim nic nenadělá když tam sou,tak mu řeknu ať si je zaplatí když je blbej a kouká tam dát co tam patří nebo adekvátní náhradu.no teď už je to asi jedno,ale každopádně dokaď si je nevyměníš,tak bych asi nedělal nějaký závěry o chybě něčeho jinýho.
Prefekt Ford : si mě asi nepochopil
/ heeeeeeeeeeeeen - tedy zpoždění - a to u zahřátého motoru .......toto je jedna závada (žádné dušení,žádné cukání) jen mezera mezi přidánim plynu a reakcí motoru

/huuuuuuheeeeeeeeeeeeen - tedy dušení - a to u studeného motoru (s tím, že otáčky padly pod 500 a motor div nezdechl ....... toto je jiná závada (eště si vzpomínam že u toho bylo i nějaký jakoby poprdávání)

ptal sem se jakou máš ty,protože ze začátku si mluvil o tý první kterou mam taky a pak si se někdy začal zmiňovat i o tý druhý.tak sem něvěděl jestli řešíš obě,nebo jen jednu s tim že si to občas špatně napsal.
u závady č.2 by to měla vyřešit váha (spravil sem to tak u opel vectra)
u závady č.1 si nejsem jist a v nejbližší době to ani nemam jak vyzkoušet.auto budu mít až tak z jara

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 12:47 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2007 15:49
Příspěvky: 46
Bydliště: Jihlava
to oli_2:
téma svíčky - platinové motorcrafty na escorta už se nedodávají. jsou "neplatinové" náhrady přímo od forda, které jsem zkusil já. jak dlouho vydrží, nevím - to musím zkusit. proto jsem si nechal v záloze ty původní densa, které by snad měly být adekvátní svíčkám nkt (i když, kdo ví - každopádně nebudou ty densa až takové shitky jak jiné nejmenované). pokud bych někde narazil na origo motorcrafty, bez váhání je koupím (asi před měsícem mi jedny utekly na aukru - možná budu mít štěstí příště, ale spíš už ne).
téma porucha - ta se u mě projevovala tak (a možná ještě projevuje, včera jsem to nezkoušel), že motor při akceleraci škubal. to se projevovalo hlavně ráno, když jsem potřeboval rychle vjet do jedné z prvních křižovatek (a pak i následujících). auto se při rozjezdu zakuckalo a musel jsem rychle vyšlápnout spojku, počkat, až se motor vzpamatuje, a zkusit to znovu. pak i auto občas zaškubalo při přidání např. při předjíždění.
tato porucha se projevovala i tím, že při prudkém sešlápnutí plynu až na podlahu (a jeho podržení) motor reagoval takto:
- studený motor (po nastartování po šichtě): zakuckání, pokles otáček pod 500, nejisté váhání (a někdy i zdechnutí), vystřelení otáček k výšinám - vše kolem 3-5 vteřin
- teplý motor (po cca 10km): krátké zaváhání a vystřelení otáček k výšinám - vše do 1 vteřiny
takže ne dvě závady, ale projev jedné závady ve dvou provozních režimech.
samotné škubání motoru jsem odstranil zmenšením odtrhu svíček (myslím teď původní densa) na cca 1,1-1,2mm a následnou výměnou za neplatinové origo svíce. výše popsané váhání motoru z volnoběhu po výměně svíček zůstalo a je doprovázeno syknutím, pokud přímo na motoru ručmo rychle otevřu škrtící klapku (od volantu neslyším nic). vše se projevovalo se starou váhou vzduchu (kterou jsem při pucování zku.rvil) a dělá to i s novou. trochu se to zlepšilo s váhou ze starého esca 1.6 (lišily se čísla 92 a 96 v označení) - s tou ale auto žralo kolem 10 litrů. takže z toho soudím, že váhou to není. když jsem jezdil bez váhy, byl motor citelně tupější - což může ukazovat na jinou závadu, ale nevím na jakou - jsem jenom elektrikář, ne motorář. nicméně - přijde mi, že v autoservisech jsou buď opraváři zemědělských strojů (vždyť to jede, tak co chcete) nebo opraváři šicích strojů (vždyť to vrčí hezky) případně IT technici (tak zkusíme vyměnit ještě tohle) - všechny tyhle poznámky jsem v servisech už zažil, takže do nich nejezdím zrovna s důvěrou ve vyřešení problému. perličkou bylo, když jeden ťulpas nemohl v jedné "věhlasné firmě" najít diagnostickou zásuvku ...
tož tak ...

_________________
Escort 1997 - 1.6 16V 66kW - AC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 15:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
takže eště jednou,netvrdim že to nemůže být jen jedna závada,ale mě se tyto dva problémy objěvily časově nezávisle,tudíž soudim že se jedná o dva druhy závad.
teplý motor (po cca 10km): krátké zaváhání a vystřelení otáček k výšinám - vše do 1 vteřiny ....tohle mi dělá mondeo od podzimu 2008 nezávisle na teplotě,jak za studena tak za tepla.za doprovodu onoho syknutí které považuju u motoru slyšitelné za normální z důvodů funkce sání,jen mi přijde divný že je tak silný že ho slyšim i vevnitř.nedělá to při pomalejším(pozvolném) přišlápnutí pedálu.jen při prudkém.jízda bez jakýchkoliv problémů,volnoběh taky bez problémů.
studený motor (po nastartování po šichtě): zakuckání, pokles otáček pod 500, nejisté váhání (a někdy i zdechnutí), vystřelení otáček k výšinám - vše kolem 3-5 vteřin....tohle je závada kterou sem měl na vectře,toto se odehrávalo při každém sešlápnutí plynu.už si nepamatuju jestli to bylo závislý na teplotě,ale asi to dělalo taky studený i teplý.jízda pak už asi byla tak nějak normální,možná snad trošku línější,volnoběh nevim.vyřešeno výměnou váhy.
cukání za jízdy za studena.... druhá moje závada na mondeu se provila až letos s nástupem zimního období.studený motor(třeba i po týdnu) nastartuju bez problémů téměř a drc,volnoběh má otáčky který má mít a nijak nekolísá.bez problémů se rozjedu(žádný cukání) vyjedu na 1-2 stupeň z parkoviště ale jakmile pak přidávam víc abych mohl přeřadit na 3 tak to škube že by ze mě vytřáslo duši.to samý na 4.až po ujetí cca 0.5km se to zklidní a další jízda je už v pořádku.když při tom škubání šlápnu na spojku,motor se zklidní a volnoběch je stále tak jak má bejt.když bylo teplejší počasý(možná když nebylo vlhko) tak to nedělalo.

k těm svíčkam - densa sou srovnatelný s NGK,ale NGK vyjdou o něco levnějš
Mike.M - zcela tě chápu,taky nejsem nějakej pracháč (hlavně v zimě) a je mi jasný že 1200-1400 za svíčky je dost.onehdá sem si takle taky povzdechl před známim a odpověděl "tak sis neměl kupovat forda,ale škodovku vo.. " takže asi tak.lecos se dá ošulit,ale někde holt se musí sáhnout hloubš do kapsy no :smt102

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 18:25 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2007 15:49
Příspěvky: 46
Bydliště: Jihlava
to oli_2:
jojo, pravda - u mě jsou tyto věci v rámci jednoho projevu, ale nevylučuji, že to mohou dělat dvě závady - případně tři, čtyři atd ... není to nejspíš jen otázka fordu, ale i ostatních aut: prostě je tam spousta elektroniky, která vylepšuje chod motoru. to co by bylo patrné u karburátorového motoru na první pohled, to vykompenzuje elektronika v rámci svých možností a v rámci fyzikálních zákonů - ale to by mělo být patrné na té správně přečtené diagnostice (jak píše tomin). a k tomu se ještě připojuje možnost, že selže či kecá nějaké čidlo (tedy blbě měří špatné hodnoty), a problém graduje. asi platí, že v jednoduchosti je síla, ale tu u "moderních" aut nehledejme ...
takže ti neporadím, protože sám nevím, jak z toho ven. když jsem naposledy prostříknul všechna čidla kontoxem, tak se mi auto zbláznilo a týden jsem to dával dokupy (možná ten kontox vede, tak to měřilo voloviny, a nebo to měřilo najednou správně, což byl ten kámen úrazu). můj odhad je, že to dělá něco okolo sání, ale ještě jsem se nedostal k tomu, abych vše rozdělal, vyčistil a případně přetěsnil - to je program tak na pětiletku. to si asi mezitím pořídím něco novějšího, komplikovanějšího, neznámějšího atd. takže z bláta do louže ...
ale to už neřeším naše problémy, jen blbě plkám - takže sorry ...

_________________
Escort 1997 - 1.6 16V 66kW - AC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 19:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Prefekt Ford :co se týče toho měnění váhy,je třeba mít jistotu že váha funguje a hlavně musí bejt totožná.jde totiž o to že třeba může bejt skoro stejná,ale ŘJ s ní nemusí pracovat jak by měla.švára jí taky měnil a dal tam nějakou podobnou a dělalo to hrozný švýky.nakonec dal jinou a taky to jelo ale žralo.jinak to že byl motor po odpojení váhy "tupější" by mělo bejt normální,jak řikal tomin.ale mělo by odpadnout to cukání.pokud cukalo i s odpojenou,tak bude závada jinde.
Citace:
jojo, pravda - u mě jsou tyto věci v rámci jednoho projevu, ale nevylučuji, že to mohou dělat dvě závady - případně tři, čtyři atd
právě proto sem se ptal jestli si to napsal špatně nebo jestli máš oba problémy,aby sme teda zjistlily jestli to je jedna závada nebo dvě a podle toho mohli něco vymejšlet.
jinak nevim co je "kontox" asi nějaký čistidlo kotkatů.u toho pozor aby nenaleptával umělohmotné části konektorů,což pak vede k dalším závadám

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Trhanie motora zetec
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 21:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ale bacha na to, ze pri hledani problemu nestaci jenom odpojit vahu.
Vzdy pri odpojeni vahy by se mel take udelat reset jednotky. Jinak te to muze svest ke spatnym zaverum.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 265 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz