z tyhle debaty je nejvic jasny to, ze nejvetsi nesmysl je mit radaka, mit ho v poradku, bez praskly hlavy a prasklyho sani, se spotrebou mensi nez 13 litru. je to naprosto nerealny, je to ta nejnesmyslnejsi vec ve vesmiru !! vsechny fordi dohc vlastne uz vubec nejezdej, protoze jsou porad rozesrany, uvareny, s prasklou hlavou a sanim a kdyby nahodou nejakym zazrakem jezdili tak to nepotahne a bude to zrat 15 litru
upozornuju ze proti v6 nemam vubec nic, taky se mi libej, ale proste 2,9ka 12v jde 16ti ventilama u 2,3 nahradit a jede to stejne, muj osobni nazor je ze snad i lip, hlavne s mensim hlukem. mel jsem to oboji, takze mam co porovnavat. je fakt ze clovek nikdy nemuze vedet cim to auto proslo nez do toho sednul, ale zatim co jsem zkousel 2,9ky a 2,3ky, tak nejlepsi pocit mam z 2,3 co se tyce hluku a komforu jizdy. dve 2,3ky me s automatem dostaly i tim jak to nadherne jelo. samozrejme ten nepostradatelny "zatatah vocpodu pico" ma jedine cosik, ale ja se bez toho teda klido vzheldem k nasim provoznim podminkam obejdu a staci mi 195Nm od 2000ot.. timto (opakuju se) nekritizuju a nepodcenuju 6ti valecky, ale nejak se nemuzu smirit s tim , ze mam uvareny dohc s prasklou hlavou, sanim a spotrebou 15litru
podle me 2,9ku 12v 2,3ka po deseti nebo kolika letech, ventilama objem nahradila, ale to okouzleni setivalcem nikomu neberu, natoz pak cosikem - to je uplne jina.. tohle co pisu nevim proc nektere z vas porad nuti presvedcovat me, ze mam nespolehlivej, slabej, uzranej motor, nejhorsi co kdy ford pustil se scorpiem z fabriky
vazne nevim....