fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 17:03 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Zdravim mam problem , kterej mi v servisu nevyresily ani za 3 tydny . A tedka s tim musim jezdit kazdej den a je to hrozna otrava , tak vas prosim o radu :-( .

Rano prijdu k autu a nastaruju (otacky 2000/min) po chvily se zacne dusit a chcipne , starovani musim opakovat tolikrat dokud se nedostane rucicka teploty do bileho pole , potom uz nechcipne , i kdyz dri otazky kolem 1500 . Veskery cidla promereny , i konektory . Vyzkousena i civka , ventil odvetravani klik. , palivovy cerpadlo , na diagnostice neni zadna chyba . V servisu mi jeste rekly ze mam hlidat chladici kapalinu a ze kdyz bude ubyvat ze by to mohlo bejt tesneni hlavy , co vy na to ?

Poradte prosim :-( , diky za vsechny rady a nazory .

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 20:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
F4B nema ventil odvetravania ako zetec,urcite si myslel tu suciastku?

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 20:21 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
JJ nejspis to... nejsem znalec , ale v servisu rikaly ho taky zkouseli menit a nic... Jinak v prosinci vymena oleje + filtr , olej 10W40 , vymena svicek ( nevim jaky daly ) , vymena palivoveho filtru a vymena vahy vzduchu . Jestli to pomuze

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 20:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Vymen servis ak iba skusaju menit diely,to preplatis cenu auta :D Ved len vaha stoji pekny peniaz,ak davali novu.So svieckami by nemal byt problem,na tie su tiez ctlivejsie zetecy.Ak by tak mali pokracovat vo vymene,tak Ti vymenia cely motor postupne a nic nedocielis.Tak ked vravis,ze musis startovat kym sa to nedostane aspon do bieleho pola,mohlo by to byt snimacom teploty,hoci vravis,ze diagnostika nic neukazala.Ako doverujes servisu,videl si ako to pripajali?Lebo ani TEXA za X tisic F4B nepripoji,bud znackovy ford servis,alebo Tominov kabel.A vycisti volnobezny ventil,je dobre pristupny,neskazis nic.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 20:47 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Prave ze sem neplatil nic , nedovolil si mi nic nauctovat protoze nevyresil zavadu , tak sem celkem rad . Vaha ze z vrakoviste (kolem 1500Kč) . Snimacem by to nemelo bejt , jak sem psal komplet cidla promereny , dokonce i zkousily jiny a nic nepomoholo.. Maji i lidi z fordu a prej i oni byly bezradny.. Ale jak jsem cetl ruzna temata , napada me nechat zmrit tlaky popripade striknout olej do valcu aby se vyloucily krouzky a kdyz se to nezlepsi tak to muzou byt ventily ? nebo i zdvihatka ? Pri chodu nejspis cvakaji zdvihatka a celkem dost bych rek . Na tachometru mam 39 000 otazka jestli plus 100 nebo 200 tis.. ale spis to typuju na 200tis. Jo a jeste volnobezny ventil je taky jiny , puvodni vycistily a druhe den nesel.. takze vymen za dil z vrakoviste .

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 20:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Dvihatka 300*8,skus ich radsej rozhybat,niekto tu raz spominal na fore ako zo sijacieho stroja urobili tichy motor,daj dole ventildekl/paci sa mi ten vyraz,snad som to velmi neskomolil :D /,su lahko vyberatelne,poriadne ich preplachnut a vytlacit z nich bordel zverakom.Este ked mas moznost kupuj diely na fore,ja som vahu zohnal za 250.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 20:59 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
No ale odstrani to problem chcipani studenyho motoru ? To je muj hlavni problem .

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 13:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Muze. Pokud by ty zdvihatka byla za studena malo "natazena", tak se nedostatecne oteviraji ventily a motor nemuze dychat. Ale jestli tenhle problem maji i cvh netusim. To se jedine zeptat nejakeho zkuseneho ford servisaka.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 18:11 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Leda by to chtelo sundat viko a vyzkouset je... ale jak sem cetl neda se to tak lehce poznat jestli jsou jeste dobry nebo ne.. Jediny co servis vyresil nebo spis na co prisel ze cidla jsou v pohode , vsechno promerily i RJ je v pohode... takze asi nezbyva nic jinyho nez mechanicky casti motoru :-( . A vyvrati mi nekdo moznost zatykani vody pres tesneni hlavy do motru a tim padem i chcipani motoru za studena ? I tahle myslenka padla v servisu , od ty doby hlidam vodu do chladice ale behem 4 dni ( cca 130km ) nebyl znat zadna zmena . :? :(

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 18:20 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Nebo jeste ventil odvetravani klikove skrine ? nebo privodni hadice k nemu ? Cetl jsem to tu nekde taky ze je to jedna moznost...

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 10:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Tvoj motor nema odvetravavanie ako zetec,vo forde to volaju odlucovac olejovych par,suciastka kruhoveho tvaru ciernej farby,pri pohlade zhora na lavo od ventilu,idu do toho tri hadicky,ved skus precistit ci sa objavi nejaky vysledny efekt,ked chces,nechaj mejl,ak by si to nevedel najst,poslem Ti nieco k tomu.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 13:30 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Myslis tuhe soucastku ? http://s2.imgupload.cz/img/--/167086/HQ ... 9d6613.jpg

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 13:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Ano,ja som to kupil pod nazvom separator oil.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 13:54 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Dobre to asi nebude problem vymontovat , tam budou maximalne spony , ne ? Akorat jak to presne funguje ? A ted otazka jestli to ma vliv na motor jen za studena nebo i za tepla ?

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 14:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Raz to tu niekto na fore popisoval ako to funguje presne,ale kde to vyhrabat a pod cim tak to v tom mixe prispevkov tazko niekto najde/alebo Miki mozno/.Hrka v tom nejaka gulicka :D ,neviem presne povedat ako to vplyva na volnobeh,ale v znackovom servise vravel ze ano,su tam len spony,potom som to cele hodil do odmastovaca W5 z lidlu.Vyslo z toho dost spiny,zanesene pouzivanim.Ale pri escortoch to ako naschval bude nieco celkom ine,nejaka banalita mozno,len kto na to pride....

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 14:37 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Dobre tak to zitra kdyz tak zkusim vyndat a doma to vycistim a uvidime . No kezby to byla takovahle blbost... Zatim diky :-) a pak dam vedet co to dela/nedela :-)

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 14:44 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Tak jinak koukam ze W5 je doma tak skocim asi do auto to jeste vyndat a udelam to dneska... Mam to do nej uplne ponorit a nechat par hodin jo ?

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 14:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2006 21:44
Příspěvky: 35
Bydliště: Kroměříž
Tady piše Tino,jak si zjištíš jestli máš špatný ten ventil odvětrávání viewtopic.php?f=18&t=5437&start=20

_________________
Escort 1.4i CVH PTE,55kw, r.v.96, 5dv,


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 14:54 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Jo diky , akorat mam nakej problem s tou sloventsinout tak to nejak vzdycky prelouskam no :-D . Kazdopadne pro nej tedka skocim ao auta a uvidim v jaky bude stavu .

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2010 15:29 
Offline
Nováček

Registrován: 14 črc 2009 11:57
Příspěvky: 29
Bydliště: Chodov u K.V
Tak to mam doma a snazim se to procistit tou W5 , a nejaka spina z nej vylezla... ale co sem koukal vymena cca po 40 000km , to u me asi nehrozilo... leda jak pise tady viewtopic.php?f=18&t=5437&start=20 propojit hadici a podle toho co to udela no... hadici tedka po ruce ale fakt nemam :-( , tak tohle vyzkouset nemuzu... jeste chvily ho procistim a pak ho necham chvilku schnout a vecer to zkusim projet co to udela....

_________________
Ford Escort 1.4i (55kW/75k) - motor typ F4B , r.v. 1996 , 3.dv.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz