fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 17:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 71  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 22 úno 2010 09:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
no.. byl by lepsi ale i nebyl.. vsechno ma nejaky vyhody a nevyhody... 2,0 zetec ma stejne koni jako ta 1,8.. 130hp, takze v zakladu je rozdil fakt jen ve 2 deci obsahu.. ta 1,8 ma ostriky pistu coz myslim dvoulitr nema.. kvuli chlazeni preplnenyho atmosferickyho motorou to neni na skodu.. do dvoulitru pasuji pisty treba z calibry turba a je to urcite lepsi nez resit nejakou podlozku pod hlavu ale zas ma dvoiltr nektery jiny rozmery, starter byva za motorem.. proste ma to svoje pro a proti.. kdybych chtel fakt extremni vykon tak ani neresim starou mk4.. ja do toho zeteca sel jen proto, ze je preci jen novejsi nez CVH, urcite se tolik nehreje a v turbu i se seriovyma vnitrnostma zvladne pres 200 koni.. to mi na predokolku bude stacit.. pod kapotou vypada lip nez CVH.. kdybych chtel jen atmosferickej motor tak bych sel do RS2000

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 12:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
mariS píše:
nic novyho, ale lepsi nez kdybych si napsal jen UP abych to mel na prvnim miste :-D
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Dodelat!!!!!!!!!!!!!!! :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 12:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Angli: kdyz ono se asi nechce panovi do garaze to je porad.... tohleto.... tamto..... neco :-D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 13:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
zepredu ty svetla z Clia nejsou zas tak hnusny :-D
ale asi jo.. asi vratim originaly, predni naraznik udelam z novejsi verze.. ale to az po brzdach a motoru.. takze kde mam zadni trmeny? :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 13:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Konecne!!!!!Jde videt ze dlouhodobe presvedcovani ma smysl :-D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 13:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jeste bych na to mohl naplacat cirou primo pro Escorta
blinkry:
Obrázek
Obrázek
zadni lampy:
Obrázek
Obrázek
a predni upravit s cockou a vybrousit skla

ale to uz fakt to co tam mam ted vypada lip

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 15:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Nemenit nechat :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 16:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
vsak hej,takhle to vypada moc dobre,ale jak chces,to auto se musi libit hlavne tobe,na nas kasli... ;)

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 20:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
To jsi delas prdel ne? Tak ty to nejdriv cely zmodernizujes na svetla z bawa a svetla z kosoctverce a na natlaky typu ze origo je origo nereagujes a ted to budes zase cely predelavat na origo?


Nee neblbni... fakt to takhle vypada dobre, az to bude v laku tak to omladne :wink:

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 20:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 led 2009 22:29
Příspěvky: 734
Bydliště: Ostravsko
ne boze! nechat! :-D

_________________
Ford Escort Zetec 1.6 16V 66KW r.v.1995

Nove ND na Fordy atd.. prectete si prvni TENHLE topic a pak piste do SZ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 20:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak ted uz nevim :-) je me jasny, ze se nikdy nezavdecim vsem, ale ikdyz to delam podle sebe tak mam dilema.. me se libi origo svetla, ale takhle to vypada taky dobre.. akorat ty predni svetla by byly lepsi v cerne coz neni zas takovej problem zmenit.. lak bude az fakt posledni faze.. nejdriv chci dat dohromady techniku, takze ted konkretne resim brdy (dneska sem tam konecne nabastlil RS2k lanko na rucku), co nevidet budou doufam ty zadni RS2k+Sierra brzdy a zatim resim co jeste potrebuju k motoru.. jak budou penize tak musim poridit celohlinikovej chladic, kterej se vejde mezi IC vystupy, a budu na nem resit vystpy k Zetecovi, musim jeste jednou spocitat vysku tesneni pod hlavu a nechat vyrobit.. je toho jeste vic ale snad to pujde rychle.. vsak fotky se tady ukazou ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 21:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
taky bych byl pro to to tak nechat celkovej desing tím nenarušujou a dokonce tam náramně padnou však někdy mužeš udělat RST originál ne?

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 04 bře 2010 01:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
nádhera, jen to pro mě fakt kazí přední světla, zadek nechat!

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 06 bře 2010 03:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
a já půjdu proti proudu origo světýlka. Jinak mariSu hele nemáš náhodou na zapůjčení ty kopita co které jsi dělal kvůli zadním kolesům? ty lemíky?

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 06 bře 2010 16:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
dik a nazory vsech.. nejak si to preberu a uvidim co nakonec vymyslim.. horsi uz to snad nebude:-)

senozaty: formu mam univerzalni.. predni i zadni lemy jsou ze stejne formy.. blby je ze ma asi 100 kilo :-) delal jsem ji z zeleza a betonu, protoze jsem chtel formu kterou budu mit na porad, nejak me v te dobe nenapadlo ji udelat laminatovou.. clovek se holt porad uci.. a stejne by ti to bylo k nicemu.. mam jiny tvary lemu oproti serii takze kdybys chtel stejny zadni lemy tak musi udelat i predni jinak by to byl hnus.. ale jestli to myslis se zavodenim vazne tak udelej lemy na aute z montazni peny, orez, obrus, prekytuj.. udelej jim venkovni tvar presne jak chces.. nakonec to nalakuj, natri gelcoatem a olaminuj.. vznikne ti pak krasna forma klidne na celej blatnik a muzes vymenit celej panel od skla az k prahum a od svetel az ke dverim.. usetris tak nejaky kila ;-) ten blatnik by pak stacilo nalepit na polyuretan a nanytovat.. urcite efektivnejsi reseni nez tam bastlit lemy jako ja ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 07 bře 2010 03:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
uf ty mě pokaždé dostaneš. ty formy mě zajímali kvůli poloměru, který bych si na nich chytil:D ale tak už sem sehnal jinačí. 3lo mi to chytit základní tvar. samozřejmě že pak by se to doupravovalo. Já to až takle extrémní nepotřebuji:D

Laminátovej blatník neni prdelka. protože dle pravidel nemůžeš mít jen tak něco z laminátu:D ale tak to bych prozkoumával až déle. teď mi jde o to to rozhejbat a serepetičky potom. :D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 07 bře 2010 22:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
co vlastne chces? jen sirsi lemy kvuli sirsim kolum? to bys zmaknul i z plechu. nevim jestli to mam nekde nafoceny, ale ja ty puvodni lemy orezal i vnitrni podbehy a pak to zase zpatky navaril nejak na hranato k sobe aby to nezavazelo kolum a pak se teprv pres to resily laminatovy lemy.. ale jestli sis uz poradil tak neni co resit.. sikovnej ses na to dost ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 08 bře 2010 05:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
pravděpodobně vyřešeno. chtěl jsem to protože lemy byly místy orezlé, a stejně sem počítal s malinkým vytažením, tak že bychje udělal rovnou celé z laminátu (ty lemy) ale jak řikám asi vyřešeno. uvidíme jak to tento týden dopadne. už toho mám nějak moc, dveře, olej na VII, nastříkat vnitřek, teď do toho ty lemy. Nechal jsem se inspirovat tebou jen mi prosimte vysvětli, co je to gelcoat a k čemu slouží. předpokládám že Havel to má a je to kvůli tomu aby se mi nepřilepil laminát na podklad. Nebo?

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 08 bře 2010 08:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Havel to nekde ma.. a neni to nic, aby se ti to neprilepilo.. je to takova jakoby tuha barva (gel), kterej naneses jeste pred polozenim prvni tkaniny.. ten gel uplne presne okopiruje model nebo formu a ta tkanina s pryskyrici se s tim pak spoji.. kdyz bys mel dokonalej model nebo formu tak uz to potom v podstate nemusis brousit a kytovat.. jen rozbrousit a ocistit od separatoru (to je zas vrstva neceho co ti nedovoli spojit laminat s formou abys to pak oddelal od sebe - ja na to pouzivam treba vceli vosk na parkety v male vrstvicce, ale asi bys to nasel i u Havla v nejake kultivovane podobe) samotnej laminat bez gelcoatu ti vetsinou uplne presne neokopiruje tvar a zustanou v tom videt vlakna a musi se to pak dokytovat a brousit.. jestli vis jak vypadaji tuningovy narazniky v obchodech, tak ta horni vetsinou bila vrtsva je ten vytvrzenej gelcoat

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/02/11
PříspěvekNapsal: 15 bře 2010 18:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak prvni hlinikovy vareni je hotovy.. ted musi nachystat drzaky na palivovou listu, upravit vstupy pro vstriky a nejak vymyslet redukci mezi zetec hlavu a CVH sani
Obrázek
Obrázek
pak se to bude muset cely vycistit, mistama mozna prebrousit a doupravit tu prirubu od skrtici klapky, protoze tam je zbytecnej material.. no a z Anglie je objednana barva VHT Wrinkle cernej odstin takze nakonec to bude vypadat asi takto:
Obrázek

zitra by mohli prijit jeste zadni trmeny tak se konecne pustim i do tech brzd.. treba se to letos zprovozni

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 71  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz