fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 21 úno 2010 22:56 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Chtěl bych se optat,s kamarádem jsem dali tento motor z Escorta do Fiesty,vše ok,ale pořád jede na 2/3 válce,nikdy na 4. Může to být spojené s podtlakama nebo tak? Motor je kompletně po Go,včetně kliky,pístů,šálů,turba atd... Kdyžtak kdyby někdo byl poblíže Olomouckého kraje,cestu zaplatím ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 22 úno 2010 16:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
A elektrika je k tomu spravna? Nema RST nahodou 2RJ?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 22 úno 2010 18:50 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Elektrikou jsem natahoval celou z Escorta a je správně vše zapojené,to mě i elektrikář ujistil. Mám 2 jednotky no. Nebo mohlo by to dělat jedna jednotka? Že by byla spálená třeba?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 08:30 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Nikdo na to nepřijede mrknout? :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 08:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No kdyz to nejede na vsechny, tak asi nejakej nema bud benzin, coz nepredpokladam, nebo nepali, coz bych videl jako pravdepodobnejsi. Kdyz zjistis, ktera z tech dvou veci to je, budes mit uzsi vyber moznych pricin. Kazdopadne bych zmeril tlaky, aby byl sichr, ze mechanika ok.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 13:54 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Tlaky jsem měřil,to je ok. Benzín jde do všech válců,měřil jsem i tlak na budíky. No a jiskru dávají všechny svíčky no. Já to dělám známému a on neví jak byly zapojené všechny podtlaky,jestli to nedělá třeba bordel. Jede to po 2,pak se třetí chytne,je to nějaké splašené,no... :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 14:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hmm, takze startovani delsi, blafne to nepravidelne a nechce se to chytit, Ani po pridani to nema snahu? Jo, nejaka hadicka by to bejt mohla, zazil jsem neco podobnyho na zmetkovi, ale tam to nebylo vylozene zapojeny, takze identifikace lehka, taky to chodilo ne na vsechny valce. Jedine nekdo, kdo tohle auto ma a treba podle fotky zapojit, nebo jestli neni nekde obrazek v chytry knizce. Mozna by pomohlo i nafotit jednotlivy hadice a popsat soucasny zapojeni, odkud kam a potom srovnavat, turbo bohuzel neovladam, tam toho asi bude vic .

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 14:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
a svíčky jsou uchcaný, když je vyndáš???, načasovaný to máte asi určitě dobře né???a utěsněný sání až k hlavě?

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 25 úno 2010 23:21 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Hm... kua,zapeklité :-D jinak svíčky jsou uchcané,časování 100%. Ted mě napadlo,včera jak jsme to startovali,všimnul jsem si že vzdouvací klapka se při startu nepohybuje,ani nekmitá. Co vím tak u vw musí chodit,tím se dávkuje benzín. Dávali jsme druhou,dobrou a taky nechodila. Jo a ještě,auto nechytne na startér,jen na roztažení...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 00:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
co to je vzdouvací klapka? Škrtící klapka? Okolo tý je volnoběžnej ventil.
Startuje na roztažení>nefunguje na nízký otáčky. Když nastartuje tak už běží normálně?

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 09:09 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Tak toto je mechanika,to co řídí dávku paliva je vzdouvací klapka. Když se to roztáhne,na drc to chytne,ale jen na 2-3 válce a tak to běží pořád no...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 14:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
jak to je mechanika, tak s tim byl vždycky problem, nemá to 2 benzínový čerpadla?? jedno podávaci a druhý tlakový??? jestli to nemá nízkej tlak paliva, to tlakový dávalo myslim skoro 6barů, a když bylo vylítaný, tak to dělalo tyhle kraviny, aspoň u VW to tak bývalo, jinak bych to viděl na ten rozdělovač s tou vzdouvací klapkou, výmysl hroznej =))

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 26 úno 2010 21:42 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
Výmysl to je fakt šílenej. No s čerpadlem nevím no. Je tam sériové 1.6 a známej za to napastil ještě jedno s Kadetta 2.0 16V. Údajně tlak paliva měřil a dobrý,ale jestli to požaduje 6barů,tak to nevím,naměřil kolem 3-3,5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 27 úno 2010 14:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Cerpadlo je tam jedno...chce to projit vsech tech 7 cidel, nebo kolik jich tam jem, jestli spravne funguji, neco obdobneho sem resil,,,,ono to cerpadlo co tam mate muze byt taky fakt v prdeli...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 03 bře 2010 23:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
to jsem zvědavej jak to dopadne

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 05 bře 2010 19:08 
Offline
Nováček

Registrován: 21 úno 2010 22:52
Příspěvky: 11
I já,pokračování za cca týden,ted musím makat na své Corse at ji konečně můžu probudit k životu :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 09 bře 2010 19:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Ahoj, zkontroluj jestly si to někde nepřisívá, pokud ne tak tohle většinou dělá teplotní čidlo, nebo když je špatná váha vzduchu. Ale zkusil bych to teplotní čidlo, je v zadu uprostřed mezy sacími svody. Co to dělá když se motor dostane do otáček a tlačí turbo?

Rád bych ti pomohl ale je to moc moc daleko.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 13 bře 2010 00:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Nechceš sem hodit foto?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 14:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
a kdyz mas sundanej filtr z toho rozdelovace paliva s tou klapkou (jaks ji pojmenoval vzdouvaci) a zatlacis tu klapku dolu prstem a pak to teprv startujes tak to nastartuje? me to taky blbe chytalo a pak kdyz uz to nejak chytlo tak to zas neumelo mit nizsi volnobeh nez 2000ot.. ale problem by mohl byt v tom rozdelovaci paliva.. pokud ste vyndavali svicky po jedne a zkouseli je proti kostre jestli hazi svicku tak to musi byt palivem.. i s celkem spatne nastavenym rozdelovacem to nejak chyta.. takze bych prvne vyloucil zapalovani a pak sel po benzinu.. cerpadlo, filtr, ten rozdelovac.. byva v nem nejaky tesneni a to kdyz praskne tak ten bazmek nefunguje.. ty jednotky na nastartovani nejak nemeli vliv.. to auto jelo i bez tech jednotek takze ty bych neresil

ikdyz idealni reseni by bylo sehnat hlavu z Fiesty turba a predelat to na EFi z FRST.. uplne neco jinyho oproti tehle prapodivne mechanice

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 1.6 Turbo RS
PříspěvekNapsal: 18 bře 2010 12:47 
Offline
Nováček

Registrován: 31 bře 2009 12:26
Příspěvky: 38
Bydliště: Les u Jeseníku
zdar.měl jsem obdobné podobné problémy.bohužel pro tebe né ty samé.
jako první zkontroluj, zda máš z rozdělovače správně kabely k příslušným válcům - ano toto se mi povedlo při výměně svíček - nemám totiž různé délky kabelů a dva jsem prohodil :-) auto ale nastartovalo (těžce,ale přece), nicméně na 4 válce samozřejmě nešlo.
Jako druhou věc zkontroluj, zda máš dobře zasunutou měrku hladiny oleje - nechápu proč, ale to auto nejde nastartovat(u určitých roků výroby), když to pořádně netěsní (měrka, nálevka - toto jsem vyčetl na angl. fórech). já měl zkušenost, že mi praskla hadice, co vraci olej z turba do vany a trvalo mi týden den než jsem přišel oč jde. Auto šlo roztlačit, ale nastartovat ne. Že z toho tekl olej atd. je věc druhá, páč ta hadice není skoro vidět...
Jako třetí vyzkoušej (jak psal MARIS výše) sundat vzduchový filtr a s nějakým kolegou zkus startovat tak, že jeden bude rukou otevírat tu váhu vzduchu/podtlaku nebo jak říkáš vzdouvací klapku, prostě ten hýbací nesmysl pod vzduchovým filtrem;-) co určuje množství paliva.
Jako čtvrté bych zkusil vyměnit svíčky. Když jsem proháněl fichtla, krosky, jawy atd. tak se stávalo, že svíčka dávala jiskru za "normálního" tlaku, ale když jsem ji namontoval, tak to prostě nejelo. V autě jsem se s tím ale nesetkal. Pro "štouraly" podotýkám,že nejsem odborník na zapalovací svíčky a fyziky mám jen tři semestry na vysoké.
Jako páté je samozřejmě rozdělovač - k tomu by to směřovalo,ale říkáš že načasované to máš a jiskru to dává (otázka je v jaké poloze pístu) s tím ale zkušenost nemám - naštěstí.(pro tebe bohužel)
Jako šesté už mě nic nenapadá, ale určitě jako poslední bych začal "jebat"do toho rozdělovače paliva:-) - otázka však je, pokud to bylo předtím funkční - prostě jestli to auto s tím jezdilo, pak jste to vymontovali a namontovali jinam nebo vůbec netušíte, jestli ten rozdělovač paliva a celé "TO" vůbec fungovalo. Pak to tím rozdělovačem být může. nicméně si myslím, že by to dávalo buď chudou nebo bohatou směs, takže by se ten motor v určitých otáčkách chytil na všechny válce nebo alespoň náznak.
Řídící jednotka a čidla taky podle mého názoru neudělají, že by to šlo na dva/tři spíš by to nešlo vůbec nebo nějak nepravidelně. Na nastartování by mohl mít vliv leda ventil studeného startu a ješte jakýsi, ale to by nedrželo volnoběh nebo by to studené zdechalo.po přidání plynu by tu fungovalo. opět by to neřešilo to co popisuješ. Je to přeci jen mechanické elektronicky řízené vstřikování. Funguje to prý i bez té elektroniky.Nějak:-)

První až čtvrtý krok jsou mé zkušenosti, ty další jsou mé názory. Napsal jsem to s tím, že nechci být chytrolín, ale protože když jsem já potřeboval rady, tak jsem nenacházel. Tak snad ti to trošku pomůže.
Každopádně ten motor je taková černá skříňka:-). může to být úplně něco jiného nebo kombinace věcí, které tu chlapi psali. Jak psal FUTURA, jdi vylučovací metodou a začni tím nejjednodušším...
Měj se

_________________
MK IV Cabrio + nově RST - plánovaná přestavba na EFI


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz