fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zadní náprava MK4 ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 21:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2010 00:34
Příspěvky: 4
Bydliště: Okolo Strakonic
Vážení potřebuju radu od profíků, dneska jsem zjistil, že se mi, asi na náboji mele zadní buben, kamarád mi nabízí zadní nápravu a páč se mi nechce řešit ložisko, radši bych to přehodil komplet ,tak otázky zní...
1. Je stejná zadní náprava na Escortu MK4 jak na cabriu , tak na "plecháči" ?
2. Kdyby odpověď na otázku č.1 byla ano- je rozdíl v nápravách, spíš brzdách mezi motory 1,3 a 1,6 ?

Děkuju za každej postřeh, ve Fordech jsem lama :shock:

_________________
Escort MK4 cabrio, originál bez úprav


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadní náprava MK4 ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 22:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 26 čer 2008 22:34
Příspěvky: 1605
kábro i ,,plecháč,, mají nápravu stejnou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadní náprava MK4 ?
PříspěvekNapsal: 17 bře 2010 22:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
je to stejný. maximálně je rozdíl v bubnu/náboji. XR3 má buben a náboj zvlášť, slabší snad dohromady. Nepřehazuj nápravu, jen náboj s osou. Odděláš buden, pak náboj, sundáš pakny a prasátko, osa náboje se zadním štítem je na 4 šroubech. Rozdělej ten náhradní (bacha na ložisko chytej ho do hadru), přišroubuj osu se štítem místo staré a nasaď náboj, pakny, prasátko..

jediný co bych dával pozor tak na ten samej náboj, aby byl buben a náboj zvlášť, není asi dobrý mít jednu stranu tak a druhou jinak..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zadní náprava MK4 ?
PříspěvekNapsal: 20 bře 2010 14:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Mám za to, že ty bubny bez náboje jsou jen v 8 palcovým provedení....a ty s nábojem vcelku bejvaj většinou 7 palce....čili je tam celej štít, pakny a samostav jinak...u expresu to tak je, výhoda ve snadnosti vniknutí do brzd je zřejmá (do pěti minut vidím pakny od myšlenky je uzřít, v závislosti na délce cigára a zahrabanosti heveru)....nevýhoda je v jejich horším shánění nových a jsou o dost dražší...na druhou stranu nechápu, co je za problém vyměnit ložiska, nová sada stojí do pětikila a vydloubnout starý gufero a vyklepnout dva starý vnější kroužky ložisek snad nejni takovej problém....zrovna včera jsem v Elitu kupoval dvě sady na předek a dvě manžety na poloosu ke kolům a platil jsem krásných 1051,- peněz...a žádnej SHITLINE to není...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz