fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 16:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 71  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 09:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
hmmm zajimaci to ma pan :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 10:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Moc pěkný...Ještě aby to tak i jelo.... ;)

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 11:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jezdit to nebude.. chci jen, aby to hezky vypadalo :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 13:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
a jeeeeeeeeeee :lol:

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 21:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
mariS píše:
jezdit to nebude.. chci jen, aby to hezky vypadalo :-)


Kdo že to tak krásně řekl... Tuning p-čóóóó.. není důležitý jak to jede, ale jak to vypadá... :-D

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 16 bře 2010 22:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
Martin_in_Capri: tak je to spravne :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 21 bře 2010 03:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
ha opět jsem pochopil co jsi myslel tím: "No má to svoje výhody" když jsi jedl tu pizzu:D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 21 bře 2010 12:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
senozaty: ma to spousty svych vyhod ;-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 12:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak se zacinam drbat s tema brzdama.. rozhodne vypadaji lip, ale nepujdou spolecne pouzit dvoupistky a ty plovouci.. ne ze by to fyzicky neslo, ale nevypada to hezky :-D takze se to musi udelat zase trosku jinak.. na brzdy bude dvoupistek a na rucni brzdu se vyrobi trminky s deskama podle myho navrhu
takhle to zkusebne vypada, ale trmeny se zrepasuji, opiskuji, nakomaxituji na modro
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
na tu rucni brzdu se udela neco takovyho ale musim to vymyslet
Obrázek

zapojil sem konecne i lanko rucni brzdy a rucka funguje na 2 zubech, parada :-) akorat se muselo vyrobit takovyhle prodlouzenicko protoze lanko nedosahlo k tahlu od rucky
Obrázek

no a kdyz uz sem se pustil do te prace tak sem nachystal jeste dalsi dily ze sani na svarovani.. musi se udelat uchyty na palivovou listu a pak budu muset vyresit redukci mezi efi sani a zetecovou hlavu.. pak uz se to jen vycisti a soupne do trouby s VHT Wrinklem
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 12:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
nooo konecne se zase neco deje a nevalis se jenom :-)

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 13:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No to je ale pekny, hezky vymejslis.Kdyz uz jsi v tom koumani, zkus vymyslet, jak z normalnich rozvodovejch kol na zmetca udelat stelovaci. Je tam moc velkejch der,do zbejvajiciho masa se nevejdou udelat drazky na slusny srouby. Neco jsem zatim vymyslel, ale jo moc mi to nesedi, takze kazdej napad dobrej. A venku jsem je doma delany nenasel.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 15:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
v takovymhle pocasi uz musim neco delat.. ted uz se neni na co vymlouvat

Futy: remenice uz vymysleny mam, jen prednostne delam jiny veci.. takze az je budu nechavat vyrabet tak budu myslet i na Tebe ;-) pouzijou se puvodni remenice, neco se odsoustruzi, neco navrta, udela se to stredovy stavitelny kolo, vyfrezujou drazky aby to bylo pohyblivy a sesroubuje se to pevnostnima sroubama.. nevidim v tom zadnou vedu :-) dej mi na to cas, vis jak mi vsechno trva :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 16:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hmm, teda koukam, ze jsem 100 let za vopicema, remenicky mam krasny, ale zaboha nemuzu vymyslet jednoduchej zpusob, jak je upravit.Teda ne, ze bych na to spechal, ale stve me ten nedostatek invence. Pokud pude jen o soustruzeni a vrtani, tak bych na to urcite cloveka nasel, cas ti dam, jen te budu obcas buzerovat, abys nam moc nespal.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 16:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Futy : jojo je treba marise popohanet jinak nam zase usne :-D

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 16:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Boha, zacina jaro, priroda se probouzi, ptacci zpivaj, prece nebude chrnet.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 23 bře 2010 20:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
u me to kluci funguje jinak.. u me po zimnim spanku nastupuje jarni unava :-D na podzim uz se toho taky moc nedela.. to mam zas podzimni unavu.. takze zbyva leto.. no a komu by se v tak hezkym pocasi chtelo valet pod autem? to je cas na koupani a okukovani polonahych slecen :-D fakt netusim kdy to auto s takovymhle pristupem dodelam :-D

Futy.. koukej
Obrázek

v remenici se udelaji zavity tam jak sou ty sroubky.. mozna budou 4 misto 3.. na nejakou M6 tam je dostatek materialu ne? kdyz to budou pevnostni srouby tak bych se toho nebal.. jeste premyslim jestli na lepsi utahovani nebudou lepsi srouby s jemnym zavitem, ale zas jemnej zavit ma mensi stycnou plochu na zavitu aby se neztrhnul zavit.. ale to je detail.. no a ten otocnej dil na soustruhu taky neni problem.. to zapusteni na srouby tam neni dulezity ale ty drazky aby to bylo stavitelny nejsou pro sikovnyho zamecnika nic slozityho.. odlehceni toho stredu odvrtanim materialu taky nemusi byt tak jako na obrazku.. no a z puvodnich remenic se odsoustruzi vnitrek aby tam mohl byt stred z toho otocnyho dilu.. brnkacka ne? jo a jeste se ten stredovej otocnej kus musi udelat tak aby vnejsim obvodem pasoval presne do vnitrku remenice kvuli namahani.. ale neresil sem to s remenicema a suplerou v ruce takze to mam jen takhle vymysleny (okopceny)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 24 bře 2010 08:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
To je krasnej pristup, hodnej mladeho Itala, zase ti ta zabava s autem vydrzi dyl, to by ses kopal do zadku, kdybys mel dodelano. A vymejslel koniny.
Hele ja vcera nad tema remenickama pouvazoval vic a tebou inspirovan jsem taky dosel k urcitymu reseni, ty 6 sroubky vidim jako nejrealnejsi vzhledem k mistu. Tyhle fotky ale nejsou zmetec,ne? Ty moje maji 6 der , takze mi vychazi jako nejlepsi 6 sroubu, na trech 6kach bych se bal, to budu muset asi udelat u remenicky na ohc, ale chci tam minimalne 8.Pocitam, ze imbusy by mely bejt pohodovy, jemnej zavit me taky napadnul, ale ten bych bral tak od 10 vejs, tady asi zustanu u normalniho, spis podle moznosti doplnim matku zezadu, aby to melo v cem drzet. Ja vcera vytahnul i supleru, takze nejenom ideovej navrh, ale trosku jsem pocital i se skutecnosti.Kdyz by bylo slusny vybaveni a sikovnej clovicek, nemel by to bejt zase az takovej problem asi. Teda pokud jako obvykle nenastanou necekany zadrhele.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 24 bře 2010 11:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jasny.. kazdej se furt pta kdy to konecne vyjede.. ja doufam, ze driv nez dojde benzin

tyhle fotky nejsou zetecovy, jde o princip jak to stelovani maj udelany
tech sroubku bych urcite dal radeji vic.. na tech 3 se mi to taky nezda.. nevim ted z hlavy kolik loukoti ty kola maji takze jestli 6 tak to je slusnej pocet.. matky z druhe strany se asi budou blbe dotahovat.. spis premyslim jestli by zespod neslo neco navarit.. nejaka podlozka ke kazde dire aby ten zavit byl delsi
zadrhele nastat nesmi a vyrobit to pujde.. je me uplne jasny, ze sem ti vlastne nepomohl, protoze takhle bys to resil taky.. ale pokud to nepotrebujes hned tak az to budu resit sobe tak necham udelat 2 pary misto jednoho.. naklady urcite budou minimalni.. asi jen poridit slusnej material na ty stredovy kusy.. obrabeni a spojak se urcite zas nejak splachne.. takze musim mrknout po nejaky duralovy kulatine at to neni blato

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 24 bře 2010 11:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pomohl, nepomohl, nasmeroval jsi me, abych se nad tim vic zamyslel a pomeril skutecny remenicky, bohuzel spousta jinejch na obrazcich se dela snadnejc, maji tam vic matrose.Ty matky myslim bodnout lehce, prodlouzi se zavit a setrny bodnuti zbytecne neprohreje. Stejne mi vychazi ze ten stredovej kus, bude muset jit z vnejsi strany, zadny zavity ani extra zatizeni by tam bejt nemelo, takze pravdepodobne ani naroky na matros nebudou extremni, tam by asi automatovej dural mohl poslouzit na rozdil od jinejch veci treba na podvozku, kde ho dost lidi zavrhuje. Tak nejsem expert na materialy, mozna tohle reseni nekdo sepsuje, ale rad se poucim.Zkusim to zatim nejak resit , uvidime, jak to pujde mne a co mi reknou, jinak se velmi rad pripojim, kdybys to delal a ja nic nemel. Dost se klepu na vyzkouseni a nauceni jak to delat, hodim si motor na verandu, k tomu pivecko a budou krasny letni vecery.Jeste by to chtelo nekde sehnat hodnoty seriovejch vacek, u ostrejch to vyrobce udava, ale serii jsem nikde nesehnal. Pocitam, ze pokud by vysledky mereni byly obdobny jako u tech pripadu, o kterych jsem cetl, tak by asi bylo hodne dalsich zajemcu na vyrobu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Escort Mk4 Zetec Turbo - 2010/03/15
PříspěvekNapsal: 24 bře 2010 12:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
nestacilo by tomu to dodatecne ty remenice popustit nebo jak se po zinkovani odvodikovava? ikdyz par bodu by stacilo.. jen aby to neodpadlo.. ale zas jestli je remenice z odlitku tak mozna ani varit nepujde a nebo jako litina pri vysoke teplote
stredovej kus bude urcite z vnejsku.. kdyby byl zevnitr tak musis v remenici udelat ty ovalny drazky a na to tam neni matros.. automatovej dural by mohl byt pevnostne minimalne stejnej jako nejaky konstrukcni oceli takze bych se toho nebal.. hlavne kdyz ten stredovej kus bude vnejsi hranou ve vnitrni hrane remenice tak by to nemelo mit ani snahu strihnout ty sroubky.. diru s drazkou taky neni problem udelat
jestli ses nedockavej a mas moznosti tak se do toho pust.. me tohle zatim netrapi
a co se vacek tyce tak ostra vacka je v podstate tupejsi nez original.. a do navarovani a obrusovani a kaleni vacek se mi teda nechce.. radej bych nejaky uz vyrobeny "ostry" nez nejaky home made.. a ja si vykon stejne nazenu turbem takze vacky necham seriovy.. u atmosfery bych to asi taky resil.. spolecne s vyssim kompresnim pomerem ale aby se to nepotkalo

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 71  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz