fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 07:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Palubní počítač z Mondea Mk1 mám v autě a je plně funkční. Zatím jsem najel asi 200 km z toho jednu cestu 75 km tam a 75km zpátky. Na volný chod ukazuje 0,8 l/hod, někdy mi drží motor zvýšený volnoběh kolem 1050 ot a pak je spotřeba 1,1 l/hod. Průměrná spotřeba je zatím 7,6 což se mi zdá dost optimistické. Co mě ale překvapilo je spotřeba při brždění motorem na 5° je kolem 2l/100km až když otáčky klesnou na 1800 tak je 1l/100 km. Když jsem sjížděl z prudkého stoupání na 3° při 4000 ot. tak byla spotřeba 4l/100 km. Když jsem z kopce vyřadil tak ukazoval 1l/100km. I při dalším brždění motortem byla vždy spotřeba 3-4l/100km jakmile jsem překročil 3000ot. Většina píše, že přes 3000 ot ukazuje 0 ale u mne ukazuje u vyšších otáček větší spotřebu. Nejspíš bude někde problém, ale nenapadá mě nic co by to mohlo dělat.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 20:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
už mi PP šlape i ve verzi 1.8.:D Ve čtvrtek to prubnu na 50km trati. Pak už konečně můžu udělat plošňák pro finální podobu :shock: a umístit PP nad volant.
Behěm zítřka sem hodím pár fotek prototypu PP. :-D

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 zář 2005 20:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Stando, zkus vytočit kousek na 3000, třeba přestane stříkat, jinak bude asi problém v ECC (zkoušel jsi diagnostiku?)

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 10:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Zatím sem dávám schéma PP, fotografie displeje snad udělám odpoledne (momentálně nemám k dispozici digitál)


Obrázek
Schéma palubního počítače s LCD displejem.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 11:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
S tím vstřikováním benzínu pod 3000 - nemyslím, že by se tam něco vstřikovalo, protože u mě indikátor lambda sondy mlčí, prostě nesvítí ani jedna dioda. Nevím proč palubák ukazuje spotřebu 1 l, fakt nevim.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 12:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
já měřím impulsy na vstřikovačích a ty se otvírají až do 3000ot. tak by tam něco málo asi jít mělo!?!? :roll:

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 12:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
mrazik: (možná blbost) ale když ukazuje indikátor lambdy nulu, tedy chudou směs - to ještě nutně neznamená, že by se nevstřikovalo žádný palivo, ne? Třeba vstřikuje hodně málo a vůči nasávanýmu vzduchu to lambda indikuje jako chudou směs. Nejlepší by bylo opravdu změřit signál přímo na injektorech (LEDku s odporem paralelně ke vstřiku - jak tu někdo psal), jestli se dodávka paliva úplně zastavuje.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2005 12:01 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
MV pak to musí být nějaká ultra chudá směs, protože na indfikátoru nic nesvítí, maximálně v noci je vidět, že maličko žhne první dioda, která je kalibrovaná na 0.1V. Možná se vstřikuje (pomalu tomu začínám podléhat), ale je to fakt hooooodně málo.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2005 13:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
jsmach: A aku mas ty ECC ja mam V a na scheme je ECC IV ja mam pripravene kable ale priamo z motora z konektoru co sa potom rozdeluje do vstrekov ale od kial potiahnem ten signal pre tach? Netahal som to z ECC lebo tie farby kablikov mam uplne ine aj od ECC IV Esco aj ECC V Mondeo , tak som sa s tym nebabral a tahal som to rovno. :lol: Podla popisu v Mondeo klube - nasiel som tam konektor z MKI ktory mam aj ja taky ovalny na vstreky. Myslim ze to tam volaju prietok paliva.? Moze to byt ono? :?

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2005 19:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
mám ECC IV,
takže to bude trochu jinak číslované, signál rychlosti je možno vzít z kabelu, který vede od vývodu náhonu tachometru z převodovky, nebo by to měl být na ECC vývod 58 viz schéma na http://mondeo.fordclubs.org/ elektronika/schémata/1.6+1.8

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2005 19:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
Tak tady jsou slíbené fotky displejů PP:
Obrázek
Úvodní text zobrazený po nastartování motoru

Obrázek
Atkuální spotřeba při stojícím vozidle (za jízdy se zobr. v L/100km)

Obrázek
Celková ujetá vzdálenost

Obrázek
Celková spotřeba paliva
(mám chybu v programu, takže údaj neodpovídá skutečnosti)

Obrázek
Celková průměrná spotřeba na 100km
(mám chybu v programu, takže údaj neodpovídá skutečnosti)

Obrázek
Celková průměrná rychlost

Obrázek
Celková doba jízdy

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2005 08:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
mas to pod stalym napajenim, nebo napojeny na napajeni pri otoceni klicku, jde me o to jestli uchovavas hodnoty pri vypnutym zapalovani a pak mas programove osetreny rozsveceni displeje pri prichozim signalu napr ze vstrikovace nebo nejak podobne

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2005 10:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
jsmach:

Zvládl bys..a byl by jsi ochotný upravit ten program i pro 1,4cvh jednobod??

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2005 20:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
- je to pod napájením stále (v klidu spotřeba do 10mA tj. do 120mW), podsvícení se rozsvítí po zapnutí zapalování a aktivaci procesoru,

- úprava pro jednobod by byla možná, zjisti, jaký tam máš vstřikovač (kolik ml/s (liber/hod) vstřikuje) a není problém upravit konstanty pro převod spotřeby.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 09:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
jsmach: Ako si robil plosak? Kreslil si si ho sam ak ho mas navrhnuty poslal by si mi ten navrch s tym chipom. :-D Ozvem sa Ti tento tyzden ked by si uz mal mat peniaze na ucte tych 230 Ck tak ako sme sa dohodovali.

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2005 16:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
K plošňáku jsem se ještě nedostal, zatím to mám na univerzální desce (z GM elektronic) s drát.propojkami, která je oříznutá na stejnou velikost jako má LCD. Problém je v tom, že jsou 2 druhy dislplejů (s vývody na delší straně (1 řada po 16 pinech) a s vývody na kratší straně (2řady po 8 pinech) ).
Jinak by návod co nevidět mohl být zde na fordfans a už jsem ho také dal na http://jsmach.web.tiscali.cz . Měří to celkem slušně (dnes jsem to testoval na trase 50km (horská oblast) + 8km pojíždění po městě + snaha o lehkou nohu na plynu = naměřená průměrná spotřeba 7,2L/100km).

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 15:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
jsmach: No tak peniaze by uz mali byt na tvojom ucte vlozila ich vcera kamoska v Prahe. Len spravu pre prijemcu nevyplnila. Takze to mas odo mna. tak ked sa i bude dat tak mi prosim Ta posli ten chip na adresu co som Ti poslal mailom. Vdaka. :-)

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 16:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Jsem koukal na ten tvůj návod na palubák a vypadá to perfektně.
Docela bych o to měl zájem, ale bude mi to chodit korektně na 1,6 cvh EFi? Mám strach, že je rozdíl ve způsobu vstřikování EFi oproti Zetecům. U tohoto motoru se ovládají vždy dva vstřiky najednou(z jednoho se palivo hned nasaje, z druhýho se nasaje v příštím sacím zdvihu). Ale Zetecy mají sekvenční vstřikování, každej vstřik se ovládá nezávisle při sacím zdvihu danýho válce. Jestli se nepletu, tak by u EFi palubní počítač dostával poloviční dobu otevření vstřiků oproti reálný(na stejnou dobu otevření ventilů se dávkuje dvojnásobek paliva). Nebo se pletu?

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 16:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
for MV
pokud je stejný tlak v palivovém potrubí a stejné vstřikovače (jako u 1.6 nebo jako u 1.8 - nutno zjistit) tak se údaje programově vynásobí dvěma a výsledek by pak měl být správný. Ovšem chce to otestovat, protože při kratších vstřikovacích časech se více projeví chyba "přechodového jevu" (za 1.ms je vsříknuto méně paliva jak 2.ms jelikož tu 1.ms se ventil teprvé otvírá). U Zetecu je čas vstřiku cca 4ms a více, takže to není tak znát.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2005 10:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Potreboval by som radu Kde ste pripajali Palubak na ECC V. Potreboval by som vediet kde sa na ECC V nachadzaju:

1) signal prietoku paliva
2) signal VSS (rychlosti vozidla)

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz