fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zavreny prisun benzinu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 12:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 črc 2005 18:07
Příspěvky: 203
Bydliště: Liberec
Docetl jsem se, ze pri brzdeni motorem nad cca 1700ot/min, je uplne zavreny privod benzinu do valcu. Zda se mi, ze pokud by privod uplne zavreny, mel by motor vetsi brzdnou silu, nez ten muj ma. Lze to nejak poznat, ze to funguje, aniz bych neco promeroval apod.? Proc je to prave 1700ot.?

_________________
Focus combi I, 1.6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 12:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ono je to cca 1700, nekde jsem videl i 1500, ale nekde okolo tyhle hodnoty to asi bude, kdyby se to obnovovalo treba kolem 1100, uz by to potom po pridani nebo jinym manevru asi skublo, v tomhle celkem verim soudruhum z NDR, ze to prokoumali dobre.Pokud vychazis z brzdeni motorem na 4 nebo 5, ber v uvahu, ze jsou to lehky stupne, tam ten brzdny ucinek motoru neni skoro poznat, na 1 a 2 to pri ubrani s tebou tutove skubne.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 12:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 črc 2005 18:07
Příspěvky: 203
Bydliště: Liberec
Kdyz sundam nohu z plynu u S120, tak to se mnou taky skubne, pritom tam nejakej benzin jde porad.

_________________
Focus combi I, 1.6 16V Zetec


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 15:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Rozdíl kdy se přísun paliva vypne je poznat - třeba jedu z kopce za 4 bez plynu a otáčky jsou nižší(kdy se palivo se dávkuje). Jak auto postupně zrychluje, otáčky se přehoupnou nad mez, kdy se palivo nedávkuje, tak je poznat, že motor začne brzdit víc.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 13:53 
Přesně tak! je to citít... a když ho necháš "dobrzdit" pod ty stanovené otáčky, můžeš zase ucítit mírné škubnutí - jako že benzín zase jde...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 13:54 
jarous350 píše:
Kdyz sundam nohu z plynu u S120, tak to se mnou taky skubne, pritom tam nejakej benzin jde porad.


...ten tam jde snad i když máš vyplej motor... :twisted: :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2005 19:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Jen tak pro zajímavost - myslíte si, že to u auta, které jezdí na LPG zavírá při brždění a splnění těch podmínek, o kterých tu píšete i přívod toho LPG?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz