fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 15 lis 2024 10:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 25 dub 2010 13:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
takže ted sem se vrátil od auta, ventily i pýsty po nastartování ok, jediný čeho sem si všiml tak nepatrný ťuknutí ventilu do pístu, dnes sem zkusil nasadit 2 těsnění pod hlavu abych zjistil jestli tim že zvýšim hlavu eliminuju to klepání, ( neeliminoval) :lol: takže mě čeká jiná věc, zřejmě budu muset variantou jedna, udělat zářezy do pístu pro ventyl jako má druhý motor, nebo měnit písty každopádně tenhle tejden už na to kašlu musim si taky odpočinout, tak snad pokračování za týden :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 25 dub 2010 14:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
a nebylo by v konečném důsledku jednodušší koupit opravdu správný motor?

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 25 dub 2010 15:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
až se naskytne další na prodej a tentokrát správný tak ho určitě beru ale vzhledem k tomu že zatim jiný neni, a že už nemam penízky na další tak musim splácat tohle dohromady, teď už vim že motor běží jen se mu musí dát správná hlava, na mojí hlavu nenastartuju, a když se mi povede vybrousit ty písty aby měli kam zajet ventyli jako u tamtoho motoru, tak bych měl být z nejhoršího venku, teď sem akorát doobkreslil polohu pístu a těch otvorů, v příštim tejdnu se odhodlam zas sejmout hlavu, nakreslim si to na své písty, a ruční frézkou to tam zkusim dodělat v co největší podobě, když se neprobrousim skrz píst v což doufam, tak tim maximálně nepatrně snížim kompresi ve válci ale myslim že by to nemělo být ani nějak moc znát, když vezmu v úvahu že sem zvedl hlavu o výšku jednoho těsnění a motor naskočil na první pootočení starteru :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 25 dub 2010 23:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2008 22:30
Příspěvky: 224
Bydliště: Česká Třebová
a to si teda pod tu palici dal 2 těsnění na sebe a to klepání nepřestalo?A bylo to klepání stejný jako s tím jedním těsněním?Kdyby ti klepal píst do ventilu,tak se připrav,že sou to rány!A taky bys měl asi už něco vymlácenýho do pístu...tipuju to spíš na hydroštely...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 26 dub 2010 08:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
lubouš píše:
a to si teda pod tu palici dal 2 těsnění na sebe a to klepání nepřestalo?A bylo to klepání stejný jako s tím jedním těsněním?Kdyby ti klepal píst do ventilu,tak se připrav,že sou to rány!A taky bys měl asi už něco vymlácenýho do pístu...tipuju to spíš na hydroštely...


popíšu jak se to projevuje, při nastavování rozvodů s touhle hlavou se prověšoval řetěz, když sem to dělal poprvé prověsil se natolik že to bylo schopné proskočit o zub, když sem dal dvě těsnění, prověsil se o trochu míň, jen se už mírně povolil a napínací kladka trošku klesla, hydroštely to 100% nejsou, jelikož sem zkoušel jak moje tak i ty z té druhé hlavy, při prvním nastavení to klepalo dost, při druhém nastavení se dvěma těsněníma, to klepalo méně, takže zatim zůstávám u varianty se dvěma těsněníma, víc jich dávat nebudu jelikož bych neuchytil vodící lištu řetězu na hlavu, ted až sundam hlavu tak kouknu v jakých místech to klepalo, bude to trošku vidět na pístech, a v těch místech to trošku zbrousim do hloubky, pak nasadim hlavu a zkusim nastavit rozvody, pokud se prověsí opět řetěz, tak musim hlavu zas sundat a brousit eště trošku víc, budu to zkoušet do doby dokud nezůstane řetěz napnutý, už teď to bylo lepší tak doufam že má motor rezervy a že ten píst půjde brousit aniž bych se probrousil zkrz něj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 26 dub 2010 14:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2008 22:30
Příspěvky: 224
Bydliště: Česká Třebová
aha,no 2těsnění,aby sis ten motor neoddělal uplně...hlavně si myslím,že to bude bez výkonu...a nebude lepší sehnat jen hlavu z N7A?Já osobně jednu navíc mám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 26 dub 2010 23:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Paneboze to je moc todlecto... :shock:

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 26 dub 2010 23:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 25 úno 2007 14:23
Příspěvky: 3609
http://www.ford-escort.cz/


Naposledy upravil fonz dne 21 úno 2012 14:59, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 27 dub 2010 11:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Do tech pistu bych nic nefrezoval, nakonec zjistis ze ta hlava je stejne na nic a budes mit navic jeste znehodnoceny RS blok....ach jo, procn eco delat jednoduse, kdyz to jde slozite a blbe...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 27 dub 2010 11:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
A ni bych se nedivil kdyby se ten motor rozletěl :-D

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 27 dub 2010 13:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
zatim nic nedělam :-D eště furt čekam zda se naskytne makovice za solid cenu :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 27 dub 2010 15:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Jednu makovicu mam, ale docela z ruky to je.. :D

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 27 dub 2010 18:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
tak mi dneska při montáži jeblo v zádech a budu 5 dní chodit k lékaři na injekce takže si teď chvilku na auto nešáhnu :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 07:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
r.s.2000 píše:
až se naskytne další na prodej a tentokrát správný tak ho určitě beru ale vzhledem k tomu že zatim jiný neni, a že už nemam penízky na další tak musim splácat tohle dohromady,

Mrkni na allegro.pl poláci mají všechno, dokonce i nějaký motory jsem našel :wink:

Kup motor a bude, i když to dáš do kupy, Ford většinou ladí výkon motorů rozdílným časováním, proto to bude makat tak třeba na 80%. A budou to zbytečně vyhozený peníze.... Pak otázka co provede vysoký zatížení společně s teplotou a setrvačností materiálu, která tam vzniká. Já bych s tím radši nevyjel ani z garáže :wink:

Dál by mě zajímalo jak to děláš s napínákem, to ho pořidíš vyklohnit aniž by se otevřel :shock:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 08:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
angličák píše:
Do tech pistu bych nic nefrezoval, nakonec zjistis ze ta hlava je stejne na nic a budes mit navic jeste znehodnoceny RS blok....ach jo, procn eco delat jednoduse, kdyz to jde slozite a blbe...

Já myslel že má blok N9 tedy z 8mi ventila a cpe na to palici RS :?: :?: Nebo ne :?:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 10:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Kup si oci a precti si to cele pozorne....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2010 18:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
no napínák sem otevřel, vylil olej, zamáčkl se závlačkou z5 a po vystřelení když napne řetěz tak to normal napíná, ale eště sem nezkoušel zda se tam pak nalije dovnitř olej když naběhne motor, tak daleko eště nejsem :D ted nic nedělam kvůli zádům, eště marodim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010 16:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
Zdravim tak sice eště marodim ale trošku sem zapracoval, vyměnil sem písty abych nemusel brousit ty svoje, motor běží ale má zvuk traktoru, navíc mi po nastartování svítí olej ikdyž oleje je tam dost, tak mě napadlo nemůže bejt to čerpadlo v háji z tý teploty kterou ten motor prošel?? další věc je že se mi zdá že napínák neudrží řetěz napnutej, když otáčim motorem prověsí se a napínák klesne (myslim že ventyli už do pístu nebouchaj) jelikož sou to písty a hlava z tamtoho motoru, navíc sou ve stejný vejšce jako byly ty moje v horní úvrati, nemůže to být způsobený taky tim čerpadlem?? podle mě by se měl ten napínák naplnit olejem po nastartování nebo ne? berte v úvahu že napínák neni novej byl již namontován, to znamená, že sem ho celej otevřel, vylil z něj olej abych ho mohl stlačit při nasazování a smontoval zas z5 takže napíná jen pružinou a ne tlakem oleje, takže první co mě zajímá když se kupuje novej napínák je v něm olej nebo je suchej? a druhý co mě zajímá, je jestli může bejt to čerpadlo poškozený necyrkuluje olej a tudíž je zabráněno napínáku se napnout natolik aby se při menšim pnutí ztlačil a prověsilo mi to ten řetěz díky za odpovědi a názory :shock: jinak motor naskočí hned na otočení klíčkem, drží otáčky, nechcípá, a po zatáhnutí za škrtící klapku jde normálně do otáček jako dřív, jen právě nevim jestli nejde na sucho kvůli tomu čerpadlu takže další start motoru neproběhne dokud se to nějak nerozlouskne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010 17:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
a nesmíchal jsi to jak jabka z hruškama když jsi měnil ty písty tak jsi je měnil i s ojnicema neměli náhodou jiný šály to by vysvětlovalo proč to nemaže olej by utikal vulí kolem šál a vysvětlovalo by to i traktorovej zvuk jak tam ta vule mlátí co ty na to

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záměna motoru rs
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010 17:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2009 10:08
Příspěvky: 122
Bydliště: Jirkov
ojnice sem sice měnil taky ale použil sem svoje šály, měnil sem píst po pístu a a šály nechával své, dle poslechu ten zvuk jde stále od hlavy, bude to tim napínákem zespodu ten zvuk není


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz