Včera na dlouhém táhlém úseku bez stromů /obrovský lán/ mě rychlostní cedulu na vjezdu do dědiny /Mořice u Kroměříže ze směru od Pavlovic/ začal hlásit
1,5 kmod odbočky na Morkovice. Přeci není možné, aby můj "šmejd" ukazoval tak jako super antiradary o 10 tisíc dražší.
Asi bude rozdíl jen v cenách a ne ve kvalitě.
Mě jde jen o signalizaci a je mi jedno ze které strany jde, což dokáží ty dražší. Dobrzdím na povolenou rychlost a mohou mě měřit třeba z balónu. Jsem zvědav, kdy se ozve prodejce mercedesů typu Bell a V1 , že jsem neměl možnost vyzkoušet pořádný antiradar a ten můj je šmejd. Na jednom takovém foru prodejců antiradarů, napsal podobné hodnocení jíný uživatel a dostal BAN, přeci si nebudou nechat bourat kšefty antiradarů s jednou nulou v ceně navíc. Dokáží vyplodit i videa, kde názorně ukazují jak funguje V1 a "šmejd" ani nepípne. Na druhou stranu, což si odporují, napíší, že "šmejdy" pípají pořád , i na dveře u benzinek atd. Mně na toto po dálnici nepípl ani jednou, jen v předstihu upozorní na mítné brány a na vysílačky když tlachají kamioňáci a jsem pár metrů od nich.
Nejvíce práce mě dalo umístnění v autě, to jsem vylaboroval na radarové ceduli před barákem, kde jsem popojížděl a zkoušel jednotlivé polohy do maximální signalizace na co největší dálku. Vyhřívané sklo nemá žádný vliv , muselo by být termické, což můj ročník auta nemá. Tuto vzdálenost jsem ale polohou musel snižovat, protože zvyšováním dosahu na radar v protisměru, se snižovala detekce při měření po směru za prdelí auta na odjezdu, což policejní Ramer vyzařuje méně, protože antiradar nebere přímo ale jen z odrazu. Tady je vidět, že i "šmejd" se dá doladit k obrazu svému, a nenusím vyhazovat tisíce, zbyde na navigaci.