Vozidlo ponecháme na kolech a zatáhneme ruční brzdu, popř.si přivoláme pomocníka, který nám zašlápne brzdy....
Ořech č. 32, nástavec a dlouhou páku a povolíme si středovou matku.
Dáváme si pozor, aby jsme si nepodřeli lak, i když v mém případě to nehrozí!!!
Povolíme si šrouby kol.....
Vyzvedneme vozidlo a na patřičných místech zašpalkujeme....kam si zvolte sami na svých vozech!!!!
Ořech č. 15 a vyšroubujeme šrouby, které nám drží brzdič i s držákem, který posléze pomocí drátu zavěsíme, abychom nepoškodili brzdovou hadici.....
Vyšroubujeme zajišťovací podložky a sundáme kotouč....
Ořech č.17 ( někdo 15 ) a povolíme si ke kraji matku čepu řízení,a buď ( v nejlepším případě ) vhodným stahovákem stáhnem čep, nebo dvěma kladivy proti sobě a mezi nimi čep nad těhlicí proklepeme aby se uvolnilo konické stažení a poté vyklepnem směrem nahoru čep, ale preferuji stahovák pokud je k dispozici
Ořech č.17 ( někdo 15 ) povolíme matku čepu, který nám drží svislý čep ( alias votočák ) a čep vyklepneme, pokud se protáčí, použijeme kontra TORX 50.Rameno vhodným dřevem a kladivem sklepneme dolů
Vyšroubujeme šroub, který drží vnitřní podběh a rozpojíme konektor ABS a čidlo si posléze můžeme vymontovat na ponku, ale nedoporučuji, většinou dochází k destrukci snímače.
Vyšroubujeme středovou matici homokineťáku......a homouš zaklepem směrem do vozu a táhneme těhlici směrem k sobě, kdo chce může si povolit o pár otáček matky tlumiče, které drží nahoře v kastli tlumič.
Ořech č. 18, vyšroubujeme šroub, který nám drží tlumič v těhlici
Těhlici si vytočíme a sklepneme ji směrem dolů
Pokud máte těhlici v ruce mělo by Vám zbýt následující
A na ponku by se Vám mělo objevit toto
No teď musíte vylisovat středový náboj, vytáhnout segerovky a vylisovat ložisko....
Pokud jste použili lis nebudete mít tento destrukční obrázek
Montáž je opačná...jen Vám sem dohážu krouťáky a ende store