fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zapalovací kabely
PříspěvekNapsal: 22 pro 2004 21:41 
potrebuju poradit kde zjistim kolik maji mit odpor a jestli to nekde zjistim nebo mi prosim poradte dik jirka :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: zapalovací kabely
PříspěvekNapsal: 22 pro 2004 21:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
kaseteam píše:
potrebuju poradit kde zjistim kolik maji mit odpor a jestli to nekde zjistim nebo mi prosim poradte dik jirka :(


a kolik si naměřil :?:

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2004 21:58 
prave ze vubec nic


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2004 22:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
ä čim si to měřil máš nějakej pořádnej ohmetr zejtra se mrknu do knížky a pošlu ti kolik to má mít

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2004 07:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Kabely mají mít do 30 kOhmu. Jak jsem měřil ty svoje tak nejkratší měl 3 a neldelší 8 kOhmu. K měření jsem použil běžný dig. multimetr.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kabel
PříspěvekNapsal: 26 pro 2004 20:26 
jde o to za tam mam dva druhy kabelu:(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 14:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A je dobré u nových kabelů něco před instalací impregnovat (aby nebyly problémy v deštivém počasí) ? Pokud ano, čím?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2005 07:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Kabely se ničím impregnovat nemusí. Před montáží by se ale měly koncovky namazat silikonovou vazelinou.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 10:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Objevil jsem problém na 3. válci - svíčka pravděpodobně nezapalovala, měřením jsem zjistil odpor zapalovacího kabelu kolem 25 - 30 kohmů. Ale odpor postupně (s vychládáním?) klesal na cca 12 kohmů. Nasadil jsem původní sadu kabelů, kde měl nejdelší kabel kolem 6 kiloohmů, ostatní méně.

Asi po týdnu jsem změřil vyřazenou sadu a u všech kabelů jsem naměřil do 8 kiloohmů, i u toho problémového. Takže asi platí, co tvrdí MV na http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED#17858 totiž, že proměření nemusí být určující; doplňuji, že asi záleží na podmínkách, ve kterých se měří (třeba teplota kabelů).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2005 16:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Jednoduchá pomoc na ověření kabelů. Večer zajet mimo světlo, kabely potřít vlhkým hadrem , nastartovat a trochu vytočit motor. Nádherně je vidět probíjení kabelů , když jsou již načatý. U jiného auta při této zkoušce se mi rozsvítil kabel třetího válce jako modrá zářivka.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz