fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 07:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: CVH
PříspěvekNapsal: 14 čer 2010 14:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Ahoj,hodim sem tuto temu,nech nazahlcujem seriozne prispevky :)
Poprosim fordakov co jazdili s CVH agregatom,bez ohladu na konkretne
oznacenie,ci typ vstrekovania ak by mohli zhrnut klady a zapory tohto
typu motora,postrehy a tak podobne.Dakujem vsetkym,co prispeju skusenostami.
Je tu sice par veci o tomto motore,ale vacsinou,kto co riesil,ale take zhrnutie
v par bodoch by ma potesilo.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 12:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
viewtopic.php?f=5&t=10166&hilit=%C5%A1krt%C3%ADc%C3%AD+klapka :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 20:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Chcem vyjadriť vďaku Mikimu za presunutie môjho dotazu zo sekcie smetiště
do Motor-benzín a že to nezamkol.
Nechcel som to dávať rovno do motorovej časti,pretože už tu čosi je o
tých cvh,lenže napr v viewtopic.php?f=48&t=21587&hilit=cvh
je 560 príspevkov a väčšina escortov má zetec,tak by to nemuselo zaujímať mnoho ľudí z fóra.

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 20:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Přesunuto Fonzem,jinak NZ :smt006

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 15 čer 2010 22:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
No tak já měl XR2i s CVH 1,6l 103PS, Motor táhnul pěkně, hlavně od nízkých otáček (výhoda 8v). Má to hydroštely, takže se nemusí řídit ventily, ty jsou však u takhle starých aut náchylnější na klapání.
Já jsem s tím motorem neměl jediný problém, jen jsem lil benzín a měnil pravidelně olej. Jednou mi v něm dokonce zmrzla voda a to opravdu festově. Kraje chladiče byly normálně nafouklé a při rozmrazování začal kapat, po ohřátí se zatáhl. Motor jsem rozmrazoval asi 2 hodiny plynovým hořákem a letlampou dohromady. Po rozmrazení jsem nastartoval a pohodička. Jediné co jsem vlastně dělal, tak bylo čištění volnoběžného ventilu. Od té doby pohoda. Najeto asi 30tkm.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 16 čer 2010 17:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
Najezdil jsem s CVH 1,6Efi 105ps 110000km během deseti let a nikdy mě nikde nenechal,motor jednoduchý,rozvody vyměněné za patnáct minut.Motor je výborný pokud dostává olej co tam patří,pojede i nějaké sračky,ale pak počítej že ho zničíš.90 procent těchto motorů má chytlou vačku a zdvihátka na posledním válci.Pokud se vymění vačka cca.3000kč a zdvihátka 290kč kus,popřípadě kroužky tak je docela tichý a jede výborně.A těd jedna velká nemoc u těchto motorů,jedno procento těchto motorů po zahřátí nejde nastartovat,jako když je vybitá baterka a to byl dúvod proč jsem ho prodal. :smt006

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 16 čer 2010 17:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2008 13:49
Příspěvky: 266
Bydliště: slovensko
Čo je príčiinou že sa poškodí vačka a zdvihátko práve na poslednom valci?
Mazanie?Kde zase vznikala chyba u toho 1 percenta?

_________________
1,6 16V L1H MK7
Fusion FXJA-motoricky a zinkom pokrok,ale posed za volantom má MK VII lepší
/Escort CVH MK VII 1998 už minulosť/,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 16 čer 2010 17:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
Mazání mělo asi malý tlak od výroby na posledním válci,možná proto měl už zetec vyžší tlak oleje.Také je možné že někdo jezdil na špatný olej a pak to takhle dopadlo.Když jsem to auto kdysi dávno kupoval,tak tam někdo dával 15w40 čož je jasná smrt,dalsí motor jezdil na 5w30 motorcraft a ten vydržel těch 110000km,cekem ten motor měl najeto 300000km .Ta závada,nejde za tepla nastartovat se tady řešila několikrát,ale nikdo na to nepřišel zdar.

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 18 čer 2010 10:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Já měl tyhle motory 3, Jsou dobrý. Když to držíš 4-6tis ot/min, jede to jak hovado, na 1,6 je to super. Nicméně při tomhle tejrání dost odchází hydroštely (páč většina je ještě origo). Když berou olej, tak je to spíš guferama na ventilech, spodky se neserou. Čili ano, tenhle motor jo, přetěsnit a udělat zdvihátka a ventilový gufera, budeš spokojenej. Spotřeba když se to honí je 10l, ale příjemný. Teď mám v autě 130k. zetec, jede líp jen maximálně roztočenej, dole mrtvo.. Je to znát, je, ale TAK velkej rozdíl to není..

A co píše Fulda - jedno procento těchto motorů po zahřátí nejde nastartovat,jako když je vybitá baterka a to byl dúvod proč jsem ho prodal - tak to je způsobeno starterem. Nahřejou se pouzdra od výfuku, proto. Občas to teplý točí dobře a třeba když nechytí napoprvý tak točíš točíš a nic - to je tím spínacím relé pod palubkou. Dá se pustil aby to běželo furt a nikdy jsem pak neměl problém, že bych nenastartoval.

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 18 čer 2010 15:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
Nemyslel jsem tím tu závadu že točíš ,točíš a nechytne,při tomto ten motor prostě neprotočíš a když tak se sotva převalil.Vté chvíly nepomohlo ani dát studený startér,startér jsem mel po repasu a nic.

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 18 čer 2010 16:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Je to skvělej motor a hodně snase jak už psal leny často začíná tect do válců přez dříky ventilů. U většiny motorů jsou hlučnější hydroštely. Ale jinak nemam nic co bych tomu motoru mohl vytknout.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 18 čer 2010 21:01 
Offline
Forďák

Registrován: 19 srp 2009 22:09
Příspěvky: 67
Bydliště: Tábor
Já měl tedy asi smůlu, ale moc jsem s CVH spokojenej nebyl - původní měl možná rozhozený rozvody, ale nevím to jistě a ten druhej se choval celkem normálně, ale v mým kábru to bylo dost líný, možná měl taky nějakou vadu, ale nikdo na nic nepřišel... :(

_________________
Aktuálně:
Ford Escort Cabrio MK V, 1.8 16V 77kW
Renault Mégane Coupé, PH.2, 2.0 16V IDE 132kW
Suzuki Baleno Hatchback 1.3 16V 63kW
Dříve:
Daewoo Nexia 1.5i 16V GTX 70 kW
Opel Kadett 2.0 Gsi 85kW
Fiat Cinquecento 0.9i 33 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 19 čer 2010 15:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
CVH K jet, nejlepsi 1.6 co sem ridil....zadny problem, furt jede, nic nechce....optimalni

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 02 srp 2010 17:16 
Offline
Nováček

Registrován: 18 bře 2008 10:07
Příspěvky: 13
Bydliště: ŽATEC
Mám Ford Escort 1,3 CVH ( MK 3) r. v. 2/1985 najeto 108000km a začíná mi papat olej...po nastartování se vyvalí z výfuku světlý kouř, ale potom už je klid...že by gufera na ventilech byly v háji jak to tu zmiňujete?? Další věc co se mi teď stala, že mám povolené spojkové lanko a tím pádem spojka vypíná / zabírá až u podlahy...že by vadný automat nastavení na pedálu???( spojka je stále originál včetně spojkového lanka) :?: :(

_________________
Nemusíš vědět vše, ale musíš vědět kde na vše najdeš odpověď......
FORD ESCORT 1,3 HC ( CVH) MK III , r.v. 2/85, Kód motoru JPA, kupovaný v ČSSR v Tuzexu,jsem 2 majitel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 02 srp 2010 18:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Tusim ze sis presne odpovedel tim svym dotazem-....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 03 srp 2010 01:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
1.6 CVH 105k- Na to že je to ještě relativně malej objem a 8V je to docela šílená pila, akorát mi dost cvaká jeden hydroštel, ale to se ještě poladí... :-)

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CVH
PříspěvekNapsal: 09 srp 2010 12:32 
Offline
Nováček

Registrován: 18 bře 2008 10:07
Příspěvky: 13
Bydliště: ŽATEC
ZIPP píše:
Mám Ford Escort 1,3 CVH ( MK 3) r. v. 2/1985 najeto 108000km a začíná mi papat olej...po nastartování se vyvalí z výfuku světlý kouř, ale potom už je klid...že by gufera na ventilech byly v háji jak to tu zmiňujete?? Další věc co se mi teď stala, že mám povolené spojkové lanko a tím pádem spojka vypíná / zabírá až u podlahy...že by vadný automat nastavení na pedálu???( spojka je stále originál včetně spojkového lanka) :?: :(


Kde bych sehnal podrobně rozkreslený automat napínání spojkového lanka, který je na spojkovém pedálu?? Potřebuji zjistit, proč mám povolené spojkové lanko, a kde je problém..... :?:

_________________
Nemusíš vědět vše, ale musíš vědět kde na vše najdeš odpověď......
FORD ESCORT 1,3 HC ( CVH) MK III , r.v. 2/85, Kód motoru JPA, kupovaný v ČSSR v Tuzexu,jsem 2 majitel


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz