fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 zář 2024 15:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 - teplej nejde do otáček
PříspěvekNapsal: 03 črc 2010 11:45 
Offline
Nováček

Registrován: 15 dub 2010 13:04
Příspěvky: 46
jj, je to jak řikáš, aspoň podle tohodle: http://www.auto-diagnostics.info/ford_eec_iv s tim rozdílem, že zařazená rychlost je 5V a ne dvanáct. Zkusim to, až budu na chalupě.

Nemáš k tomuhle motoru pořadí zapalování? Přijelo to s jinym pořadím "prej" původně. Aktuálně to je 1-4-2-5-3-6.

A ještě jedna věc, nemáš k dispozici seznam PINů, něco jako na tom linku co sem poslal, ale nesedí to na něm přesně. Například PIN 3 je u mojeho obsazenej, na odkazu je volnej.

Díky.

Kdyby někoho napadla další věc, kuli který to nechce teplý do otáček, sem s tim. Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 - teplej nejde do otáček
PříspěvekNapsal: 04 črc 2010 12:55 
Offline
Nováček

Registrován: 15 dub 2010 13:04
Příspěvky: 46
Tak mi to nedalo a kouknul sem se do VIVID a našel sem pár nesrovnalostí:

1. volnoběžný otáčky maj bejt 850, to ani omylem nejsou. Točí to něco málo přes 600.
2. Předstih má bejt 12 stupňů na volnoběhu, tzn. při 850ot/ min, ale při měření stroboskopem, esli to dobře chápu.

Koukněte se schválně na tuhle tabulku.

Obrázek

A eště pro zajímavost - hrubý schema. Je to fakt hrozně jednoduchý, v zapojení chyba neni. Jediný co bych eště oměřil sou jednotlivý PINy na počítači, tak pokud to někdo máte, hoďte to sem, pls

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 - teplej nejde do otáček
PříspěvekNapsal: 04 črc 2010 15:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Ne tech 12 je základní předstih :wink: S tím tam máš nasunout rozdělovač s 1. válci v horní ůvrati :!: J a sorry jak jsem ti popisoval nastavení toho předstihu, tak jsem to popisoval pro klasiku 4 válec :roll: Ale nastavil si to dobře sám, tak se zas tak nic nestalo :!: :lol: :lol: :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 - teplej nejde do otáček
PříspěvekNapsal: 04 črc 2010 16:57 
Offline
Nováček

Registrován: 15 dub 2010 13:04
Příspěvky: 46
Pošli mi pls přesnej popis. Protože podle toho, co píšou ve VIVID neni základní předstih 12stupňů, ale 9-12 stupňů STROBOSKOPOVEJCH při 850 (+/-50) otáčkách. Což je dost velkej rozdíl. Někerý auta se seřizujou při zapnutym doseřizování počítačem při volnoběžnejch otáčkách právě stroboskopem. Tak abych to neseřizoval blbě.

Ten motor má teď základní předstih 12 stupňů (při 600 otáčkách), ale stroboskopovejch 0-3 stupňů. Tzn. esli to tam máš, oskenuj mi pls jak to je přesně u tohodle motoru, ať mám jednu věc stoprocentně vyřešenou. Díky.

Já snad zejtra pojedu na chalupu, tak zvednu volnoběh a seřídil bych to nějak definitivně než se pustim do dalšího zkoumání.

Obrázek

Seznam PINů sem si našel, takže jenom ten přesnej popis nastavení předstihu. Dík.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.8 V6 - teplej nejde do otáček
PříspěvekNapsal: 06 črc 2010 19:56 
Offline
Nováček

Registrován: 15 dub 2010 13:04
Příspěvky: 46
Tak problém je pravděpodobně vyřešen. Sice to nedává moc smysl, ale podle všeho to bylo čerpadlem. Odpojil sem hadice, napojil nový na čerpadlo ze starýho 5.0 V8 a strčil je do kanystru, kterej sem dal vedle sebe. A naprosto v pohodě to jede i teplý. Takže teď sem sem vyměnil čerpadlo, dal novej filtr a nastrkal to všechno do starý nádrže a až nebude hnusně tak to znova zkusim.

Co se týče chyby 52, tak stačilo ukostřit PIN 30 a hned je převodovka v neutrálu..

Jedinej problém, kterýmu se zatim moc nevěnoval, sou volnoběžný otáčky. Seřídil sem předstih na 12 stupňů při 850 otáčkách, měřeno stroboskopem, tzn. při doseřizování. Ale těch 850 otáček sem nebyl schopen na tom autě stabilně nastavit. Nejde totiž dorazovejma šroubama na klapkách seřídit přiotevření klapky aniž by se zároveň nepootočilo čidlo otevření klapky. Ty šrouby, který sou k tomu určený sou totiž už na dorazech. Tak nevim co je s tim špatně. Eště si zkusim trochu hrát s předstihem, hádám že ten problém je tady..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz