fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 11 lis 2024 00:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 srp 2005 17:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ty emise jsou, myslím, v pohodě. Lepší než u mne. Vše hluboko pod tolerancema. Nedá se z toho diagnostikovat nic. Něco může napovědět obsah HC (nespálené uhlovodíky), např. při volnoběhu, kdy problémy s ventily můžou způsobovat horší spalování, ale u Tebe je to v hluboce v normě. Problém je, že emise pro STK se dělají při dokonale zahřátém motoru a oleji (někde se uvádí, že musí min. 3x otevřít termostat), takže se takové ty "přechodové jevy" studeného motoru nepostihnou.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 zář 2005 12:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Může něco významného o motoru prozradit měření kompresních tlaků při studeném motoru? Mám problém s jízdou při studeném motoru (prvních pár km), aby auto táhlo a neškubalo, musím nechat motor cca minutu prohřát a případně ještě chvíli držet vyšší otáčky před rozjezdem. Po ohřátí motoru již vcelku v pořádku. Nevím, zda se jedná o chybu nějakého čídla, či mechanický problém - se zdvihátky, ventily či kroužky na pístech. Měřič kompresního tlaku ještě upravený nemám, ale abych se zatím teoreticky připravil a vymyslel postup zkoumání...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2005 14:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
lexa píše:
...Jo ještě není na závadu vytáhnout pojistku palivového čerpadla aby nešel benzín do válců a následně do katu po nastartování by mohl vyhořet

Takže vytažená pojistka palivového čerpadla, sejmuté kabely z "rozdělovače", vyšroubované svíčky a co se zapalovací cívkou, je třeba ji nějak odpojovat? Nevím, co může být napájeno a nezatíženo... Tedy, co by se mohlo stát zapalování, pokud by to chtělo házet jiskru už na "rozdělovači", předpokládám, že by to nebylo pro (zapalovací) elektroniku vůbec zdravé. Nebo vytáhnout i pojistku 16 (20A, Cívka zapalování)?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2005 14:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
nagat: staci od rozdelovace odpojit slaboproudej konektor a mas klid a rek bych ze je jeste lepsi odpojit konektory od vstriku

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2005 14:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Slaboproudej konektor, to je ten směrem k motorový přepážce? (nevím, zda tam toho nevede víc, proto se ptám).
Ty kabílky vstřiků se odpojit bojím (plastová ochranná kolínka těch krajních jsou nalomená) abych nepřerval či nezlomil nějaký kablík...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2005 20:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže dnes jsem konečně změřil kompresní tlaky motoru svého auta. A výsledek: 12,2;12,1;12,4;11,8 :D
Měřeno při provozní teplotě motoru. Před měřením jsem odpojil zapalovací kabely, oba kablíky z "rozdělovače", vytáhl kablíky vstřiků a vytáhl pojistku palivového čerpadla (v mém případě č.33).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Komprese
PříspěvekNapsal: 11 říj 2005 17:31 
Kyž vás tady čtu přicházím k názoru vyměnit celý motor mam 96 zetec a po 3 měsících od koupi jsemzačal mýt problémy ze startem za studna po zahřátí jede bez problému snad trochu líněji ale vystřídal jsem již 3 servisi v prvním přiznali že si nevý rady v Rašínu zase že vše je od pojistkové skříňky a pak že se uvidí.Chtěli vyměnit vše co by mělo na to vliv,připadlo mě že ani nevý čím to je a nakonec ve třetím ,že to je palivovým čerpadem a špatnýma kopresníma tlakama 9-4,2-4,2-9.Chtějí použít nějaký přípravek do oleje na utěsnění ventily hned vyloučily.Možná mě taky poradíte.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 05:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...těsnění pod hlavou?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 07:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty komprese jsou na povazenou, zkouseli olej do valcu pri mereni komprese? Skoro to vypada na zapeceny krouzky, to tesneni nevim, ale pocitam, ze by bud olej ve vode, nebo obracene a tlakovalo by to vodni system.Pokud se tlaky v tech prostrednich valcich po naliti oleje o dost zvednou, je chyba v pistni skupine a rozebirani motoru te nemine. Zkouset to rozchodit nejakyma pripravkama mozny sice je, ale ja osobne davam radsi prednost jednoznacnymu urceni zavady a i ta dekarbonizace mechanicka je nejpoctivejsi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 08:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Chlup Martin: Já měl před opravou hlavy tlaky 5,5 - 3 - 6.5 - 12. Byly na vině podpálené 3 výfukové ventily. Jak už píše futy, chce to při měření vstříknout olej, aby bylo jasno jestli kroužky nebo ventily. Po opravě hlavy motoru jsou tlaky na všech válcích kolem 12 atm a auto jede jako vyměněné.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 09:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Mě připadá podezřelé, když mají nízké tlaky (stejné) dva válce vedle sebe - to těsnění totiž může být fouknuté mezi válci a na oleji a vodě to nejde poznat. Na ty kroužky by to vypadalo, kdyby ty tlaky klesaly postupně od prvního válce - primární problém chlazení nebo mazání. Tohle bych tipoval buď na ventily, nebo těsnění...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 09:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já tu před časem psal o mém problému s nízkými tlaky 2. a 3.válce(tlaky 13,4/9,2/9,2/13,4), nakonec to byly pístní kroužky(oběhaný), válce byly OK. Po překroužkování tlaky v pohodě. Myslím, že tu někdo zmiňoval, že prostřední válce víc trpí kvůli hrošímu chlazení.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 10:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To MV:

...ty máš CVH, ale tady je řeč o Zetecu. Já jsem musel vyměnit kroužky kvůli přehřátí motoru a ty tlaky mi padaly plynule od prvního válce. Co se týká chlazení, tak podle mne se, vzhledem k proudění chladící kapaliny, nejhůř chladí poslední válec (u TD je to ale prý, kvůli nějaké konstrukční chybě, válec třetí).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 10:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Bohuzel nejde takhle teoreticky vyloucit zadnou pricinu, ale novy mereni komprese a pouziti oleje jak pro valce, tak i pro ventily by mohlo hodne napovedet. Ono nakonec stejne ve vsech pripadech dojde k rozebrani, tomu se proste vyhnout neda, kdyz se to ma odstranit. Akorat budu vic pripravenej.Tesneni pod hlavu a srovnani palice bych videl jako levnejsi moznost, nemusi se sundavat prevodovka ,vana a vyndavat pisty. Sada Goetze krouzku na jeden pist prijde na 1,8 na cca 400, u fordu se skladanym stiracim krouzkem na cca 900 pro predstavu. Tesneni pod vanu cca 400, kdyz by to bylo dole, mozna bych udelal i gufera na klice, obe cca 700, pokud ma ten motor uz neco najeto. Jejda, tam by ty prasule mohly padat jak do cerny diry, klidne bych tam jeste par tisicovek utopil.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 10:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
K tem guferům na klice se připojuji...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 říj 2005 16:17 
V servisu mě tvrdily že ventily by to neměli bejt neboť po zahřátí motoru pak šlape plinule a při podpálených ventilech by motor zlobil pořád.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 20:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Bohužel s tímto tvrzením servisu nemůžu souhlasit. Podpálené ventily se totiž projevovaly především u studeného motoru a to startem vždy na podruhé. Studený motor vždy ráno na první start naskočil a okamžitě zhasl. Na druhý pokus pak byly problémy s volnoběhem, který kolísal a někdy byl zvýšený. U zahřáteho motoru se volnoběh srovnal a pouze byl znát snížený výkon motoru a rostoucí spotřeba okolo 10l na 100km. Jestli to jsou ventily nebo kroužky se pozná s jistotou při použití oleje během měření kompresních tlaků, ale to už tady zaznělo. Jestli servis toto neprovedl, tak jsou to amatéři a ještě mají blbé poznámky a tom, že špatné ventily se poznají za jízdy.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 22:01 
Díky za rady budu se jemi řídit.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 08:11 
Tak jsem se taky konecne dostal k mereni tlaku a vysledek je nasledujici:
12,5 - 8 - 4 - 11,5 (bez oleje)
15 - 9 - 5 - 15 (s olejem) merak byl pouze do 15 atm

Mereni jsem provadel na zahratem motoru, odpojena pojistka cerpadla, odpojene vstriky, vyndane vsechny svicky, seslapnuty plyn, protoceni starteru cca 3s.

Me problemy: spotreba 10l, vibrujici motor, snizeny vykon (pri zapnute klime velmi vyrazne), podivne zvoneni vyfuku a chcipani pri studenem motoru.

Co poradite? Je to na repas hlavy? Muze vibrovani motoru zpusobovat to, ze na vnitrnich valcich jsou nizke tlaky? (vnitrni valce jdou spolu).
Je normalni, ze po vstriknuti oleje jsem nameril 15 atm a to byl doraz meraku.
Diky za rady


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 08:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Příčinou vibrací motoru na volný chod jsou nerovnoměrné kompresní tlaky, zapomněl jsem to při předchozím výčtu napsat. Zvednutí tlaku je při vstřiknutí oleje naprosto v pořádku, jestliže těsní ventily. Z měření je jasné že ventily netěsní na prostředních válcích a GO hlavy motoru bude nutná.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz