Od první chvíle co jsem si auto přivez z bazaru, tak se na něm pořád něco se*e a mě už to taky začíná sr*t. Den po koupi se mi vysypala baterka, ale s její výměnou jsem počítal. Hned na to přestalo auto topit, a tak jsem vyměnil termostat, díky kterému se auto strašně pomalu ohřívalo. Tím to ale nebylo, a tak jsem to přestal na chvíli řešit. Mezitím jsem vyměnil vzduchový filtr, svíčky za Brisk Super a další nezbytné prkotiny. Od té doby auto jezdilo vpohodě (najeto asi 400km), drželo volnoběh na 1000 ot./min a ani se nehnul, jen pomaleji padaly otáčky, to ale přisuzuji volnoběžnému ventilu, který se chystám brzo vyměnit. Co čert ale nechtěl, tak dnes mě auto totálně vytočilo. Začalo sice z ničeho nic topit, ale po nastartování, kousek popojedu a najednou otáčky lítají mezi 600-1500 ot./min. Za jízdy auto škube a občas nejde do otáček, musím sešlápnout pedál až na podlahu a pak táhne jak má. Když ho na křižovatce nakrmím 3000 ot., tak pak drží chvíli stabilně. Další poznatek je ten, že výfuk má takový prdlavý zvuk a jednou se z něj kouří celkem dost a podruhé je to zase OK. Prosím pomozte, nedá se s tím vůbec jezdit! Tankuji jen Shell V-Power 95, když jsem ráno vyjel z garáže, tak to bylo OK, ale nastalo to až po natankování, když auto stálo 8h venku. Díky moc, kdyby byl někdo v okolí Tábora nebo jestli někdo může v okolí Tábora doporučit nějakýho šikovnýho a levnýho automechanika (jsem student), tak budu jenom rád
..
Jen chci podotknout, že po po výměně svíček, prostříkání všech konektorů, vždy resetuju řídící jednotku vytáhnutím baterie
.