Tak sem napíšu dnešní poznatek ze startování. Normálně si přijdu k autu s tím, že vím, jak vypadají jeho starty. Tedy nastartuji, auto více kouří a po 30 sec chcípne, pokud se s ním rozjedu hned, tak chcípne na první křižovatce, nebo stačí rozsvítit světla a zapnout vyhřívání předního okna a chcípne hned. To už jsem tu ale někde psal... Dnes se objevila další vada. Na poprvé chcíplo a na podruhé mu startování trvalo dýl, už se chytal kolem 900 ot./min a pak najednou od motoru byl slyšet krátký, ale hlasitý skřípot (až mi z toho vyjela husí kůže
), tak jsem hned pustil klíček a auto chcíplo. Chvilku jsem počkal a nastartoval, teď už běželo vše jak má, otáčky asi 1400 ot./min a po mírném zahřátí už se držely na 950-1000 ot./min. Po ujetí asi 2km opět něco za jízdy skříplo, ale jen krátce. Od té doby už nic. Chci se zeptat co to může být? Olej jsem tam dolejval asi před 600km 2mm pod horní rysku a zítra se bude měnit za nový.
Teď taková blbá otázka. Jak vy měříte olej? Vím, v autoškole učí za studeného motoru, ale já když ho změřím za studena, tak nikdy není uplně vidět hladina, protože je olej všudemožně i po několikátém měření a za tepla, asi 2 minuty po jízdě se hladina pohybuje asi 3mm pod spodní ryskou.
Forum jsem prošel, ale nic pořádného nenašel, tak bych byl rád za nějakou radu.