fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 12:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
no lambda je opravdu KO, protoze kdyz ji odpojim tak auto jede uplne jinak. Nerikam ze jede uplne bez chybne, ale ty chyby jsou v mnohem mensim meritku. A nezda se mi, ze by to vsechno zpusobovala lambda.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 12:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
co vsechno ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 12:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
No nestatruje jak ma, nekdy mu to trva dlouho nez chytne, ikdyz ted v posledni dobe uz chyta rychle, Ale to muze byt taky tim, ze pres gufera ventilu do motoru tece oleje a oleje, a po nastartovani desnej bilej dym. No a kdyz ted nad tim premyslim, spotreba oleje (1-1,5L) je tak ani ne na 1000km, takze mozna to dela i ten olej ve spalovacim prostoru. Protoze kdyz zapojim lambdu a chci nekoho predjizdet a seslapnu plyn, tak nekdy jakoby vubec nereagoval na to, zejsem pridal plyn (cidlo polohy klapky je nove), pak kdyz se rozjede, tak je to jakobych pridalava a ubyral plyn, ikdyz ho podar drzim seslaply az na podlahu. No musim dokopat tatu aby se ty gufera vymenily jestli to opravdu neni tim olejem.

Jak dlouho asi trva vymena tech gufer? Je to na jedno odpoledne?

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 17 srp 2010 12:51 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To stridave "vahani" pri zrychlovani (ne ostre vypadky, to by bylo zapalovani) je typicke pro lambdu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 13:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Esco 1.6 16V - uživatel Malfis

Uložené chyby: 172 + 174, adaptace viz. níže... lambda při jízdě najednou přestala úplně cyklovat a rozsvítilo se červeně "uzavřená smyčka". Proběhlo čištění konektoru lambdy, tak uvidíme až se zas něco najede... lambda vypadá jako původní, takže spíš už bude na výměnu.

Obrázek

Obrázek

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 21:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Rekl bych spis ten konektor, ne ? Starsi lambda je spis pomala, ale je mala sance ze by obcas vypadavala.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 21:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
174 je snad právě pomalá... třeba už je napůl mrtvá pokud je to možný... uvidíme co se objeví po vyčištění konektoru...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 22:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Me cisteni (x krat) NEpomohlo. Bylo to ve spojeni dratu s pinem konektoru. Tedy v miste za tou "izolacni" gumovou pruchodkou na zadni strane konektoru. Zatece tam voda, vyhnije to a neni to videt.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 21 lis 2010 22:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Zkusím se na to podívat.

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 19:18 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Tak hodím do placu zase nějakou lahůdku.Minulý rok jsem celý podzim řešil jedno nepojízdné mondeo.viz
viewtopic.php?f=8&t=30582
Bohužel jsem na nic nepřišel, tak si zákaznímk auto odvezl nepojízdné.Pořád mi to ještě nedá spát.
Od tá doby se mi do ruky dostaly dva zetecy:Mondeo 2.0L a focus 1.8L a oba dva bez problému nastartovali "bez snímače na vačce".Všude píšou, že zetec bez snímače vačky prostě nejde.Kontroloval jsem i polohu impulsu od kliky a je to oravdu kolem 90st před HÚ.
Ještě jeden dotaz na Tomina.V autodatech jsou i kody s U před číslem.Dokáže to fordiag rozlišit?
Mě to psalo závadu P0320 a to je vstupní obvod zapalování (v datech píšou snímač vačky nebo zap. cívka)
Závada U0320 je nekompabilita controlního modulu.
Kdyby náhodou někdo věděl,měl bych lepší spaní.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 19:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kde si cetl ze bez sn. vacky to nepojede ?
Snimac vacky je jen na to, aby ECU mohla zacit vstrikovat sekvencne (do kazdeho valce zvlast).
Bez snimace jede simultanne/v batch modu. A rozdil v chodu motoru je jen velmi maly.
Myslim, ze sekvence se zavedla hlavne kvuli emisim.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 19:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kody chyb zacinajici na P jsou Powertrain=tykajici se motoru/prevodovky.
U jsou tusim veci jako chyby komunikace na sbernici apod.
Viz. http://www.obd-codes.com/faq/obd2-codes-explained.php
Je to chyba jako kazda jina. To pismeno P/U/... je jen vyctene z 2 bitu nekde v 1.bytu toho cisla chyby.
Pokud by takovouhle chybu mela napr. motorova jednotka zapsanou, fordiag ji normalne vycte a zobrazi.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 20:09 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Četl jsem to třeba na první stránce fordiag: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=13442
Speciálně tam píše: Bez signálu tohoto snímače nelze spustit motor.Pravda je to pro 1.4 a 1.6 zetec a já zkoušel 1.8 a 2.0

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 20:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ja mam 1.6 Zeteca a s odpojenym snimacem nema problema.
A dost o tom pochybuju i u te 1.4ky.
Myslim ze tam je zamena se snimacem kliky. Ten je nutny.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 24 led 2011 20:30 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Mě to taky bylo divné.Zrovna Ford jede snad úplně bez všech snímačů a najednou takováhle zpráva.
Když člověk neví už kudy kam, tak se chytá úplně všeho.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 10:47 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Pánové, díky za upozornění. Už jsem to na obou odkazech http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=197&t=13442 i http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=51#p51 opravil.
Už si přesně nepamatuji odkud jsem tuhle informaci sehnal. Předpoklad byl v tom, že jednotka bez tohoto snímače nebude vědět kdy vstříknout palivo. Snímač polohy klikového hřídele je jasný, bez jeho signálu motor nepojede.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 12:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj. Predpoklad je spravny, ale u benzinu je to celkem jedno kdy se to tam nastrika. Stejne se to strika na zavreny saci ventil.
Jestli ta zamena nepochazi z informace od Dieselu. Tam je to opravdu zivotne dulezite, protoze cas vstriku je taky cas zazehu.
Diesel bez snimace vacky nenahodis.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 17:42 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Tomine.Který diesel má snímač na vašce?Já osobně mám focus 1.8 TDDI a ani starší diesly ho nemají.Jenom mě napadá TDCI,ale ten tak dobře neznám.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 18:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ja diesely taky moc neznam, takze konkretne kde ktery ho ma netusim. Ale z principu ho potrebuje. Pokud ho nebude mit na vacce, tak musi byt nekde na cerpadle apod.
Prvni odkaz
http://www.google.cz/images?hl=cs&clien ... =&aql=&oq=
nebo
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... sgbW3NzpDQ
nebo
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... tAa1jqXwDQ

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 18:59 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Můj motor má pouze snímač na klice a potom ještě nějaký snímač je přímo v čerpadle, ale vstřik je uskutečněn pouze přetlačením pružiny ve vstřikovači a to řeší mechanika čerpadla.Je životně důležité mít nastavené rozvody.Dokud jsem neměl originál přípravek na zjištění horní polohy, tak motor prostě nejel.Toť motor TDDI.
U motoru TDCI je to trošku jinak.Tam vstřik zajišťuje elektrika a to potom ten snímač asi potřebuje, jestli si nebere polohu z kliky.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz