diky panove
Angli - to jak jsem tam u tebe blaznil tak to bylo jen na tri valce - no a takhle to vypada kdyz se pridaj dalsi tri
byl to jeden kabel na ovladani leve strany vstriku v motoru - test byl velmi kruty - 3 lidi drzeli kazdej dva vstriky na liste rukama
(jsou tam 3 bary) a vejdou se ti tam max dva prsty na vstrik takze pri poslednim tlakovani mi to zacalo prodluzovat prsty.
4 clovek sedel v aute a tocil klickem a my jsme se snazily sledovat ktere vstriky chodi a ktere ne aniz by nam to utrhlo prsty nebo nas to poslalo na okruzni drahu kolem dilny pac ten benal jsme strikaly do prostoru - nastesti pri tom nikdo nekouril.
ale nedal bych to bez Martina80 kteremu koneclo doslo proc jsou tri valce ciste a tri spinave - i kdyz je to logicke tak jsem na to rok koukal a nic.
no dalsi krok bylo zvyseni tlaku a silnejsi vstriky - vymena vacek za BOB ale casovaci disky jsem nechal z BOA - pac jsou jedine cajk - jakmile budou cajk BOB casovaky a odvaha na to sahnout znovu tak to mozna vymenim ale musel bych to odbrzdit abych vedel presne rozdil tak uvidim pac s timhle jsem spokojen. jde to pekne odspodu a celkem to dava - mozna aj vic nez jsem cekal nebo to bylo tim ze jsem s tim 2 roky takhle nejel.
zvuk je moc fajn a asi jeste odriznu par tlumicu...
co se kapoty tyce - byla tam ta zamracena a furt do me nekdo keroval tak jsem sel do skladu a vzal nezamracenou - pak koukam ze ma pruhy ale kdo by se s tim sundaval ze - funguje to funguje a to ze to je kapota z 2/2 a byla s tim nezkutecna picba tam pridelat packu a doraz na 2/1 to vi jen Buf pac me u toho vytekly nervy - hlavne se to delalo asi 20min pred odjezdem na sraz ze... chvilema jsem se chtel na kapotu vysrat uplne.
ted je v planu generalka zbytku palivoveho systemu ,nasledne brzda a nekonecne ladeni s lambda metrem a SMT6 - teda jestli se mi povede konecne pochopit jak se zapojuje SMT6 na EECIV s EDIS6 modulem pac tenhle bazmek mi ted pekne pije krev.