fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 11 dub 2011 16:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 10 bře 2004 14:07
Příspěvky: 3137
Bydliště: kousek od Dvora Králové nad L.
JJ skalda na to kápnul.
Jestli někdo chce tvrdit že Bosal je značka tak možná před 10 rokama ano. Ted je to obyčejná sračka co nevydrží nic. Poláci mají poptávku a mají dobrou nabídku v porovnání cena/kvalita není vceklu co řešit.
Jestli polák vydrží 8 měsíců tak to fakt spíš ten bosal, poláka jsem dával na několik aut a 2.3 roky není vůbec problém

_________________
lubak
Escort RS 2000
POZOR !!! - všechny nové vozy(např.Focus,Mondeo, S-Max, Kuga, Transit, Custom) za exklusivní ceny (více info SZ nebo e-mail)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 14:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
Ahoj všem, minulý rok jsem měnil kat /všechny díly výfuku byly do té doby originální z výroby/ a při té příležitosti jsem poprvé četl něco o pružných členech výfuku. Na mém Escu jsem takový díl nikde nenašel, od motoru vedla trubka do katu z katu do prvního dílu tlumiče atd. prostě jen trubky, žádný pružný člen. Takže se chci zeptat, jestli tam pružný člen je, nebo ne. Při výměně katu mechanik prostě ten starý vysypaný kat odřezal a na jeho místo navařil nový z druhovýroby. Na té trubce jsou těsně před katem asi dva sváry asi po cca2-3 cm od sebe, na origo žádné sváry nebyly, to byla ta trubka a kat v jednom kuse, tak mám obavy, aby to v těch svárech časem neprasklo. S autem jezdím ještě stále na zahraniční dovolené a jsem s ním moc spokojen, loni v srpnu jem byl v Itálii u Gardy i s kolam na tažném a ve Veroně a absolutně v pohodě, před tím asi 6x v Chorvatsku a také bez sebemenšího problému. No a ještě, ten náhradní kat i ty sváry jsou za rok rezavý jak sviňa, zatímco ten origo tam byl přes deset let a nic, absolutně bez rzi, tak se ptám, jestli to má cenu něčím natírat, zkusil jsem vypalovací stříbřenku na roury od kamen, ale stačí pár týdnů a je to zase rezavý. Letos se chystám zase na Gardu a nerad bych někde po cestě řešil ulomený výfuk před katalyzátorem. Jinak všechny ostatní díly výfuku jsou stále originální, zadní tlumič má sice již v jednom místě prorezlý první plášť, ale opravář říkal, že to ještě vydrží. Asi se ptám na víc věcí, hlavně mě zajímá ten pružný člen a ten svár, aby neprasknul, jezdím s tím zatím rok a vypadá to, že to drží, včera jsem byl na emisích a na TK, kde jsem prošel absolutně bez problémů. Díky

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 14:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
neboj u esca na vejfuku nic pružného není

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 15:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2007 20:43
Příspěvky: 158
Bydliště: Kroměříž
Záleží na měsíci a roku výroby: Konkrétně u 1.8 motoru 09/95-10/96 tam je vlnovec před středním tlumičem a od 10/96-09/01 už tam není. Koukni třeba SEM do jejich katalogu nebo přímo SEM - tady už to máš rozepsané na konkrétní typy. :smt006

_________________
Ford Escort Combi 1.8i 16v 85KW/115HP, RKC (Zetec-E), EEC-V, 09/1996, modrá metalíza, ABS, klimatizace, elektrony BORBET "14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 16:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
tak to tam určitě vlnovec nemám, mám r.v. 98 a nebyl jsem si jistý, jestli to Ford neudělal po svém tak, že člověk nepozná, jestli tam je nebo ne, díky

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 17:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
ten vlnovec se dával na diesly

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 14 dub 2011 17:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 říj 2007 20:43
Příspěvky: 158
Bydliště: Kroměříž
Proč sem planceš diesly, když pepa má benzíňáka? :roll: Já tam vlnovec mám.

_________________
Ford Escort Combi 1.8i 16v 85KW/115HP, RKC (Zetec-E), EEC-V, 09/1996, modrá metalíza, ABS, klimatizace, elektrony BORBET "14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 15 dub 2011 02:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak na 1.8TD 1997 vlnovec byl (v mym případě - origo vejfuk Ford). Na expressovi 1990 1.8D vlnovec neni a je tam místo něj na svodech takovej ten kloub s pérama, ale podle mě na tom vejfuku musí bejt něco pohyblivýho, protože příčně uložený motory nejsou moc kamarádský k pevnejm vejfukum.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 23 čer 2013 12:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak právě mi upadl za pletencem katalyzátoru střední tlumič ROSI (uhnil za přírubou), vydržel skoro 7 let! Vyměním ho, i s koncem BOSAL, který mám už také sedmý rok.

Konec už mám objednaný, MTS, střed koupím také nejspíš MTS, případně ASSO.
Portfolio značek na trhu se za ta léta dost změnilo.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 23 čer 2013 21:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 pro 2008 11:22
Příspěvky: 64
Bydliště: Beroun
MTS je v pohodě. Dost často je montuju a sedí slušně. Výdrž se uvidí, ale vypadá solidně.

_________________
Ford Mondeo 2,0 TDDI,85 kW, kombi,rv 2002
Hobby Excellent 560 KMFe, r.v. 2011
http://www.autodily-martin.cz
Prodávám autodíly, provozní kapaliny a autokosmetiku. Jedná se o celý sortiment firem Elit, AutoKelly,ACI ,Levné Alarmy , Elektrony .Slevy. Pište co potřebujete, a já Vám pošlu cenu dílu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Děravý výfuk
PříspěvekNapsal: 01 črc 2013 19:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
To doufám, dík za zkušenosti. Dnes jsem nechal obojí vyměnit, sedlo to pěkně.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz