VYŘEŠENO:
1/ zavzdušnění bylo způsobeno tím, že majitel předemnou zaměnil hadice připojené do nádrže. ASsi při vyvařování spodku. Na tu kratší trubku v nádrži byla připojena ostrá nafta a na tu delší s tou gumou, která dosáhne až na dno nádrže, byla připojena vracečka. Proto mi sice budík ukazoval, že tam nafta je, ale ve skutečnosti už trubka nedošáhla na dno a zavzdušnilo se to. Stačilo i pak mírný kopec dolu nebo nahoru.
Vyřešil jsem to tak, že jsem zapojil ostrou na tu delší trubku s gumou dole a pro jistotu vyhodil ty fordácký konektory a dal tam klasickou sponku. Vyměnil jsem i hadice za nové, sice gumové, protože plast jsem nesehnal.
2/ to že to přestalo někdy jet byl jiný problém. Byl to ten elmag ventil co je v čerpadle. Byl uhnilý konektor a když jsem jel v kuse, kdy měl motor větší delší chvění, tak ten prohnilý spoj nespojoval a jak jsem kolem něj štimoval, tak se zase spojil.
Ujel jsem dneska 180 Km po dálnici a vše je OK.
Děkuji za rady.
To s tím víčkem od nádrže není blbost, měl jsem to u feldy. Když přestala jet, stačilo otevřít víčko
)
_________________
Ford Transit 2,5 Di 63KW r.v. 92 kratky nizky
BMW 740i, passat r.v. 76 kombi
minulost
Ford Scorpio 2,5 TD r.v. 1996 KLAUN
Ford Scorpio 2,5 TD mezityp r.v. 94
http://www.odklepnuto.cz