fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 18:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 15:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2007 00:18
Příspěvky: 20
Bydliště: Čáslav
Ahoj pánové,
těsně před Částkovicema se opět ozývám s dotazem, jestli mně na letišti budete opět roztláčet, nebo jestli už konečně najdu řešení mých problémů se startem Žluťáka.
Takže popis .... zastudena nastartuju i s delší dobou nedobíjenou baterií, po půlhodině ježdění, asi jak se všecko ohřeje, tak když chci nastartovat znovu, tak se startér sotva pomalu otáčí, jakoby byla vybitá baterie, ta ale vybitá není, protože jsme už obratem zkusili připojit jinou. Přitom bohužel ani toto není pravidlem, jednou ze 20-ti pokusů se nastartovat podaří (pokud nevytluču baterii).
Po zhruba hodině až dvou vychladnutí s tou samou baterií, na kterou to nejelo, tak bez jejího dobíjení nastartuju po vteřině bezproblémového rychlého startování.
Zatím jsme přešli kostření od baterie až ke startéru, sponky na baterii, odpojovač, kabel + ke startéru .. vše by mělo být OK. Profíci mi tento startér prohlídli a prý mu absolutně nic špatného není. Taky jsme zkusili jiný startér z Mk4 a dělá to to samé.
Jinak ještě info k elektrice - při běhu motoru máme v okruhu 13,3 V a za tepla, když rozsvítím světla a zapnu saharu, tak zhruba 12,2, měřeno multimetrem, palubní budík nám lže ještě o 0,5V míň.
Pomůžete někdo? Poradíte? Nechci dohady, co by to třeba mohlo být, jen fakt raději něco reálného co řešit. Díky za rady .... Bohouš

_________________
Žluťák = Ford Escort RS Turbo, 1.6, Mk III/IV, 1984
http://rs.108.cz


Naposledy upravil BohumilB dne 14 čer 2011 15:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2011 15:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2009 19:24
Příspěvky: 857
Bydliště: Pozořice
Asi napíšu blbost ale přesně toto dělal u naší 1,4 rozdělovač vyměnil se vnitřek ze sierry z benzinu a jelo to jak mělo.(odešel snímač otáček po zahřátí nešel nastartovat a za studena jel) :wink:

_________________
FORD ESCORT Mk.IV Cabrio z 1,4 na 1,8Zetec 85kw
Ford Escort XR3i Mk.IV 75kw
Ford Orion 1,8 77kw
Ford Fiesta 76kw XR2i 1991
Ford Mondeo 2,0 TDCI 96kw 2006
Prostě Forďák pacient..


http://WWW.OHNOSTROJ.COM
http://www.ford-escort.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2011 21:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
tenhle problém maj snad všechny cvh motory , já to vyřešil silnějším startérem, sežen si bud z rs 2000 nebo aspon 1,8 zeteca , mě to pomohlo, sice ten teplej start nebyl tak razantní jako u studeného motoru ale natočil jsem pak už vždycky :-D

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2011 21:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2010 19:07
Příspěvky: 317
Bydliště: Mafie ze skoro Prahy
RS mi delalo to samé, vyřešeno silnou baterií:)) Taky za studena OK a za tepla nic..Ani si to neškrtlo..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2011 21:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2008 13:36
Příspěvky: 798
Bydliště: Hodonin
Přesně tak,tady pomáhá jedině startér z 1,8.

_________________
Escort 1.6efi 1990 105 ps. prodáno po 10 letech.
Escort sedan 1,6 16v 1996 88 ps. E, brzdy RS.-Rozkradeno,sešrotováno.
Ford Focus combi 1,8 16v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2011 23:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2009 11:39
Příspěvky: 305
Bydliště: Hradec Králové
me to delalo Rs taky az do preletovani pojistkovky, od te doby klid

_________________
Ford Escort 1992 Rs 2000 .... rychla svine .... letni povoz
Ford Escort 1993 1.6 efi 16v 65kW dohc (ted uz ghia :)) .... linej spratek .... zimni terror r.i.p.
Moje mrchy : http://fotoalba.centrum.cz/~$12530870~ff22bdb94eb4a76fd4f3378ba59e2025/photos.php?aid=2309398&uid=12530870


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz