strucna odpoved:
- vypnout plyn, smazat adapt. a jezdit na benzin a pokud to bude ok a i adapt. budou pak rozumne, je jasno -> plyn
(BTW: jaka tam byla presne zapsana chyba ?)
ukecana odpoved:
vojbarz píše:
[*]pravdepodobna zavada - co jsem cetl tady na foru, tak to vypada dna prisavani vzduchu - to same zminil i tomin kdyz jsem si objednavak kablik
Nebo spatne nastaveny plyn i kdyz v tvem pripade to nevypada tak jednoznacne.
vojbarz píše:
[*]proc se mi nezobrazuje delka pulzu
Tvuj motor/jednotka nevraci tuto hodnotu. Proto ji sw zamkne. Ted jsem to kontroloval v seznamu PIDu a nikde u Duratecu jsem tuto hodnotu nenasel. Podle mne stejne neni moc informativni ...
vojbarz píše:
[*]kod pro lambda sondu v osciloskopu, resp jake hodnoty ma smysl porovnavat pro identifikaci meho problemu - z toho co jsem vycetl, tak spravne fungovani je, ze lamba ma v prubehu podobnem sinusovce skakat kolem 500mV
Ano, jiste. Krome prechodovych stavu a obvzlast v dobe kdy se rozsviti cervene "Open loop". Tam pak ecu zamerne ochuzuje, nebo obohacuje smes, takze napeti ze sondy se drzi v jednom z dorazu.
vojbarz píše:
[*]jak spravne interpretovat budik lambse - pokud jsem dobre cetl, tak to ma byt kratkodoba adaptace na zaklade hodnot z lambdy
Ano. LAMBSE je od toho aby se pomoci ni MENILA BOHATOST. A to se vetsinou ridi hodnotama z lambda sondy.
vojbarz píše:
[*]jak spravne interpretovat budik korekce paliva - ukazuje korekci z adaptace + lambse ?
Ne. Korekce paliva je hodnota JEN DLOUHODOBYCH ADAPTACI, tedy tech prave (pro dane podminky motoru) vyctenych z adapt. tabulky. To slovo "Celkova" je tam zavadejici. Odstranim ho. Je to jen hodnota PIDu KAMRF1.
Hodnota na budiku je urcite spravna, ale hodnoty v tabulce adapt. jsou podle mne pro tvuj motor (Duratec) spatne prepocitane. Omlouvam se za chybu. Starsi verze zobrazovala polovicni hodnoty, ted jsou ty hodnoty zase moc vysoke.
(Mrknu na to.)
Z toho co ukazuje pri jizde Dlouhodob.adaptace na budiku bych soudil ze to neni s tim plynem zadna hruza. Ale asi ty adapt. jeste nejsou (po smazani) na spravnych hodnotach. Obecne nejsem privrzenec mazani adapt. tabulky. Clovek si jen oddali cas kdy muze chovani LAMBSE/.... verit. Bez vybudovanych adaptaci bude motor s problemem vzdycky horsi. Otazka samo. je, co ten plyn vsechno s bohatosti provadi KRATKODOBE. Myslim treba pri brzdeni motorem, uprava bohatosti na studenem motoru apod.
Takze hlidat chvile kdy to zazlobi a pri tom sledovat hlavne co dela LAMBSE. Idealni stav je kdyz LAMBSE (pri uzavrene smycce) stale rychle kmita (a tedy i kmita napeti z lambdy). Jakmile LAMBSE delsi dobu cestuje jednim smerem, znamena to, ze ecu se celou tuhle delsi dobu snazi najit spravnou bohatost a tedy ze aktualne neni bohatost spravna.
vojbarz píše:
ted trosku OT: jak se da vlozit rovnou do stranky video z youtube, vygooglil jsem, ze na to je tag [youtube], ale ten se musi doinstalovat. Jde to i jinak anebo bez toho si neporadim?
Myslim ze takhle odkaz staci. Jinak to prosim res s djDeklem nebo primo adminem.