Tak už jsem si dostatečně vyzkoušel benzín vs. E85 ...
Nejlepší poměr na který se mi to povedlo namíchat byl né 50-50 ,ale trošičku víc benzínu .takže když sem to na pumpě bral bylo to 10litrů N95 / 8litrů E85
Jezdil jsem s tím všude možně ,město HK ,sem tam rovinky, pak zase naopak kopce a zatáčky... Nijak sem ho netrápil ,ale občas sem na to pořádně dupl,abych mohl předjet.... I tak mě výsledná hodnota 6,7 l/100km docela mile překvapila.... Abych jsem se ujistil ,že je to tak výhodný,tak jsem pro změnu natankoval jenom N95.... a nestačil jsem se divit a to při úplně stejné jízdě jako s E85... Spotřeba bylo nějakých 8,8l/100km . Takže mám jasno ,od ted už jenom E85 + N95 .
Auto sice není tak pružný a člověk ho musí víc točit když chce předjet,ale není to tak hrozný jako když se naleje jenom E85...
A co se týče těch zimních startů, jako když někdo psal ,že to nehce startovat a tak.... Tak jsem zatím ještě nic nepocítil a to už bylo skoro -10stupňů.. Auto naskočí na škrtnutí
Možná trošičku kolísaj otáčky,ale to už sem měl i minulý rok,ale to bude nejspíš vahou vzduchu,rozhodně to nechcípá a tak... Uvidím až bude na horách -25 , tak jestli se to na tom podepíše,ale myslím že to bude OK....
Takže můj verdikt je, že pokud má někdo auto na každodenní ježdění a chce ušetřit pár korun a má možnost E85 ,tak ať to určitě zkusí...
Mimochodem jsem to lil ještě do svojí Hondy CR-X 2.0 16V 125koní a tam když jsem dal větší poměr E85 -> cca 20l benzínu a 30litrů E85 ,tak to žralo o hodně víc,ale jelo to o hodně vííc..
a to sakra bylo znát...
Tam se mi to nevyplatilo...
_________________
Escort VII 1.6 16V Combi (taky
jede pořád (
někdy).....
)
Škoda
Rapid 130 (1988) -> to je stroj panečku...
Honda CR-V 2.0 16V 125PS ... (zatím žádná porucha za 3 roky..)
Peugeot Partner 2.0 HDi 90PS (děda)
Peugeo Partner 1.6 Hdi 90PS (3.generace =
super malá spotřeba)
Daewoo Tico (0,8l) = malý ďábel aneb Malá Rakvička...