pcamaro píše:
-pri stlaceni tlacitka odpojit sa ukonci program ale aj vypne motor
To se ti stane ve chvíli ukončování živých dat. Vím o tom a zkusím s tím něco udělat.
Zajímavé je, že některé tdci (i staršího ročníku) to nedělají a jiné jo.
pcamaro píše:
-vycitanie adaptacnej mapy konci chybovym hlasenim chyba 6105
Na dieselu není adapt.mapa.
pcamaro píše:
-kody vstrekov mi vyčitalo a dokonca spravne, ale zaroven vypne po vycitani motor
Stejné jako u živých dat nahoře.
pcamaro píše:
-sw nereaguje na stlacenie spojky, spinac spojka ma
Vím. Zkusím ošetřit.
pcamaro píše:
-budiky CNS ratio rucicky lietaju od cca 1,5 po 7 /co to vlastne meria?/
Viz. manual Delphi v druhém příspěvku. Nebo si to dej do hledání, někde jsem to už popisoval.
pcamaro píše:
- budiky Cyl x Trim nereaguju /co to vlastne ma merat?/
Toto existuje až na mladších autech. Myslím že až na CANovém Siemens systému apod. Předpokládám nějaké adaptace (=TRIM) jednotlivých válců.
pcamaro píše:
-zalozka testy -nefunguju -chybove hlasenie
Jestli myslíš KOEx testy, tak to na TDxx nelze. Neumí to ani IDSka.
pcamaro píše:
-co ma ukazovat tabulka pri volbe Flags mne to nic neukazuje
Zatím jen pro benzíny. Ale TDxx mají taky nějaké příznaky, jen to není ještě udělané.
pcamaro píše:
-mam naistalovanu poslednu verziu driveru, ale niekolkokrat sa mi stalo, ze pri zivych datach program /notebook/ zamrzne a musim na tvrdy restart /win XPP/.
Mě se to od reinst. driverů neprojevilo. Jaké máš využití CPU při těch datech ?
Jakou verzi ti vypíše ve vlastnostech kabelu ve "Správci zařízení" ?
pcamaro píše:
Nekritizujem soft, len pisem ako som diagnostikoval.
V pohodě, já něco snesu. Nic není dokonalé.
pcamaro píše:
Je v diagnostikovani lepsi kabel v.3 oproti mojemu v.2 ?
Absolutně ne. Verze 3 má navíc jen 2x CAN.
A ještě má navíc L-line (pin 15) pro probouzení starých jednotek (hlavně VW) a to Fordiag zatím ani nepoužívá.