AHojte, řeším takovou docela zajímavou věc.
aktuální stav:
a) LPG
b) výřivé klapky venku
c) 1.8 benzín 92kW, r.v. 2001 (MK3) najeto poctivých 174 000km (auto je z Německa, ale mám ho už 10 let a do nedávna žádný problém - auto bylo jak nové při koupi a v záruce a pečováno v Autorizovanehch servisech..)
d) olej na rysce, chladící kapalina atd ok
e) škrtící klapka vyčištěná cca před týdnem, baterku jsem taky odpojil a jízdou cca 150km na benzín najezdil, nový filtr, svíčky Origo Ford Platinové, najeto cca 48000km, olej měním každých 12 000km, 5W40 už od 75 000km do teď
1) Při startu mi volnoběh zaosciluje (zakolísá) viz video ....
http://youtu.be/Zu0RbfFYJhQ2) pak když se motor zahřeje, tak při vyřazení a jízdě mi nespadnou otážky na cca 1000 ale prvně na 500 a pak se vyhoupnou a zaoscilujou do 1000 a ustálí se na 800+-...nemají náhodou při jízdě být zvýšené otáčky??? viz
http://youtu.be/qpx5hdOdSB43) zahřátý motor, když stojím, motor má cca 800 a kdyžpootočim volantem tak motor přidá na cca 1000?
4) řešil jsem i chudou směs, což se vyřešilo - vada LPG špatně nastavené, a nevěděl jsem když se rozsvítila kontrolka motoru co to způsobilo, teď už bez jediného problému...
nějaký nápad? abych nevypadal jak blb, má Benzínové Mondeo váhu vzduchu? nbeo něco jiného co by to mohlo způsobovat? svíčky? kabely?
nemá někdo nějaký nápad??